Külmkäivitusega probleemid
Külmkäivitusega probleemid
-
ssiim705
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 14
- Liitunud: 07 Jaan 2009 21:21
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: lada 21063
Külmkäivitusega probleemid
Tere. Olen juba pikemalt aega murest murtud, nimelt oman vaz 21011 millel 1500 ne mootor peal. Probleem selles et kui masin nt ööpäeva seisab siis peab päris tükk aega käiama enne üldse midagi lubama hakkab, vahet pole kas suvel soojaga või talvel külmaga- sama jant koguaeg, kusjuures soojast peast on poole pöödre pil...
Sai siin süüdet varasemaks panna, natuke läks paremaks kuid ikkagi , lõputult ei saa ka süüdet ju varasemaks panna-vötab klapid kõlisema.
Ootan targemate nõuannet.
Sai siin süüdet varasemaks panna, natuke läks paremaks kuid ikkagi , lõputult ei saa ka süüdet ju varasemaks panna-vötab klapid kõlisema.
Ootan targemate nõuannet.
-
mM.K
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 3
- Liitunud: 09 Jaan 2011 19:33
- Asukoht: vihula
- Autod: tahaks rohkem lada teada
väga hea teema 
Mul on endal sama nuss
mul on nimodi et käiad ja käiad ei lähe tööle. vahepeal käib mootoris mingi räme kolks läbi ja siis undab lülitad süüte välja keerad jälle võtit siis jälle käiab aga tööle ei lähe. pumpad pedaali ja pumpad pensu peale ei aita ainult see aitab sutsuke kaasa kui valad topkat. topkat pead ka kakskorda valama siis lubab alles. aga kui mootor on soe siis on paugupill ainult keera võtit ja töötab
(mul on lada 01, 10 aastat seisnud)

Mul on endal sama nuss

mul on nimodi et käiad ja käiad ei lähe tööle. vahepeal käib mootoris mingi räme kolks läbi ja siis undab lülitad süüte välja keerad jälle võtit siis jälle käiab aga tööle ei lähe. pumpad pedaali ja pumpad pensu peale ei aita ainult see aitab sutsuke kaasa kui valad topkat. topkat pead ka kakskorda valama siis lubab alles. aga kui mootor on soe siis on paugupill ainult keera võtit ja töötab

-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Ei tõmba ta täis midagi kui mõned korrad enne käivitamist teed.Kui kogu käiamise vältel pumpad siis loogiline et täis imeb.Kui täis läheb siis küünald maha ja mõned sekundid starterit ja jälle OK.Algselt postitas: siim705
õhuklapp on loomulikult külmalt käivitades kinni ja kiirenduspump töötab.
See pumpamise variant ei ole sigulli puhul ju hea, "tõmbab täis"
[Muudetud: 26-1-2011 siim705]

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas sa enne käivitamise alustamist kütuse üles pumpad?
vajadusel tuleb enne pumpamist veel korra starterit anda, kuna pumba hoob võib olla ebasoodsas asendis alguses.
kui kütust on ja süüde on korras (kontaktivahe, küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor) on peaaegu alati häda kompresiooniga. Kui seda pole siis mootor ka käivituda ei taha..
vajadusel tuleb enne pumpamist veel korra starterit anda, kuna pumba hoob võib olla ebasoodsas asendis alguses.
kui kütust on ja süüde on korras (kontaktivahe, küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor) on peaaegu alati häda kompresiooniga. Kui seda pole siis mootor ka käivituda ei taha..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
2 tüüpilist häda on karpa tühjaks auramine (tabab põhiliselt vanemaid, nn auruklapiga modifikatsioone, hilisematel DAAZ-idel kaotati see vidin ära) ja bensutorustiku tühjaks jooksmine (viletsate bensupumba klappide süü). Mõlema probleemi vastu aitab enne käivitamist bensu käsitsi üles pumpamine. Kui pumbal välist hooba pole, siis pole muidugi muud teha kui starteriga käiata.