2105, GTA, 1982

2105, GTA, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

vauu ... oleks endalgi siukseid vaja
kle aga kas need läksid vanade istmealuste peale? ja kas need mu 011 le ka läheksid
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Eem... 011 koha pealt ma kuigi pädev pole... seda tasuks küsida kelleltki, kel sama mudel 07 istmetega olemas... nende istmesiinid pidid vist kitsamad olema aga ei tea ka täpselt. 05-le istusid igatahes ilma mingi jamata, neli polti lahti, vana iste uksest välja, uus sisse ja poldid uuesti kinni - aga 07-me kere on ju täpselt sama mis 05 kah:P - varustus on see mis semjorkast semjorka teeb...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1451
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Tõesti ilus sisu :) Väga kena auto üldse. Edu sulle
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Ei tea kus kohast ja mis hinnaga selliseid istmeid saada õnnestus.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Täna sai siis jälle Hulkuri garaa?is mütatud. Turbo jäi küll panemata(:kuri), kuid vahetada sai oma kohaltolekust pideva ulgumisega teada andva tagareduktori. Vahetus polnud nii õnnestunud, 4.3 difri asemel on nüüd 4.1, nii et kui veel enne polnud tegu terve Eesti aeglaseima Ladaga, siis nüüd kindlalt:wow. Et siis kes plaanib autot ehitama hakata: pikad käigud (2106), kiirevõitu sild (2103) ja madalatel pööretel nõrguke (1200-1300cc) mootor ei lähe kohe üldse kokku.
Samas naudin vaikust, differ enam ei kriiska ja maanteesõidul paarisaja võrra kukkunud mootoripöörded tekitasid kehva kiirendust tasakaalustava rahulolu:)
Teisena sai lahti kolkida (!), parempoolse esivedrustuse. Kel see asi plaanis, määrige kohe julgelt kõik poldid mõni päev kuni nädal enne roostesurmaga kokku... Vahetust tahtsid seal alumine õõts, mis juba möödunud aastast kõver, krigisevad õõtsapuksid ja katkised ?arniiride porikummid, kontrolli käigus tuli ka üks loksuv ?arniir välja. Täna lendas aeg küll liiga kiirelt, et ka vasakut poolt näppida oleks jõudnud aga mõne nädala pärast kui tuleb ehk lõplik kevad, oleks vaja ka seal samad tööd teha (?arniiride kontroll ja vajadusel asendamine, õõtsapukside , porikummide vahetus), himu ju sillastendi ka minna.
Kojusõidul oli kasu pikast tööpäevast (ligi 12h!) täitsa tuntav - lisaks difrile oli ka rool sellest, millega harjunud, kuidagi kergem ja suunakindlam (esisilla luubi alla võtmise põhjuseks see va Sikstiina vasaku teepoole armastamine ju oligi). Ja otsesõidul oli rool keskasendis! Enne pole sellist lugu sel autol olnud:D Originaalrool oli kuskil 80 kraadi mööda ja sportrool, mida ometi mitu korda nuuti üritasin tulutult ajada, ca. 30 kraadi keskelt mööda.
Aga parandamisruumi veel on oi-oi ja veel kuidas... Sain vahepeal ühe heas tehnilises korras '74 2101-ga sõiduproovi teha, ja selle suunakindlus, vaikus ja samas päris jõuline minek andsid inspiratsiooni :cool:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Sellest ongi kõigerohkem kahju, et pappist turbo jäi panematta :D
Njah töö oleks läinud tunduvalt kiiremini kui oleks eelmine nädal kõik mutrid, poldid grafiitõliga kokku teinud ;)
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

4.1 kiirem kui 4.3 ju.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

to gigull: lõppkiirus on teoreetiliselt muidugi suurem, aga et need 5-6000 pööret suurematel kiirustel liikudes kätte saada, on vaja jõulisemat mootorit. Võidad lõppkiiruses - kaotad kiirenduses... Ja praktikas ei võida ka lõppkiiruses, kuna 1300cc, millel surm silme ees, lihtsalt ei jaksa!
Täna Tartust tulles, kui auto täislastis oli (mina, 3 reisijat, meie kõigi asjad ja pagassis 2 poolikut mootorit + muu träni) oli probleeme juba legaalsete kiiruste saavutamisegagi:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis moodi sul need küljeakende tuulesuunajad kinnitatud on?
Kas need jäävad lihtsalt klaasi ja tihendi vahele? (minu masinal oli nii)
Kui neil mingisugune mõistlik kinnitus oleks, siis paneks nad enda masinale tagasi.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Küljesuunajad tõesti lihtsalt klaasi ja tihendi vahel. Selleks, et nad klaasi kerimist blokeerima ei hakka (pidevalt jäid ette) ja tuulega laperdama ei hakkaks (juhipoolsele meeldib sellist trikki ikka teha), sai silikooniga kinni nad liimitud.

Minule nad igatahes meeldivad, suht normaalse kujuga ka teised. On ikka igasuguseid neid käänatud vägagi kunstiliste kumerustega, konkreetsed aga head tagasihoidlikud.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Uus topeltstabika kronstein

Postitus Postitas GTA »

Tundub, et alles nüüd hakkas see teine varras oma ülesannet täitma:rolleyesPilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Mul nüüd selline küsimus: Kas Sa oled proovinud teha nii, et keerad rooli välja ja vaatad kas velg/rehv ei lähe vastu seda kinnituskohta? Lihtsalt sellepärast küsin, et mu sigullil käib. Või mängib mul siis lai valuvelg rolli.
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

ja kuidas siis on esiosa rahulikum
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

to rizto: rehv vastu seda ei käi, sellepärast saigi sellised kronsad teha, et ohtu poleks, vanad kronsad olid nii suured ja sai alles hästi ette lükates rehvist mööda.

to dasf: esiosa kaldub maanteesõidul tunduvalt vähem ja on tõesti rahulikum. Samas reageerib rooliliigutustele kiiremini, eriti kui proovisin asfaltplatsil kiiret slaalomit sõita. Teoorias peaks suurenema alajuhitavus aga ei pannud kuival kattel küll seda tähele, pigem läheb sinna kuhu keerad, mitte ei lase esirattaid lohisema.

Üldmulje autost ikka selline vedelavõitu, originaalamordid-vedrud, no pole sealt midagi teravat ju loota.:(

Kronsad on ümberehitatud Samara stabika kondid, 50.- tükist: keevitus, relakas ja puurisin ka kummipukse suuremaks et klassiku vardale peale läheks.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Kui kedagi huvitab, kuidas näevad välja kergendatud Lada kepsud, siis mõned pildid:Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

*Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Originaal kaalub 715g, need 675g. Fiati 7mm lühem keps, sobilik short-rod mootorile, aga tüsedad 750g.Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1734
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm...kena...aga miks kepsu alumiselt kaanelt rohkem maha ei võtnud/võetud?
Seal ju "liha" päris mehiselt veel ;)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Ilus töö GTA, lihtsalt igaksjuhuks panen pildi kuidas kepsude kaalu ajamine käib. Kõigepealt ühed otsad, siis keps ümber pöörata ja teised otsad.


Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Ega neid vist viimse vindini kergendatud polegi, aga nelja püti peale tuleb ikka hea kaalusääst. Õlikiht, mida kepsu pinnal kaasas veetakse, peaks tänu ebatasase valu eemaldamisele külgedelt ka mõnevõrra kergem olema. Valmistanud on need Dr. Tuha, kes mootorite hingeelu ikka hästi tunneb:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta