1. leht 1-st

21063, pedrox, 1985

Postitatud: 04 Mär 2015 22:40
Postitas pedrox
Tere jälle üle pika aja.

Tegemist on siis minu teise projekti kaksikõega, mille ostsin 2014 sügisel ning jätsin seisma kuni kaks nädalat tagasi teda üles turgutama hakkasin ühe spetsiaalse ürituse tarbeks.

Läksin asjaga aga hoopiski nii hoogu, et põhimõtteliselt on kõik tehnilise poole pealt välja vahetatud mis seda vajas. Lisaks sai ta enda alla ka projekti valuveljed uute rehvidega kuna plekkveljed riivasid silma liiga palju minu jaoks.

Tulevikuplaane suurejoonelisi mul temaga ei ole said lihtsalt sõita aegajalt suvel. Talveks läheb ta jällegi lattu seisma. Ahjaa, mootoriks on tal siis tagasihoidlik 1.3 millega algul oli üle aastate päris harjumatu sõita kui igapäevaseks liikuriks on 2.8 liitrine ning tegemist on veel originaalvärvi all oleva liikuriga.

Hetke murekohad on veel vahetamist vajav käigukasti padi (ootan juba pea kolmandat nädalat), puuduolevad suunatuled (pole isegi veel uurinud mis viga võib olla) ning amortisaatorid tuleb ka välja vahetada.

Paar pildikest ka siis (paremaid saab siis kui telefon ja arvuti omavahel sinihamba kaudu jälle suhtlema vaevuksid hakkata) :

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 04 Mär 2015 23:36
Postitas veljo15
Täitsa sile ning korralik kuuekas !
Mis/Mille velgedega tegu ?
Edu ;)

Postitatud: 04 Mär 2015 23:46
Postitas olaaf
veljed fiat coupe

Postitatud: 05 Mär 2015 19:20
Postitas Marek504
Kapslite järgi tunduvad minu vanad veljed R16 laiust oli vist 6.5"

Postitatud: 05 Mär 2015 19:57
Postitas pedrox
 
Marek504 kirjutas:Kapslite järgi tunduvad minu vanad veljed R16 laiust oli vist 6.5"
Täpselt nii. Sai need sinult soetatud 2009 aastal, kuni siiani seisid nurgas oma aega ootamas. Laius isegi 7" täpsemalt.

Postitatud: 19 Mai 2015 19:51
Postitas pedrox
Nädala eest sai vastu võetud otsus, et sinine peab ülevaatuse saama. Et see juhtuks, tuli tegelikult päris palju vaeva näha:

Eelnevalt vahetasin märtsis kõik piduriklotsid ning töösilindrid, samuti läks uus vaakumvõimendi ja peasilinder. Summutijooks kõige täiega uus.
Uus siduriketas, -korv ning töösilinder. Veepump ja stabilisaatorvarda puksid.

Nüüd mais amortisaatoreid vahetades jõudsin otsaga alumiste õõtshoobade vahetuseni ning seejärel kogu puksiringi vahetuseni. Käigukasti padja sain ka uue panna. Õõtsad läksid tugevamad ning puksid väidetavalt nn "esinduse omad", karbi sees ja puha. Amortisaatoriteks seekord Sachs Super Touring mitte nagu mu teisel sinisel, millel KYB Excel-G'd on.

Pildil siis kaks 063, mõlemad said suurema hoolduse.
Pilt

Ning tänasest legaalselt liikluses osalemas. Sai teine TÜVs kiita isegi.
Pilt