
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Risto.. Vutt vutt pange nüüd macpherson strutid alla... Ma ostan need vene õõtsad ära 

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Ma arvan, et blogipidajat kui sellist pole minus kunagi olnud ja ei peitu ka kusagil sügaval sisimas. Duratec on olnud kapotiall juba Lõuna-Eesti ja Saaremaa rallil. Saaremaa küll jäi väga lühikeseks, täpsemalt 6,5km. Esisilla kohalt, kui proto on valmis siis jäi kunagi kõrvu, et edukate testide järel ehk lähevad õõtsad ka turgu. Kel huvi saab kunagi näha ja katsuda.RRisto kirjutas:@KevinK - Siis jään siia ka väikest teemata ootama, et saaks asjal silma peal hoida... see duratec, uus esisild jms on päris huvitav. Arvan, et ka teistele huvilistele
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Aga tegin ka väikse klipi pisikesest testist - katsetamine ja harjumine, väga rabe .. samas ka nauditav.
https://www.youtube.com/watch?v=jaGyp1fbMBo&t=179s
Ja kindlasti ka vaja parandada filmimise/montimise kvaliteeti
https://www.youtube.com/watch?v=jaGyp1fbMBo&t=179s
Ja kindlasti ka vaja parandada filmimise/montimise kvaliteeti

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Ja läkski juba "lammutamiseks" ... tuleb lisada õliradikas, testidel selgus, et sellest pääsu ei ole. Õlitemp käis ikka päris kõrgel ära ning seda üpris jaheda ilmaga ning mitte korralikult "pähe" andes. Radikas küljes, aga vaja veel õiged AN12-med soetama ja voolikud lõikama.
Nädala lõpus tahaks üle LE testipäeva teha, loodan, et saab selleks ajaks ikka kokku. Ega see aasta rohkem võimalusi kruusal sõita enam ei tule ka.
Nädala lõpus tahaks üle LE testipäeva teha, loodan, et saab selleks ajaks ikka kokku. Ega see aasta rohkem võimalusi kruusal sõita enam ei tule ka.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Need svamm filtrid ei ole juba pahandust teindu? Enda kogemus nendega selline, et kui minu 06-el mis oli weberitega korralikult pähe anda siis tõmbab selle filtri trompetisse ja autol hing kinni. Peale esimest sõitu läksid prügikasti.
Et kas saan õigesti aru , et sul strut bar-i esi lansekate vahe ei olegi? Et kuidas lansekate kokku paindumise ära hoiad? või ei ole plaanis hüpata selle autoga?
Et kas saan õigesti aru , et sul strut bar-i esi lansekate vahe ei olegi? Et kuidas lansekate kokku paindumise ära hoiad? või ei ole plaanis hüpata selle autoga?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Kvaliteetne filter, ei lähe küll kuhugi trompetisse. Korralikult õlitatud ka.
Vb mul füüsikast vähe halb arusaam, aga ega lansekaid kokkupainutada väga hüppamisega ei saa .. kui ei oleks puuriga seotud, siis saaks veel aru, et poolraam ei ole nii tugev vms, aga kuna lansekad puuriga seotud, siis ei näe, et seal probleemi tekiks.
Strut ju pandud lansekate ülemisse otste vahele, kuidas nüüd vedrustus, mis kinnitub alumisse otsa, surub lansekat ülevalt sisse
Vb mul füüsikast vähe halb arusaam, aga ega lansekaid kokkupainutada väga hüppamisega ei saa .. kui ei oleks puuriga seotud, siis saaks veel aru, et poolraam ei ole nii tugev vms, aga kuna lansekad puuriga seotud, siis ei näe, et seal probleemi tekiks.
Strut ju pandud lansekate ülemisse otste vahele, kuidas nüüd vedrustus, mis kinnitub alumisse otsa, surub lansekat ülevalt sisse

- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
RRisto kirjutas:Kvaliteetne filter, ei lähe küll kuhugi trompetisse. Korralikult õlitatud ka.
Vb mul füüsikast vähe halb arusaam, aga ega lansekaid kokkupainutada väga hüppamisega ei saa .. kui ei oleks puuriga seotud, siis saaks veel aru, et poolraam ei ole nii tugev vms, aga kuna lansekad puuriga seotud, siis ei näe, et seal probleemi tekiks.
Strut ju pandud lansekate ülemisse otste vahele, kuidas nüüd vedrustus, mis kinnitub alumisse otsa, surub lansekat ülevalt sisse
Mul olid täpselt samad filtrid. Ning weberitega nendega igatahes sõita ei saanud. Kuna sul on niivõrd ilus õhu sissevõtt tehtud mõtleksin mina sinna õhu kopsiku peale ühe suure filtri mis kataks selle ja ei kasutaks neid trompetite otsa käivaid asjandusi.
Teades Lada lansekat kui pehme see on ning kui lisada sinna ainult otsaga puuri toru mis hoiab ära lanseka salongi poole liikumise aga ei hoia ära lanseka liikumist mootori ruumi poole. Pole selles mõttes sellest torust seal väga suurt kasu. Minu autol täpselt sama ehitusega puur sees ja kui väga tahta siis strutist saan kapoti ava suurust keerata sest lanseka ülemisi otsi ei toeta peale esi prillide ja radika esise pleki mitte midagi. Strut ikka eesmärgiga tavaliselt sinna pandud. Aga kui arvad ,et saab ka ilma eks siis aeg näitab kas on vaja või mitte. Mina igatahes ei viitsiks testida sellist asja ja pärast avastada ,et ikka oli vaja.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Need filtrid weberi otsa ei sobigi. Karpal ujukikambri tuulutus jääb ju täitsa sodikätte... ja sealt väiksest august poeb ikka päris ägedalt liiva sisse.
Sträudpar..... ei tea. olin 3 a ühel rally ladal rallidel kaasas.. siiani pole see lanzekas punni läinud. Neid õõtsa alumisi polte on saanud küll vahetada ja punaseid Rassing poly õõtsapukse
Meil muidugi pikk õõts, vedru ja amort. Ei põruta väga..
Sträudpar..... ei tea. olin 3 a ühel rally ladal rallidel kaasas.. siiani pole see lanzekas punni läinud. Neid õõtsa alumisi polte on saanud küll vahetada ja punaseid Rassing poly õõtsapukse

Meil muidugi pikk õõts, vedru ja amort. Ei põruta väga..
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
mis firma "punaseid" pukse kasutati? Miks te siis uut/tugevamat sillatala polti ei teinud?
Pikk õõts on mu arust poolik lahendus (samuti on need stingeri õõtsad liiga pikad VAZile, kui just 195/205 rehvidega ei taheta sõitma hakata, mis omakorda on liig mis liig 150hj motole), pigem peaks sillakinnitusi muutma ja tegema ise juba toruõõtsad.
Või siis juba teha uus esisild koos lihtsama vedrustuse/reg.võimalustega.
Teemasse kah - mul ei ole siiani ühelgi (kaasaegsel) puškal seda lanseka tuge olnud, ei ole ka arusaanud, et seda vaja oleks olnud. Kindlasti oli seda vaja siis kui sõitsime poltpuuriga.
Samas, sinna on hea igasugu asju kinnitada plastik-krõpsudega...
PS: karpade otsa sobib ainult terasvõrguga monoliitfilter kui üldse midagi panna (a'la Pipercross), teine variant on "külmakopsik" teha koos paneelfiltriga (a'la KN jt.).
Pikk õõts on mu arust poolik lahendus (samuti on need stingeri õõtsad liiga pikad VAZile, kui just 195/205 rehvidega ei taheta sõitma hakata, mis omakorda on liig mis liig 150hj motole), pigem peaks sillakinnitusi muutma ja tegema ise juba toruõõtsad.
Või siis juba teha uus esisild koos lihtsama vedrustuse/reg.võimalustega.
Teemasse kah - mul ei ole siiani ühelgi (kaasaegsel) puškal seda lanseka tuge olnud, ei ole ka arusaanud, et seda vaja oleks olnud. Kindlasti oli seda vaja siis kui sõitsime poltpuuriga.
Samas, sinna on hea igasugu asju kinnitada plastik-krõpsudega...
PS: karpade otsa sobib ainult terasvõrguga monoliitfilter kui üldse midagi panna (a'la Pipercross), teine variant on "külmakopsik" teha koos paneelfiltriga (a'la KN jt.).
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Mina jällegi julgen soovitada seda pikka vene õõtsa. Olgugi, et see vajab mõningast ümbertegemist. Aga ei pea hakkama kohe lanserone ringi keevitama.
Pika vene õõtsa saab MB-vedru ja Volvo bilsuga kenasti tööle. Mul oli tehtud veel topelt pump-stopid... Auto muutub kohe sujuvaks ja pehmeks.. Meie sõitsime 175 rattaga ja polnud häda midagi.
Hiljem soetasime Kenetica amordid.. nendega sõites muidugi ei taha bilsteinist enam kuuldagi.
Kohe varsti tuleb üks build kuhu läheb VW/Evo combo ette.. aga sellest teises teemas
Pika vene õõtsa saab MB-vedru ja Volvo bilsuga kenasti tööle. Mul oli tehtud veel topelt pump-stopid... Auto muutub kohe sujuvaks ja pehmeks.. Meie sõitsime 175 rattaga ja polnud häda midagi.
Hiljem soetasime Kenetica amordid.. nendega sõites muidugi ei taha bilsteinist enam kuuldagi.
Kohe varsti tuleb üks build kuhu läheb VW/Evo combo ette.. aga sellest teises teemas

