3. leht 13-st
Postitatud: 21 Jaan 2015 13:18
Postitas RRisto
Tekkis selline idee, et paigaldaks mootorile nn kolmanda mootoripadja. Ehk siis varras klapikambrikaane ja lanseka vahele. Hoiaks suurema mootori liikumise ära ning ei peaks mootoripatju nii tihti vahetama. Hetkel ikka liigub mootor päris mehiselt
siit ka küsimus, et kas sellel mõttel on jumet ja otstarvet, reeglite kohaselt võib nagu teha, sest patjadele on vaid piirang selliselt seatud, et need ei tohiks lubada mootoril sõitjateruumi liikuda.
Postitatud: 21 Jaan 2015 19:14
Postitas olaaf
pane korralikud padjad - niva padi on pask...
Postitatud: 21 Jaan 2015 20:13
Postitas RRisto
Rääkisite jah midagi Transiti patjadest ..... ega ei tea täpsemalt öelda, mis aasta/mudeli omad sinna lähevad, telliks ära
vaatasin sisekaameraga tehtud videoid .... käigukang käib ka mööda "tuba" ringi
hea, et käiguvahetuseks ta sealt ülesse leiab üldse
Postitatud: 21 Jaan 2015 23:47
Postitas sansa
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid206658
Siit leiad Transiti padja koodi.
Mina sõitsin transiti padjaga mõtlesin et nüüd proovin bemmi oma ära, sest transiti omaga käis õhukopsik vastu kapotti, pidi natuke modifitseerima kopsiku kaant.
Postitatud: 22 Jaan 2015 09:46
Postitas RRisto
Seal ka bemmi omadest juttu, ehk peaks ise ka kohe bemmi omi proovima....tänud!
Postitatud: 22 Jaan 2015 18:00
Postitas olaaf
volvo 740/940 2,4d sobib samuti
Postitatud: 26 Jaan 2015 16:42
Postitas RRisto
Mis auto rooli nuudid on 1:1 klassiku omadega .... fiat 124? venelane ju kopeeris enamik detaile, äkki ka selle.
Postitatud: 26 Jaan 2015 17:14
Postitas Hulkur
Tõmba nendel baadyeri rehvidel kohe naelad välja, pese augud ilusti puhtaks ja liimi nad sisse. Muidu hea rehv, aga poest ostes ja alla pistes hülgab metalli ära.
Postitatud: 26 Jaan 2015 18:49
Postitas Stern
Kus ja millal siis esimene start planeeritud?
Postitatud: 26 Jaan 2015 19:55
Postitas RRisto
Uue mootori ja muude asjadega tahaks valmis saada esimeseks kruusa etapiks, kuid enne suuremat ümberehitust tahaks Otepääl ja Pandiveres startida.
Postitatud: 03 Mär 2015 13:21
Postitas RRisto
Valmis ka väike video kokkuvõte eelmisest hooajast
https://www.youtube.com/watch?v=Vqc8vZsUqAc
Kindlasti on ka midagi tulemas Otepää sprindist ja Pandivere Talv'est
Hetkel toimub auto lammutamine. Järgmisena väike liivaprits, keevitamine, värvimine ja komplekteerimine
Eks ole näha, kuidas asjad sujuvad, kuid siiani on plaanis 04.04.2015 teha 1. start uuendatud masinaga.
Postitatud: 04 Mär 2015 09:56
Postitas IngmarSid
Väga äge, natuke rohkem kui pool aastat tagasi oleks saanud veel minu masinast ka suurepärase SU auto teha, nüüd on kahjuks see rong juba läinud. Eriti seda videot vaadates hakkab hinges natuke kraapima küll
PS: videolt vaadates tundub see siksi originaaliste ikka päris sült
Postitatud: 04 Mär 2015 11:16
Postitas RRisto
päris sült jah .... seal on veel kõik tehase asendis. kuna selga pmts vastu istes panna ei saanudki, siis ei ole head sõidutunnetust ka. Istme vb saaks paremaks, kui laseks vähe vedrusi/porolooni jms tuunida.
Postitatud: 01 Juun 2015 16:51
Postitas RRisto
Väike stiilinäide Kehala "testipäevast" -
https://video-ams3-1.xx.fbcdn.net/hvide ... e=556C88C6
Auto uuendamisest tuleb väike jutt/pildid ka
Postitatud: 06 Dets 2016 15:36
Postitas RRisto
Auto on müügis
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=e0b1
Mootor tehtud Olaaf'i poolt
Hooldused/remondid on stiilis "regardless of cost"
Kere on tugev, vajalikest kohtadest tugevamaks tehtud. Kuid kasutatud sihtotstarbeliselt, seega vajab iluravi.
Re: 2107, RRisto, 1985 (RR/RS SU-Klass)
Postitatud: 27 Sept 2017 14:36
Postitas RRisto
Viimasest postitusest on pikalt möödas.....
Kuna autot selles komplektsuses keegi soetada ei tahtnud nii ehk naa oli idee auto "vähe turvalisemaks" ja sportlikumaks ehitada, siis saigi see saaga ette võetud.
Praeguseks hetkeks on auto puhtaks roogitud ja käib puuri instaleerimine. Sealt edasi juba kõik muu.
Plaanis:
Mootor jätta hetkel 1700cc peale, väheke kohendada ja lisada korralik sisse/väljalase.
K.Kastiga vaatab. Soov oleks muidugi ntx Bollverki toodangust midagi sinna saada, kuid eks elu näitab.
Esisild toruõõtsadele, tagumine sild tuleb Volvo 740 alt 1030 koodga, sisse ketaslukk ja 4,88 ülekanne
Ette vähe tummisemad vent. kettad ja ehk leiab ka 4-kolvilised sadulad, taha midagi Opeli maailmast. Korralikud klotsid/vedelik ja torud/voolikud.
Vedrustuse kohapealt on mõtted hetkel Kenetica Suspensioni peal. Mees teeks vastavalt kaalule ja käigule korralikud gravel spec coilid.
Ja siit algas ümberehitus :
Edasine info juba jooksvalt...
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 03 Okt 2017 20:37
Postitas RRisto
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 07 Okt 2017 21:11
Postitas RRisto
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 08 Okt 2017 12:05
Postitas twist
Ilus töö
Kellelgi läheb nüüd kõvasti karukeelt tarvis
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Postitatud: 10 Okt 2017 16:08
Postitas atzkarik
Vaatan ja aru ei saa kuhu sa õlarihmad kinnitad?