Aga juppe ikkagi ostetakse ju tehastest nö. pakettidena (enda kokku ladumise vaev).
Siin tuleks vahet teha nö. see suur proto ja siis E-rühma väike proto, neid ei saa võrrelda!
Suure/väikse Proto reeglite järgi saavadki ehitada aind sellised kellel keskmisest rohkem võimalusi, elik Eesti mõistes käputäis kodanikke (kes sellest alast huvitet).
Ega see suur-proto tuligi ju sellest, et N-kui selline on kadunud ning R5si ei jõuta pidada - oli vaja mingit alternatiivi.
Aga tuleb välja, et ega see miskit kättesaadavamat ei olegi ning ehitavad ja sõidab ikka endine Ni ladvik (sõitjaid juurde pole tulnud! pigem vähenend).
Kui meil ei jaksa keskmine kodanik standardse puška laadse žhiguligagi sõita hooaega, siis veel vähem suudetakse seda mingit protot ehitades (loe: kordi kallim projekt aasta kokkuvõttes, kui mis iganes tehase autoga sõita). Nüüd on stardimaks 450! per etapp elik tuleb eelmiste aastatega ca 900 raha lambist juurde leida (6 etappi)!

) Lisaks on vaikselt ka rehvid kallimaks läind varem sai misu/pirelli kätte 160+km nüüd alla 200 ei kuku midagi. Samuti on võidusõidu kütus teind hüppe (arvutasin ükspäev, hooajale tuleb jälle ca 800.- juurde), pane veel juurde need (oletame, et tuleb:) turvapaagid jms. asjad, siis saame juba kena 2.5-3k ruublikut kui võrrelda paari aasta tagust aega.
Siit ka järeldus, et ega see E-proto mingit hoogu sisse ei saa, lõpuks loobutakse ning minnakse kohe üle tehase autole (Fiesta, Civic jt. N-seeria masinad)-kel vähegi aru peas, nii ka teevad.
Huvitav saab aind olema mis nimedega keegi välja tuleb oma hübriididele: Isegi suures protos on ju hetkel tegemist väärinfoga - ei sõideta ju Ford Fiesta ega vw polo:), vaid mingi mitsu evo jms. detailidega masin uhkes plastikus.
Samuti on jubedalt vastukarva kui räägitakse, et näe ikka vana hea Lada sõidab edasi meil erinevates sarjades, kuid tegelikult veab enamikke neid edasi Opel ja volvo ristand + jumalteab mis veel. Ladast kui sellisest pole seal muud kui halb õhk järgi.
E-rühmas võikski siis teha proto-klassi, kus autode nimetused ongi a'la "proto" mitte zapaka keres oopel ega mosse keres tojoota vms.
Loo moraal ja teemasse ka

- soovitan see riigerite jms. kallite asjade ostu kaugemale lükata ning see 3.5 kilo aasta peale ära jaotada. Võib puudugi tulla ja jube kahju kui nt. viimane etapp raha taha jääb ning oma poodiumi kohta kaitsma minna ei saa!
Samas enda pea peab ka otsas olema, ei tohi kõike uskuma jääda mida internet kirjutab:)
Niiet jõudu tööle ja loodan, et mais on proto-auto stardis!