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
B6 rally'd on natuke eksitavad - tegemist on ju ringraja amortidega.
Kittelä sellepealt elabki:)
175 rehv on juba loogilisem!
Kittelä sellepealt elabki:)
175 rehv on juba loogilisem!
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Arvan, et rehvi laius/suurus on korrelatsioonis mootori võimsusega. Kui lahja mootor, siis suur ratas hakkab liiga hästi maha ja raskem ka vähe. Meil all 185 hetkel, kui verdrustus pehmeks lasta, siis hakkab ikka mehiselt maha, laiemat nagu ei tahaks....aga kui mootorile vähe tuuningut ka 50hp juures, siis ehk tuleks juba 195e peale minna ... 205 juba jah selline "suurte poiste" pärusmaa. Kui kellegil mõte, et teha vedrustus ringi ... ette MacPhaerson, taha sõltumatu ... siis eelarvesse 10k€
ning joonised/jupid/teostus meilt 


Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Tegime viimase kruusarehvi testi 2020a. Oli päris jäine, lumine ja libe...aga idee oligi autoga sõita, kohaneda ning vaadata, mis vajab veel tegemist. Ära lõppes pumba relee
ning pedalboxi tahaks 2-3cm ehk kaugemale ... selleks vaja teist boxi
Oma 185cm pikkusega on raske end sinna Ladasse ära mahutada.
Väike video sai ka tehtud. Rada oli libe, kitsas ja need traktrorirehvid teevad palju "haiget" kui sinna pihta sõita.
Nüüd siis ootame talve ning piikrehve!
https://youtu.be/MyelPBfalNg


Väike video sai ka tehtud. Rada oli libe, kitsas ja need traktrorirehvid teevad palju "haiget" kui sinna pihta sõita.
Nüüd siis ootame talve ning piikrehve!
https://youtu.be/MyelPBfalNg
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Ega tali taeva jää --- ehk nüüd võib ta tulla

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Mis seal Otepääl juhtus et ei saand sõitma?
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Mootoril mingi "kala", paisupaaki tõmbas õliklombi sisse. Ei julgenud peale minna..äkki kaanetihend ära vms. Teeb uuel nädalal lahti ja proovib arusaada.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Laupäeval sai käia autot testimas ja piiki kulutamas Kuremaa järvel. Rada mõnusalt lai, keskmiselt kiire ja tehniline.
Väike stiilinäide mitte väga õnnestunud "hairpin"-ist : ). https://youtu.be/uBgBkPnQpH8
Väike stiilinäide mitte väga õnnestunud "hairpin"-ist : ). https://youtu.be/uBgBkPnQpH8
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Tegemisi garaazist:
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Räägi teistele ka mis kotermann autol siis sees on?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Autol kotermani ei ole, enda põhjustatud "vead"
ehk auto saab siis endale järjestlülitusega Tractice RD175 kasti ning uue pedalboxi (silkud salongi). Kogu protsess võtab kauem aega kui esialgu arvasin, kuna k.kasti tunnel oli liiga madal, tuli see kõrgemaks teha. Põhjustas jälle mitmeid lisaprobleeme. Viimased 2-3p on saanud maadelda kasti juhtagu ühendamise ja seadistamisega. Tööd lõpusirgel ning peaks paari nädalaga valmis saama.
