Niva mootor 01-le

Niva mootor 01-le

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Niva mootor 01-le

Postitus Postitas sansa »

Tekkis selline küsimus et kas niva mootor sobib 01le?
Kas mõõtemed on samad?
Kas midagi peab ümber ka tegema?
Žiguliga juba igav ei hakka.
k
kõrv
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Aug 2010 18:45
Asukoht: Võru/Tartu
Autod: e34, e39, 21051

Postitus Postitas kõrv »

sobib, kui mootor on otse nivalt maha tõstetud sis, lahti võtta esidiffer ja sinna asemele ais keerata kylge ja sis otse 1:1-le vahetatav.mudugi, oleneb mis niva, uuematel äkki on midagi seal muud ka kyljes, a mudu peaks ikka sobima,
Muskel kasvab rooli taga !
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei pole olemas Niva mootorit, vaid on 1,6 liitrine Lada mootor, mis on pandud Niva pääle. Nival on kasutatud ka 1,3 liitrist mootorit. Igastahes on nad kõik omavahel vahetatavad ja asendatavad.
Pika käiguga mootorid mahuvad küll väga napilt 2101 kapoti alla. Nad on veitsa kõrgemad ja õhupuhasti ja kapoti vahe jääb väga väikseks.
C
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Salongisoojenduse torud mootori küljes olid mäletamistmööda natuke teise nurga all ja voolikud jäävad pingesse. Need võiks ka vahetada.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Õlipump, karterivann ja õlivarras nival teised. Karterikaitse olemasolul niva mootorit tagaveolisele panna ei saa!!! Niva karter hulga sügavam.... kui palju ei oska öelda...
Jupid Venemaalt!
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Eelmised mehed juba maininud, aga teeks veel puust ja punaseks: kõige lihtsamal juhul pead ära vahetama ainult mootori käpad. Aga kui tahad, et asi korralik jääks (ehk Niva mootorist 06 mootori teha), siis tuleb ära vahetada õlivann, õlivarras, karteri tuulutus ja ülemine (see lühike, plokikaanest väljuv) kabiinikütte toru (Nival oli vist sujuvama paindega). Õlipumba kohta ei julge praegu peast väita, aga Vial võib täiesti õigus olla (kui on erinev, siis see tuleb õlivanni vahetades nagunii ilmsiks. Ja kui kere on orig 01/011 ehk ilma pidurivõimendita, siis tuleb ära vahetada ka sisselaskekollektor (või võimendi vaakumivooliku otsik lihtsalt kinni korkida).
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

õlipump on ka nival teine - pikema kaelaga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta