2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Väga ilus, jumala hästi sobib
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
Mis oleks üks auto ilma kleepsutuuninguta, peaasi et õige kleeps ainult on;) Lihvisin "1300S" sildi 1200se paberiga siledaks ja oligi ideaalne koht olemas:
edit: Imo on nad nati ilusamad kui üleni punaseks või mustaks lakitud. Pealegi on suunatuli täiesti vaieldamatult oranz, mitte nagu iselakitutel.
edit: Imo on nad nati ilusamad kui üleni punaseks või mustaks lakitud. Pealegi on suunatuli täiesti vaieldamatult oranz, mitte nagu iselakitutel.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Sikstiina hakkab vähehaaval oma kätteteenitud jõuülekande remonti kätte saama. Undavad sillad ja käigukastid, piki näppe andev kolmas käik (ei püsinud sees) saavad ehk varsti minevikuks. Hulkuri garaa?iz sai tiimitööna vahetatud käigukast (ex-Niva kast, tagumise korpuse sai ära vahetada, et spidoajam töötaks, ja loomulikult uus õli:)). Kast tundub olema 06 oma, sest teaduslike katsetuste käigus (:P) läks auto 3. käiguga välja 130kmh kanti ja oleks ilmselt veel läinud.
Kuna kast juba alt oli, läks vahetusse ka sidur (originaal oli kõvasti üle 300 000 läbinuna veel täitsa ilus ja ei libisenud, aga rohkem enam vabakäiku reguleerida ei andnud ja varem/hiljem oleks ta ikka läbi läinud). Asemele sai Niva laiemate katetega ketas. Hooratta sain Tuhalt, kaalub teine nüüd 4700g endise 6650g asemel. Auto on hoopis särtsakam, esimene mootorimodifikatsioon sel autol, mis tõesti aitab! Kuid eks see mootor ikka läbi ole, tuleb uuele konele mõtlema hakata:rolleyes
Uued püksid ei läinud alla, sest padjad on läbi ja mootor viltu. Uued on olemas aga ununesid maha ja seetõttu see töö natuke ootab.
Jagu sain tänu Olaafi vihjatele ka juba mitu kuud kummitanud jõnksutamisest - jagaja telg loksus, elektriosa küll korras, kuid uus jagaja (jälle tänud Hulkurile) aitas hädast välja.
Uus differ on vaja vana silla küljest kätte saada, selleks on vaja natuke jõumeetodeid rakendada, asi on seisnud ja piduritrumlid on ikka vääga kinni roostetanud.
Häid jõule teile ka!:D
Kuna kast juba alt oli, läks vahetusse ka sidur (originaal oli kõvasti üle 300 000 läbinuna veel täitsa ilus ja ei libisenud, aga rohkem enam vabakäiku reguleerida ei andnud ja varem/hiljem oleks ta ikka läbi läinud). Asemele sai Niva laiemate katetega ketas. Hooratta sain Tuhalt, kaalub teine nüüd 4700g endise 6650g asemel. Auto on hoopis särtsakam, esimene mootorimodifikatsioon sel autol, mis tõesti aitab! Kuid eks see mootor ikka läbi ole, tuleb uuele konele mõtlema hakata:rolleyes
Uued püksid ei läinud alla, sest padjad on läbi ja mootor viltu. Uued on olemas aga ununesid maha ja seetõttu see töö natuke ootab.
Jagu sain tänu Olaafi vihjatele ka juba mitu kuud kummitanud jõnksutamisest - jagaja telg loksus, elektriosa küll korras, kuid uus jagaja (jälle tänud Hulkurile) aitas hädast välja.
Uus differ on vaja vana silla küljest kätte saada, selleks on vaja natuke jõumeetodeid rakendada, asi on seisnud ja piduritrumlid on ikka vääga kinni roostetanud.
Häid jõule teile ka!:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Jõudu !Algselt postitas: GTA
...viimastel nädalatel paigaldasin hoolega makki, head unit on siis sony cdx-s2250s cd/mp3, ees pioneeri kaheribalised 170w kompod ja tagumisel aknalaual seadsid end sisse 200w kolmeribalised LG ovaalid...
Kas kõik need valjuhääldid on otse raadio taha ühendatud,
või on võimsusvõimendi ka vahel ?
Ja kui suured on Pioneeri kompod diameetrilt ? LG ovaalid
on ilmselt 6 x 9 tolli ?
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
to Arvi:
Tagumised on kolmeribalised kompod, just 6x9 tolli. Nende osas ei kurda. Võimendit vahel pole, kuigi rahalaeva saabumisel tuleb ka see kunagi;) Esimesed on Pioneer TS-G1748, kaheribalised, max 170w, nominaal 35w. Panen pildi ka koos täpsemate mõõtude ja pildiga, kuidas need paigaldatud on. Loodan et moded ei pahanda, et see lubatust pikem on, pildi laius ikkagi 640 pikslit... Tunnistan ausalt, et akustiliselt pole see esiuksel asumine vist parim variant. Helikvaliteeti saaks kindlasti parandada esiustele müraisolatsiooni paigaldamisega (millega laisk omanik pole veel tegelenud), sest tuulemüha matab nende kõlarite heli ära ja kohapeal kuulates kostavad uksed vastikult läbi:kuri
Tagumised on kolmeribalised kompod, just 6x9 tolli. Nende osas ei kurda. Võimendit vahel pole, kuigi rahalaeva saabumisel tuleb ka see kunagi;) Esimesed on Pioneer TS-G1748, kaheribalised, max 170w, nominaal 35w. Panen pildi ka koos täpsemate mõõtude ja pildiga, kuidas need paigaldatud on. Loodan et moded ei pahanda, et see lubatust pikem on, pildi laius ikkagi 640 pikslit... Tunnistan ausalt, et akustiliselt pole see esiuksel asumine vist parim variant. Helikvaliteeti saaks kindlasti parandada esiustele müraisolatsiooni paigaldamisega (millega laisk omanik pole veel tegelenud), sest tuulemüha matab nende kõlarite heli ära ja kohapeal kuulates kostavad uksed vastikult läbi:kuri
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
täpselt nii, aga ega ma täpselt ei tea, usun et tikksaega isegi vastu parem kui käiaga. see siiski rohkem käsitöö kui midagi muud. ja tikksaag ikka käsitikksaag. tavaliselt juhtub muidu nii et kõikvõimalikud elektritööriistad käivad sellistest detailidest jõuga üle ja detailid purunevad. aga nii see GTA ehitab oma ladat, ma räägin mis mul kunagi tulevikus plaanis ja siis võtab minu ideed ja ehitab enda autotAlgselt postitas: ccve
Selle valge koha mis suunaks panid lõikasid teise tuleküljest käiaga maha ? Ning siis läbipaistva klaasiliimiga teisekülge?
Uurijatele: Tagatuleklaase lõikasin vineerisae ja käsipukksaega. Relaga või tikksaega ei julgeks sinna lähedalegi minna:P Käiaga sai ka ühest klaasist killu välja lasta, sest läksin liiga julgeks kätte...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kaevusin perekonna fotoalbumisse ja leidsin ühe pildi, nimelt minu 2105 '89 või '90 aasta suvel...
Hästi uurida, siis näeb, et esitiibadel on kinnitusalused veneaegsete "dinamo-sport" peeglite tarbeks, veel on paista tükike pooleteisemeetrisest õngeritv-antennist, samad tuulekogujad kapotil, millest alles sellel suvel loobusin ja number, millega auto vene ajal registris oli:)
[Muudetud: 7.1.07 GTA]
Hästi uurida, siis näeb, et esitiibadel on kinnitusalused veneaegsete "dinamo-sport" peeglite tarbeks, veel on paista tükike pooleteisemeetrisest õngeritv-antennist, samad tuulekogujad kapotil, millest alles sellel suvel loobusin ja number, millega auto vene ajal registris oli:)
[Muudetud: 7.1.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Räägi kuidas sa esituleklaasid ära võtsid ,et neid orantse suunaka asju väljasaada? Jamasin pea 2 tundi selle silikoonigavõi liimiga mis seal on ja klaasi ära ei saanud :S lõikasin ääred maha aga see väga sügaval sees vist, lõikasin ka sügavalt sisse ,et klaas välja tuleks aga ikkagi ei midagi... kruvikaga kangutades lõhub aint klaasi..
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
see on mingi nali või ? sa seda ei teadnudki et ennem tuleb tuli ahju panna ja kuumutada et see liim soojaks läheks ? võtad tule ajust välja ja kohe hakkad tasapisi kangutama kuni liim soe on, siis tuleb klaas maha. aga vaata et liiga kuumaks ei lase seda värki, klaas läheb katki või tuli sulab äraAlgselt postitas: ccve
Räägi kuidas sa esituleklaasid ära võtsid ,et neid orantse suunaka asju väljasaada? Jamasin pea 2 tundi selle silikoonigavõi liimiga mis seal on ja klaasi ära ei saanud :S lõikasin ääred maha aga see väga sügaval sees vist, lõikasin ka sügavalt sisse ,et klaas välja tuleks aga ikkagi ei midagi... kruvikaga kangutades lõhub aint klaasi..
Ega ahju polegi vaja panna... kui just kuumapüstolit pole siis saab ka fööniga lõpuks asja aetud. Ahjus oht rikkuda reflektor, kuumus kipub suureks minema. Püstoliga kuumutad lokaalsemalt ja pole hullu.
[Muudetud: 10.1.07 GTA]
[Muudetud: 10.1.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
ah õigus kuumapüstol see ei tulnud kohe pähegi , mõtlesin seda ahju värki aga no krt seda küll ei viitsiks tegema hakata:DAlgselt postitas: GTA
Ega ahju polegi vaja panna... kui just kuumapüstolit pole siis saab ka fööniga lõpuks asja aetud. Ahjus oht rikkuda reflektor, kuumus kipub suureks minema. Püstoliga kuumutad lokaalsemalt ja pole hullu.
[Muudetud: 10.1.07 GTA]
Pea kolme aasta tagune kõvatamine sai nüüd ellu viidud. Oleks olnud ka muid variante kulunud aastate jooksul aga neelud käisid just punaste järgi...Algselt postitas: GTA
postitati 4.7.04 01:17
...sisu peaks olema üldjoontes tumepunane...
postitati 5.9.04 10:56
...tglt o ka esiistmed suht räbalad (:regan), nendega on veel omaette teema varsti...
Istmed ise on pärit "eksport" 07-lt, sellest ka tagumised peatoed ja istmesoojendus esimestel pinkidel. Tahavad natuke puhastamist saada aga üldmulje on hea, kusjuures poleks lootnud et need nii mugavad on:spin
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme