Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
laupäeval olen hooaja lõpetamisel, õhtul kodus..
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=35746
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=35746
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
dD.M.Pajula
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 27 Okt 2012 11:19
- Autod: Lada 2101
Väike update
1. kaas on Herr Olaafi juures - viimane kõne oli a la selline, et vanad klapid on nii kulunud, et u. 5mm lõtk on sees
Kuid saab vist asja
2. Plokk käis tõukuris, puuriti vähe suuremaks. Kolb on 82.8mm, lõtku 0,06-0,07mm. Pealt lihviti vaid siledaks.
3. Väntvõll käis Astromotos. Aeti tasakaalu koos rihmaratta, hooratta ja siduriga. Hoorattal puhastati tööpind.
4. Saabus suurem osa mootori detailidest (all mõningad pildid ka)
Kolvid
Kepsud
Nukk
Klapid
Kepsud/kolvid vaja samasse kaalu saada
Tellitud Glyco std mõõdus saaled, ning ports tihendeid/simmereid.
1. kaas on Herr Olaafi juures - viimane kõne oli a la selline, et vanad klapid on nii kulunud, et u. 5mm lõtk on sees
Kuid saab vist asja
2. Plokk käis tõukuris, puuriti vähe suuremaks. Kolb on 82.8mm, lõtku 0,06-0,07mm. Pealt lihviti vaid siledaks.
3. Väntvõll käis Astromotos. Aeti tasakaalu koos rihmaratta, hooratta ja siduriga. Hoorattal puhastati tööpind.
4. Saabus suurem osa mootori detailidest (all mõningad pildid ka)
Kolvid
Kepsud
Nukk
Klapid
Kepsud/kolvid vaja samasse kaalu saada
Tellitud Glyco std mõõdus saaled, ning ports tihendeid/simmereid.
-
ssm.vanapagan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
- Asukoht: Elva
- Autod: 2103
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
mina kriminaal tegin lada roolist. Võtsin 07 rooli südamiku. Siis 60mm toru(tõmmatud kuid õhukese seinaga) siis treisin rooli südamiku nii, et sobis täpselt toruotsa. Siis roolipool. Rool tundmatu. Tegin paraja flantsi. Puurisin ja keermestasin augud rooli järgi. Keevitasin 3 detaili kokku. Muidugi on mustast rauast tehtud kole raske. Ohutus on muidugi omamoodi küsimus. Nõrgaks see kompunn ei jää. Muidugi ei julgeks teha sellist süsteemi 01 roolikarbiga kus sammas otse.