21063 1300SL, Tony_2106, 1990

21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Frequency kirjutas:Selge pilt. Igaljuhul huvitav vaheldus skif-idele ja zubrjonokitele. Edu.
Tänud
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Täna sai taas garaažis käidud ning tehtud seda tööd, mida pidin eile tegema. Kuna DHL ei saatnud ajavahemikku, millal mulle paki toob, pidin pool päeva asjatult kodus istuma ja ootama. Selle 5 tunniga oleksin garaažis saanud palju haagise kallal tehtud ning täna oleksin juba veidi värvinud. Aga tänastest tegemistest siis nii palju, et tulede uued ja paremad raamid on nüüd küljes. Samuti paigaldasin tuled uuesti külge. Mingil ajal, pean asja edasi tegema, kuna nüüd on kahjuks puhkus läbi ja jokk. Traatharja rakendusega lasen kogu haagisel värvi maha ja vaatan, palju seda paganama rooste ussi välja ujub. Loodan, et see on vaid tagatulede vanade juhtmeaukude kohal. Seal lõikan jupi vahelt ära ja keevitan uue asemele. tugevduseks lisan ka uue 4-kandi sisse teise tala.

Haagise herlkurid vahetan ka välja, kuid mõtlesin nende asemele gabariidid panna.

Tänane tulemus:
Tulede_raamid_1.jpg
Tulede_raamid_1.jpg (430.94 KiB) Vaadatud 6360 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Sai taas garaažis käidud ja tegeletud ussitanud kohtade asemele uute juppide keevitamisega. Tegelikult, kui aus olla, siis peaksin terve alumise raami osa välja vahetama. See nimelt veidi läbi ussitanud. Teoreetiliselt peaksin alumise osa 4-kant torud üle mõõtma ja vastavalt metalli varuma. Teisalt võiksin ma ju terve haagise üle mõõta, joonise koostada ning siis metallist uue kokku keevitada, jättes alles vaid luugid. Aga esialgu, kannatab veel sellega asjad ära teha.
DSC_Raam1_haagis.jpg
DSC_Raam1_haagis.jpg (102.44 KiB) Vaadatud 6233 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Sai taas garaažis käidud:
Haagis-2-2020.jpg
Haagis-2-2020.jpg (346.41 KiB) Vaadatud 6077 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Täna sai eelmisel korral garaažis keevitatud kohad, haagise alusraami tagaosa küljes veidi tugevamaks tehtud.
See siis hetkel ajutine lahendus, kuniks ma uue telje, metalli profiilid, 13" haagise rattad ja lehtvedrud saan. Siis keevitan kogu alusraami ümber ja vahetan välja ka haagise küljeplekid, kasti põhja ning muud jubinad.
DSC_1232.JPG
DSC_1232.JPG (402.98 KiB) Vaadatud 6018 korda
DSC_1233.JPG
DSC_1233.JPG (384.44 KiB) Vaadatud 6018 korda
DSC_1234.JPG
DSC_1234.JPG (430.61 KiB) Vaadatud 6018 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Ajutine remont siis nii kaugel:
haagis-3-2020.jpg
haagis-3-2020.jpg (622.06 KiB) Vaadatud 5873 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Eile sai käidud Keila Joal ja Türisalu pangal. Masin tegi paar korda trikke, kui peale seismist üritasin taas käivitada. Selline tunne, nagu käivitades, ei saanud starter voolu vmt. Võimalik, et starter võis ka ülekuumenenud olla. Tegin siis kapoti lahti ning võtsin aku miinus klemmi maha. Lasin mõnda aega mootoriruumil tuulduda ning panin aku miinuse uuesti tagasi. Masin käivitus ilusti.

IMG_9949.JPG
IMG_9949.JPG (207.95 KiB) Vaadatud 4595 korda
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 836
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Viin »

Tony_2106 kirjutas: 15 Juul 2021 09:33 Eile sai käidud Keila Joal ja Türisalu pangal. Masin tegi paar korda trikke, kui peale seismist üritasin taas käivitada. Selline tunne, nagu käivitades, ei saanud starter voolu vmt. Võimalik, et starter võis ka ülekuumenenud olla. Tegin siis kapoti lahti ning võtsin aku miinus klemmi maha. Lasin mõnda aega mootoriruumil tuulduda ning panin aku miinuse uuesti tagasi. Masin käivitus ilusti.


IMG_9949.JPG
Teinekord kui sooja ilmaga nii juhtub siis proovi kapoti alt sterterile otse voolu anda, kas viga starteris või juhtmestikus. Pistik on ühe klemmiga aku lähedal tavaliselt roosa jäme juhe, see tuleb ühendada aku + klemmiga. Enda autol oli juhtmestiku probleem, panin lisarelee ja auto käivitub iga ilmaga.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Viin kirjutas: 30 Juul 2021 21:08
Teinekord kui sooja ilmaga nii juhtub siis proovi kapoti alt sterterile otse voolu anda, kas viga starteris või juhtmestikus. Pistik on ühe klemmiga aku lähedal tavaliselt roosa jäme juhe, see tuleb ühendada aku + klemmiga. Enda autol oli juhtmestiku probleem, panin lisarelee ja auto käivitub iga ilmaga.
Ok, katsun meeles pidada
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Nii, paar päeva tagasi, hakkas masin "Subaru" häält tegema. Võtsin küünlad ükshaaval ära, puhastasin ning panin tagasi. Silindrid 2-4 olid beežikat tooni ning esimene oli süsimust. Vahetasin ka kütusefiltri ära. Siis käivitasin masina ja "Subaru" hääl oli veidi vaiksem. Nüüd kui auto mootor töötas, võtsin küünla juhtmed ükshaaval ära ning Silindrite 2-4 eemaldamisel, pöörded langesid. Silindri 1 juhtme eemaldamisel alguses ei juhtunud midagi mootori häälega, nii 3 sekundit, siis pöörded tõusid. Järelikult viga oli esimeses silindris.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Otsustasin uued küünlad osta ja samuti küünlajuhtmed. Ma mäletan, kui ma enda 06-le uued küünlajuhtmed ostsin, siis valisin silikon kattega. Pidin kõik juhtmed ükshaaval üle kontrollima ning parajasse pikkusesse lõikama. Nüüd ostsin ma Bosch-i toodangus olevad juhtmed, mis olid vastavalt silindrite asetusele vastava pikkusega. Vahetasin nii küünlad kui ka juhtmed välja, klassikalise Lada hääl on tagasi ja kõik silindrid töötavad taas.

Hakkasin mõtlema ka starteri vahetusele, kuid tundub, et viga on hoopis süütelukus, sai see ka uus tellitud ja kui saabub, siis vahetan selle ära ja loodan, et see parandab ka käivitamise probleemi. Peale seda on veel kõik lukud vaja vahetada, kuna kõrvalistuja ukselukul on midagi viga, sest võti sisse läheb, kuid ei keera üldse. Juhipoolne ja pagasilukk on korras. Aga sellegi poolest vahetan igaks juhuks kõik välja.
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Tundub, et viga polnudki starteris, vaid süütelukus, mis oli arvatavasti alates sellest ajast peale masinal küljes, kui see VAZ tehasest väljus 1990 aastal. Peale süüteluku vahetust, pole enam käivitamisel probleeme.

Nüüd tuleb vaid teised lukud vahetada, kuna kundepoolne ukselukk on kas kinni roostetanud või on sellel midagi sees katki.
Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 86
Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
Asukoht: Tartumaa
Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; Suzuki Kingquad LT-A700x

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas TiitR »

Minu omal on pagassilukk oma elu ära elanud ja ma ei viitsi enam seal tiritamme teha, et õige positsioon leida, et pagass lahti saada ja seega tellisin ebayst (tuleb Venest+toll) terve kompl. uusi - 2 ust+pagass ja 2 võtit. Vahetusse lähevad peale keretöid.

Pilt
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

TiitR kirjutas: 26 Okt 2021 19:39 Minu omal on pagassilukk oma elu ära elanud ja ma ei viitsi enam seal tiritamme teha, et õige positsioon leida, et pagass lahti saada ja seega tellisin ebayst (tuleb Venest+toll) terve kompl. uusi - 2 ust+pagass ja 2 võtit. Vahetusse lähevad peale keretöid.

Pilt
Ma tellisin nii süüteluku (süütekukk + 2 võtit) kui ka kahe ukse + pagasiluku komplekti (2 võtit) Code Varuosadest
Kasutaja avatar
TiitR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 86
Liitunud: 30 Sept 2021 18:10
Asukoht: Tartumaa
Autod: 1985 VAZ 21063; 2009 BMW X5 xDrive 30d; 2012 VW Passat 2.0tdi DSG; Suzuki Kingquad LT-A700x

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas TiitR »

Ok. Mul ei hakanud tookord seal silma need. Mis hinnaga Codes olid muidu?
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

TiitR kirjutas: 30 Okt 2021 17:02 Ok. Mul ei hakanud tookord seal silma need. Mis hinnaga Codes olid muidu?
Süütelukk RECARDO 2101, see oli midagi 14€ kanti
Ukseluku südamikud pagasniku lukuga 2101, mingi 9€
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Peale uue süüteluku paigaldamist, on masinal tekkinud mingi anomaalia, mille põhjust ma veel pole leidnud. Ainuke asi, mis korda sai on see, et masin käivitub poolest pöördest, kui enne mässasin tükk aega, et võtit keerates saaks starter mootorit käivitada. Anomaalia ilmneb selles, et kui mootor töötab ja rooli keerata näiteks paremale ja siis vasakule, jääb korraga roolilukk peale. Seda töötava mootoriga ja kui võti on süütelukus, mida reeglina juhtuda ei tohiks. Vahest tuleb lukk maha raksuga. Kui roolilukk jamab, siis akutuli näidikupaneelil ei põle ja põleb tooteklapi tuli. Kui rool aga liigub ilusti ja roolilukk ei rakendu, siis põleb akutuli ja tooretuli ei pole, kuigi on tooreklappi tross salongist enda poole tõmmatud.

Täna sai võetud süütelukk korra ettevaatlikult maha, et mitte juhtmeid tagant ära tõmmata. Kui süüteluku olin veidi pesast välja tõmmanud, siis vaatas mulle sealt vastu pildil olev pisike tükk, mis on süütelukul rooli lukustav jubin. See oli nimelt pooleks murdunud ning tuli välja, et see murdunud jubin, oligi rooli lukustavaks anomaaliaks.

DSC_0006.JPG
DSC_0006.JPG (147.29 KiB) Vaadatud 2820 korda
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Täna mõtlesin, et lähen ja liigutan masinat, kuna kevad juba hüüab tulla. Läksin masina juurde, sellel oli kerge tolmukiht peal, kuna seisis sügisest saadik. Preili läks käima umbes viie sekundiga, kuid ei liikunud edasi ega ka tagasi. Tundub, et tegin sügisel suure vea, kui jätsin käsipiduri peale.

Nüüd pean mõtlema, mida teha. Võimalik, et kutsun sõbra appi ja tõmbame pidurid lahti, kui need muidugi lahti tulevad. Arvestades musta Lada müügi päeva, kui sai korralikult jõunumbreid tehtud, et masin garaažist välja ning treileri peale saada. Selleks läks 5 mehejõudu tarvis. Mustal oli lukus juhipoolne esimene ratas.
m
Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Martin17 »

ratas alt ja haamriga paar pauku vastu trumlit, siis enamjaolt tulevad klotsid lahti
Kasutaja avatar
Tony_2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 732
Liitunud: 06 Dets 2011 20:36
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Autod: VAZ 21063
Kontakt:

Re: 21063 1300SL, Tony_2106, 1990

Postitus Postitas Tony_2106 »

Martin17 kirjutas: 21 Mär 2022 11:39 ratas alt ja haamriga paar pauku vastu trumlit, siis enamjaolt tulevad klotsid lahti
Ok, eks ma esmalt annan vastu velge kummihaamriga ja kui see ei aita, siis võtan ratta alt ära ja annan siis mõned hoobid (mõlemale poole).
Vasta