![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
[Muudetud: 7-7-2007 Redrum]
Ära küll hakka düüse vahetama, originaalis ettenähtud kui palju ta peab bensiini ja õhu mootorisse lasta. Mu mootori vahetuse puhul 1200-->1500 karpa jäi samaks ja düüside vahetamisega midagi juurde ei saanud, kas oli originaalis 109/125 bens ja 170/170 õhk, sellise kooslusega 1500 mootor töötas kõige paremini.Algselt postitas: GTA
Sissesõidu ajaks jääb peale ka 05-e enda karburaator, peab vaid mingid suuremad düüsid otsima...
Looks niceAlgselt postitas: GTA
vs: Stopperiga pole mõõtnud, kuigi arvan, et kiirem on nüüd auto küll. Spidomeetri järgi on magus koht käiguvahetuseks suuremal kiirusel kui varem ja pöördesse jookseb mootor palju maiamalt kui enne, pole seda piitsutamise tunnet, liigub nagu kergemalt. Ülekanne on mul 4.1 ja kast 2106 oma, st. siis esimesed kolm käiku on veidi pikemad kui kopika ja viieka kastil. Hooratas on ka Tuha special, 2 kilo kergem kui originaal;)
Kämbil üritasingi just peenestamist vältida ja tunda, millal on õige hetk käiguvahetuseks, sellepärast ehk kiirem oligi. Karpa on mul ju ka stock 2105, millega erilist minekut tglt loota pole, too rohkem ökonoomsuse peale häälestatud.
Täna sai kapoti alla pistetud veel tehasetootena kaugel ajal valmistatud lansekatugi (või strut bar, kuidas kellelegi). Aktiivselt ma seda pole ausalt öeldes otsinudki, kuid et müügikuulutuse tegija ikka mitusada krooni hinda oli nõus langetama ja kauba veel treppigi tõi, siis miks mitte pisut sportlikku hõngu masinaruumi:P
[Muudetud: 2.8.07 GTA]