9. leht 12-st

Postitatud: 07 Juul 2007 23:04
Postitas redrum
Looking forward to see how this one rocks on the road :D



[Muudetud: 7-7-2007 Redrum]

Postitatud: 07 Juul 2007 23:12
Postitas viaccess
Algselt postitas: GTA

Sissesõidu ajaks jääb peale ka 05-e enda karburaator, peab vaid mingid suuremad düüsid otsima...
Ära küll hakka düüse vahetama, originaalis ettenähtud kui palju ta peab bensiini ja õhu mootorisse lasta. Mu mootori vahetuse puhul 1200-->1500 karpa jäi samaks ja düüside vahetamisega midagi juurde ei saanud, kas oli originaalis 109/125 bens ja 170/170 õhk, sellise kooslusega 1500 mootor töötas kõige paremini.
Aga katsetada alati võid ju. Edu sulle!
p.s. karpa oli ka 05 oma...

[Muudetud: 7/7/2007 viaccess]

Postitatud: 07 Juul 2007 23:39
Postitas GTA
Värv on jah selline poorne, juba garaa?is monteerides oli aru saada, et kaua see ilusaks ei jää:( Düüsidega on nii ja naa... põhiline on see, et tahaks ühe korralikult töötava mehhaanilise karbussi peale saada, aga ühte eksemplari putitan edutult juba mõnda aega.

Aga tänud soojade soovide eest:)
Cassu: it's already rocking, though can't push it to the limit not yet.

Kaane mootorile tegin ka ise korda, soveldus jäi vist pidamagi. Sisselaskekollektori üritasin ka kaane avadega kokku ajada. Väljalaskeavad sai pisut siledamaks lihvida, kuid mingit peegelläiget ma ajama ei hakanud. Vaevalt, et midagi tagumikuga tuntavat neist tuli, aga hea rääkida ikka:P

Ei suutnud ka õhtul näppe eemal hoida, alustasin kapotialuse kokkukruvimisega, tegin veel ühe 15km prooviringi vahelduvate kiirustega. Õlirõhk on keskmiselt at-i jagu kõrgem kui vanal mootoril, veetemperatuur ka üle 80 ei roni. Kett häälitseb pisut, tahab lisapingutamist ja klapid on ka kuulda, jätsin need nii, et 0,15 läks vabalt vahele ja 0,20 pinguga. Ei tahtnud väga kinni keerata. Pisut uimane tundub üldiselt, aga käib päris ühtlaselt ja vibratsioon on vanaga võrreldes ikka tuntavalt väiksem. Külmalt käivitades tuli kuskil poole minuti jooksul õrna valget suitsu, mis hiljem kadus, on selline asi ikka normi piires?

Tänaõhtuse seisuga on siis pilt selline...Pilt

Postitatud: 08 Juul 2007 20:04
Postitas ss127
I see you have original carburetor. That doesn't feed the engine enough. You need to find Weber DGV 32/36 or -better yet- Dellorto DHLA 40 or Weber DCOE 40 doublecarbs. Then you can use the full potential of your engine.

Postitatud: 08 Juul 2007 20:46
Postitas masuurik
Weber DCOE 40 doublecarbs are very expensive in Estonia and also we dond have them in here very much.But idea is good.

Postitatud: 12 Juul 2007 21:14
Postitas ando
Kas niva padjad vahetasid originaalide vastu? Paistab küll niimoodi ;) Aga ehk ei näe ma enam hästi. Igatahes jõudu nokitsemisel ja ka SUUREMATEL töödel.

[Muudetud: 8-8-2007 ando]

Postitatud: 12 Juul 2007 21:47
Postitas GTA
Tänud, jõudu kulub selle auto pidamisel kõvasti:D Varsti pole tehnika poolel enam asja mida vahetanud poleks. Aga kere hakkab alt vedama juba, eks siis näib mis saama hakkab:(

Niva patjadega asi nii, et kollektori poolel on just selline ja teisel poolel veel tarbitav originaal. Pidin küll kõik ühesugused uued panema, ja kindlasti 2101 omad, kuid ei jõudnud õigel ajal poodi:P Ei tähenda küll seda, et tulevikus vahetamata jäävad, kui asi enam õige ei tundu.
Btw, see mootor käib ozoniga suht vaikselt ja ühtlaselt, suurt ei vibragi, vanal mootoriga võbises käigukang omajagu ja aegajalt jättis ka korralikult vahele. Mina ajasin mõtetes muidugi kõik karpa kraesse:rolleyes

Täna katsetasin siis düüsedega ka natuke, peakambri sain korralikuks erksaks: 190 õhk, 120 kütus. Teisele kambrile ei oskagi midagi proovida, sel lõõr nii suur, mis sinna ligikaudu sobima peaks? Kiirenduse tagasivoolu keerasin ka kinni, tundub, et enam ei taha kohaltvõtul vahegaasi saada, muidu kippus hetkeks välja surema.

Postitatud: 13 Juul 2007 09:42
Postitas olaaf
teises kambris testi
162:200 (ilmselt pead ise puurima)
162:190
162:170


üleminek 60 või 70

segukoonus 4 (01/03/06 karpadel) või 4,5
1k 3,5 või 4

kuna lõõr suur siis muidu tõmbab hirmus lahjaks segu..

see, et tahab kinni puua viitab sellele, et tühikäigult peadoseerimissüsteemine üleminnes ei saa piisavalt kütet.. - palju sul 1k üleminekudüüs on (see tühikäigu oma) proovi seda suurendada 40 kindlalt vähe pigem 50/60/70

Postitatud: 30 Juul 2007 17:17
Postitas GTA
Lisaks Hiiumaa sõidule sai sel nädalavahetusel veel ühe road-tripi koos sõpradega teha, marsruudil Vägeva-Tartu-Viljandi-Pärnu-Tõstamaa ja tagasi:) Nende kahe sõidu peale sai teha ka bensiinikulu arvestust, mis praegu on siis 8,58 sajale. Seda siis täitsa originaalis ozoniga, millel 1300se düüsid ka sees, nendega, millega ka kiirenduslikke omadusi kergelt näitas, ajasid kulu kuhugi kümne kanti. Aga maanteel, kus kuhugi kiirustada vaja pole, piisab täiesti ka praegusest seadest.

Vahepeal sai vahetada ka õli, sisse läks Havoline 10w-40 poolsünt, ka ennem sai sõidetud poolsündiga, kuid Pennzoili omaga. Läbisõit on nüüd kokku 2300km.
Pmst kuulutan sissesõidu sellega ka lõppenuks:cool:

Postitatud: 01 Aug 2007 18:10
Postitas GTA
Täna sai siis Dr. Tuha garaa?is uut nukkvõlli proovida, meeldis nii väga et kapoti alla ta jäigi:)
Tegu standardvõllist vähe kangemaga, nö "tänavavõlliga". Tühikäik on täitsa alles, kuigi väheke müdistab kõvemini küll. Mingit eraldi kohaltmeelitamist ka vaja pole. Lihtsalt 3000-3500-st pöördest alates hakkab auto ikka palju jõulisemalt liikuma, kui varem, ja pöördeid suudab ka lõpus kuskil pooleteisetuhande võrra rohkem välja ajada kui ennem.
Õhtune kojusõit oli igastahes tükkmaad lõbusam kui muidu:spin

[Muudetud: 1.8.07 GTA]

Postitatud: 01 Aug 2007 19:28
Postitas tuhajuhe
Tore lugeda tehtud tööst.Muidugi selle võlli baasil saab improviseerida igatipidi.Näiteks kui muuta natuke, võib maasturitele olla paras mudas mürada madalatel pööretel,ka võimalik vahepealseid pöördeid nuki tegemisel välja meelitada.

Postitatud: 01 Aug 2007 23:38
Postitas versus
Oled nüüd reaalselt kellaga mingeid aegu mõõtnud, et võrrelda vana nukaga?

Mis ülekanne sul üldse all on? Ja mis käigukast? Vaatasin kämbi aegu, korra olin sinust isegi kiirem aga need sõidud mis rohkem pöördesse lasin mõjusid minu ajale negatiivselt:(

Oleks tore kui iseloomustad natuke uue nuka käitumist;)

Postitatud: 02 Aug 2007 20:19
Postitas GTA
vs: Stopperiga pole mõõtnud, kuigi arvan, et kiirem on nüüd auto küll. Spidomeetri järgi on magus koht käiguvahetuseks suuremal kiirusel kui varem ja pöördesse jookseb mootor palju maiamalt kui enne, pole seda piitsutamise tunnet, liigub nagu kergemalt. Ülekanne on mul 4.1 ja kast 2106 oma, st. siis esimesed kolm käiku on veidi pikemad kui kopika ja viieka kastil. Hooratas on ka Tuha special, 2 kilo kergem kui originaal;)
Kämbil üritasingi just peenestamist vältida ja tunda, millal on õige hetk käiguvahetuseks, sellepärast ehk kiirem oligi. Karpa on mul ju ka stock 2105, millega erilist minekut tglt loota pole, too rohkem ökonoomsuse peale häälestatud.

Täna sai kapoti alla pistetud veel tehasetootena kaugel ajal valmistatud lansekatugi (või strut bar, kuidas kellelegi). Aktiivselt ma seda pole ausalt öeldes otsinudki, kuid et müügikuulutuse tegija ikka mitusada krooni hinda oli nõus langetama ja kauba veel treppigi tõi, siis miks mitte pisut sportlikku hõngu masinaruumi:P

[Muudetud: 2.8.07 GTA]Pilt

Postitatud: 02 Aug 2007 20:23
Postitas GTA
Eriti meeldib, et asi on normaalselt viimistletud ja mõeldud on ka pisiasjadele. Näiteks kaitsmekarbi kaant on võimalik avada (05 omanikele see eriti pisiasi polegi:P) ja oma kohad on nii kapotialusele valgustusele (näha eelmisel pildil), kui ka releedele, mis oma koha loovutama pidid.

[Muudetud: 2.8.07 GTA]Pilt

Postitatud: 02 Aug 2007 20:26
Postitas GTA
Kõige lõppu lisaks veel suuremat sorti tänud Raxole, kes täna Rakvere linnas nullviiele elu jälle sisse aitas puhuda ja VRT-le, kes ka oli valmis tulema! Aitäh, hea on teada, et klubilistele saab ka igapäevaelus loota:) Unustasin tuled ca kaheks tunniks sisse ja kutu tal oligi...

Aga lisan meeleolupildi veel ühest autost, mis mu hoovis hetkel seisab, nimelt sõbra 1700i aastast '96. Vatti on see masin kõvasti näinud. Hetkel ootab piduri peapumba vahetust, siis on ta jälle sõidukorras:)



[Muudetud: 2.8.07 GTA]Pilt

Postitatud: 03 Aug 2007 01:00
Postitas redrum
Algselt postitas: GTA
vs: Stopperiga pole mõõtnud, kuigi arvan, et kiirem on nüüd auto küll. Spidomeetri järgi on magus koht käiguvahetuseks suuremal kiirusel kui varem ja pöördesse jookseb mootor palju maiamalt kui enne, pole seda piitsutamise tunnet, liigub nagu kergemalt. Ülekanne on mul 4.1 ja kast 2106 oma, st. siis esimesed kolm käiku on veidi pikemad kui kopika ja viieka kastil. Hooratas on ka Tuha special, 2 kilo kergem kui originaal;)
Kämbil üritasingi just peenestamist vältida ja tunda, millal on õige hetk käiguvahetuseks, sellepärast ehk kiirem oligi. Karpa on mul ju ka stock 2105, millega erilist minekut tglt loota pole, too rohkem ökonoomsuse peale häälestatud.

Täna sai kapoti alla pistetud veel tehasetootena kaugel ajal valmistatud lansekatugi (või strut bar, kuidas kellelegi). Aktiivselt ma seda pole ausalt öeldes otsinudki, kuid et müügikuulutuse tegija ikka mitusada krooni hinda oli nõus langetama ja kauba veel treppigi tõi, siis miks mitte pisut sportlikku hõngu masinaruumi:P

[Muudetud: 2.8.07 GTA]
Looks nice :D

Postitatud: 03 Aug 2007 01:55
Postitas VAZ
Kui palju see uus mootor ka kütust võtab ? :bouncing
Mõtlen kangema nuka ning kergema hoorattaga..

[Muudetud: 2-8-2007 VAZ]

Postitatud: 03 Aug 2007 02:12
Postitas GTA
No koos kerge hooratta ja kõige muu mandiga oli olemas täpne benakulu arvestus - 8,6 liitrit sajale. Nukaga kulu nüüd dramaatiliselt küll ei tõusnud, kõige rohkem ehk liitri jagu;) Kuigi ei usu ka et nii palju.
Põhiline kütusekulu tõstja on siiski juhi kahe kõrva vahel, kui auto paremini liikuma hakkab, siis alateadlikult ka tallatakse keskmiselt tunduvalt rohkem, piitsutamisega saab mingi 30% kulutõusu kergelt kätte ja asi siis nüüd see liiter või paar küttekulule kohe otsa panna:P

Postitatud: 03 Aug 2007 08:48
Postitas olaaf
usun, et korraliku kerge hooratta ja vähe järgiaidatud võlliga on kulu isegi väiksem teatud rezhiimidel - ei pea ju nii piinama..
tegelikult sõltub enamus ikkagi seadistamisest - nukk-süüde-karpa

Postitatud: 09 Okt 2007 21:01
Postitas GTA
05-st siis niipalju, et läkski teine talveunne ära. Üle kahe nädala uuesti käivitades oli tunne justkui vana sõbraga kokku saades - pole niikaua lahus olnudki:D. Pole midagi teha, see auto on ikka vähe teisest puust ja vähemalt minule tõsise väärtusega;). Prooviringil oli ka teine ikka vägagi hakkamist täis, tõmme on 07-st vaat et paremgi, teravam ja kiirema reaktsiooniga kohe kindlasti... Kuigi viimasel ajal oli tal ka säde viletsaks jäänud ja kondeka vahetus enam ei aidanudki siis täna tõstsin peale aga ühe lubavama välimusega süütepooli ja paistab, et sellest midagi aitas, vähemalt läks ilusti käima - säde on rebane aga ikkagist. Pikemas perspektiivis peab kontaktivaba peale üle minema.
Teisele autole panekuks võtsin maha maki, tagakõlarid (juhtmeid ei puutunud, ka teises autos on nüüdseks pistikusüsteem olemas), tulekustuti, aku ja muud nipetnäpet asju. Välja lasin vee (suvel tosooli sisse ei pannud).

Jään pikisilmi ootama, millal saab temaga tõsisemalt tegelema hakata. Arvan, et tänavatel ei näe teda enne paari aastat, kuid eks see ole juba teine teema, mis tast tuleb. Kindlasti teen temaga aeg-ajalt mõne tiiru, et midagi kinni ei jääks ega seismisest rikki läheks.
Vaikselt võib pakkuma hakata kõiki remontplekke - soodsalt muidugi, poehinnaga ostan viimasel võimalusel:P. Tiivaring, karbid, põhjatükid, esipaneel ja -põll. Korralik kapott ka!

Kui midagi toimub, annan teada:)



[Muudetud: 9.10.07 GTA]Pilt