1. leht 1-st
21013, Laskarpoiss, 1980
Postitatud: 25 Juun 2015 12:24
Postitas Laskarpoiss
Postitatud: 28 Juun 2015 23:22
Postitas Laskarpoiss
Ülevaatus läbitud nigust naksti. Segukruvi krutiti vähe koomale, tühikäigul ei mahtunud normidesse ja parem ülemine sarniir paluti lähitulevikus vahetada. Karpa tuleb nüüd ükspäev niikuinii maha võtta, sest sisse läheb remontkomplekt kõik ja sarniir nüüdseks vahetatud. Karpa on peal 2105 oma millegipärast ja maru peenete düüsidega, peakambri küttedüüs 102

Aga eks sealt ka keskmine kütusekulu 6,5 - 7 l/100km. Ökotamine pole eesmärk, nii et tuleb suuremad avaused karpasse paigaldada ja küll hakkab se 1,2L kopikas kah natukene ennast liigutama. Talvel tuleb tõenäoliselt vähe pleki ja värvitööd, roostet ei ole, kuid värvi on siitsealt kohendatud ja mitte just kõige paremini, nats tahab silumist ja värvimist, siis saab veel parem. Seniks aga kärutan sellega ringi kuni veel ilmad lubavad, eks näis kas talvel raatsib teist välja ajada yldse. Piltide peal ripub sumpa kah imelikult, kuid se sai oma õige kohapeale väänatud, ilmselt oli nagu ikka paigaldatud uus, ja ei oldud viitsitud väänata torusid nii et jookseks õigesti.
Postitatud: 29 Juun 2015 23:14
Postitas Laskarpoiss
Sai siis täna karpa pulkadeks võetud ja vähe düüse suurendatud ja vahetatud ja katsetatud, kiirenduspumba mansett vahetatud, mingi klapi mansett veel ja tihendid kõik, tulemus siis selline et istmikuga tuntav vahe on sees, ka 100km/h on autol veel olemas kiirendus mingisugune, ennem oli sealt juba kogumine, ning linnas ülesmäge kannatab 50km/h kah kiirendada 4 käiguga, jõuab minna küll juba. Ehk tulemus siis sellel tänasel tööl

. Sai ka auto kõhtupidi maale lähemale viidud, eest sai maha võetud 3 tiiru vedrudel, ning nüüd istub nina läbilöögi puksidel (ei tea kas se teeb õõtsale miskit halba kah või võib nii olla) Saaks veel läbilöögi pukse lühemaks lõigata, siis saaks veel madalamale selle kupatuse. Tagant lõikasin igaks juhuks kaks tiiru, kuid peab yhe tiiru veel lõikkama, sest tagumik jäi nagu natsa kikki veel, seal ruumi on igatepidi veel, nii läbilöögi puksideni kui ka rattal koopas. Originaal rool sai külge pandud, nüüd nagu asi õige. Mida ja kuidas sinna roolile vanasti ümber punuti et rooli jämedamaks saaks et oleks näppudele mugavam käsitleda. Sarniir sai vahetatud, vene oma läks alla, kummi tagune sai pandud määret täis, kuid ikkagi rool raske ja naksub sarniirist, nii keerates kui ka lohkudes ja aukudes (mida teha teisiti et ei oleks seda käginat, üpris vali teine) Paar plti ka peale tänast modifitseerimist. Ahjaa, ja tagarattaid tahaks saada kuidagi mõned cm-id väljapoole, nii-umbes 3-5 cm. Kuidas ja kas kellegil oleks vastavaid asju olemas et seda teostada, esimesi olks kah vaja kuid seal piisaks 2-3 cm vast.

Postitatud: 30 Juun 2015 01:24
Postitas Kytt
Laskarpoiss kirjutas: Sai ka auto kõhtupidi maale lähemale viidud, eest sai maha võetud 3 tiiru vedrudel, ning nüüd istub nina läbilöögi puksidel (ei tea kas se teeb õõtsale miskit halba kah või võib nii olla)
Läbilöögipuksil sõites tapad ära nii õõtsad kui lansekad kui lõpuks ka kogu auto kere. Kui masin on üheks-kaheks hooajaks mõeldud siis pole vahet, kui tahad aga kopikat pikemalt pidada, siis mõtle oma plaanid ümber.
Postitatud: 30 Juun 2015 08:59
Postitas Laskarpoiss
Tuleb niikuinii otsida jämedamad ja jäigemad vedrud, siis tean kõrgust sättida, sellepärast uuringi et kas võib või ei. Auto plaanis jätta omale. Se hetkeline madaldus on rohkem nagu asjade sättimine, et kuidas jääb ja kuidas rattad mahuvad jne. Esisillas tuleb miskit teha siis et puksile väga ei istuks. Õnneks ta hetkel sinna väga valjult ei toetu, kuid ikkagi.
Postitatud: 30 Juun 2015 11:11
Postitas sumpaplekk
Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Postitatud: 30 Juun 2015 11:36
Postitas Laskarpoiss
Ei ma usun et kägiseb ikkagi ylemine, sest kägin tuli peale ylemise sarniiri vahetust , ja kui ylemise lahti päästan siis vaikne. Uus srniir oli kuiv ja jube tihke, panin kummi taguse möksi täis, kuid peab lahti võtma ja kuidagi selle sinna rohkem sisse meelitama, ei tea vaid kuidas se õnnestub

tõstukil keerates ka kägiseb ja tunda et on tihke). Täna peale tööd tegelen, muidu uus sarniir ka peetis kohe. Oleks äkki pidanud ikka saksa sarniiri ostma, kuigi eeldan et vene oma kestab kauem vast, nii rääkisid ka poes ladamehed teised.
sumpaplekk kirjutas:Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Postitatud: 30 Juun 2015 11:37
Postitas Laskarpoiss
Ei ma usun et kägiseb ikkagi ylemine, sest kägin tuli peale ylemise sarniiri vahetust , ja kui ylemise lahti päästan siis vaikne. Uus srniir oli kuiv ja jube tihke, panin kummi taguse möksi täis, kuid peab lahti võtma ja kuidagi selle sinna rohkem sisse meelitama, ei tea vaid kuidas se õnnestub

tõstukil keerates ka kägiseb ja tunda et on tihke). Täna peale tööd tegelen, muidu uus sarniir ka peetis kohe. Oleks äkki pidanud ikka saksa sarniiri ostma, kuigi eeldan et vene oma kestab kauem vast, nii rääkisid ka poes ladamehed teised.
sumpaplekk kirjutas:Tere jõudu! Omast kogemusest võin öelda, et kägina ja raske rooli süüdlane on emb- kumb alumine sarniir.
Mul olid täpselt samad sümptomid (arvasin, et õõtsapuksid kägisevad) kuni selgus, peale alumise sarniiri laiali valgumist, et koer oli hoopis sinna maetud.
Postitatud: 30 Juun 2015 22:13
Postitas student
Roolile oli vanasti saada traadist punutud kest. Mossel vähemalt oli peal. Ja üks isegi Kuskil kapiotsas tagavaraks, mille vanamees ise punus .õigemini mitmetest värviliste kattetega traatitest oleks õigem öelda.
Postitatud: 04 Juul 2015 23:54
Postitas Edel
Kas šarniiridel määrdeniplite jaoks poldiga suletud ava ei ole?
Mõtekas sealt litooli juurde lasta. Riiulis kaua seisnud liigenditel võib määre oma töövõime ära minetanud olla.
Postitatud: 23 Sept 2015 22:04
Postitas Laskarpoiss
Postitatud: 26 Sept 2015 08:11
Postitas urmas11
Sinine on 21011 1976.a. originaal plekide ja värviga;)
Postitatud: 18 Veebr 2016 21:33
Postitas Laskarpoiss
Postitatud: 07 Apr 2016 21:36
Postitas Laskarpoiss
Kevad käes ja sai ka Helsinki vahel üks tiir tehtud. Ennem liikvele minemist aga tuli välja et mootor ei tööta hästi, ei kannata gaasi vajutada, hakkab räigelt pooma nagu. Selgus et kütet ei tule peale, kuna kütuse filter oli täitsa kuival. Käivitus oli ka kuidagi pikk. Uus pump asemele ja asi hakkas käima kuidagi, vana pump oli seest ikka väga kole ja must. Kuid ei käinud ikka ilusti. Karpa maha ja lauale pulkadeks, see mis sealt seest vastu vaatas oli kohutav, mingi pudi ja sodi jne. Peale puhastamist kokku ja tööle ning töötab taas nagu antsu viiul. Sõidan 95E bensiiniga, siin soomes sisaldab se 10% metanooli, kas se on ikka hea sinna sisse kallata, et äkki oleks 98 parem, või on se liiga kange mu autole. Kes oskaks nõu anda. Ise kahtlustan selle sette ja sodi tekkimise põhjuseks just seda 95E kütust mis siis on mingil põhjusel selliseks muutunud sealkarpa sees. kuna filter iseenesest on ilus puhas ja seal ei ole mingit setet ja sodi.