Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23)
Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Kas turvapuur on ettenäidatud kellelegi EAList?
Kui jah, juu siis jälle nii saama - kuigi ma ise teeksin topsi sinna alla ja seoks kenasti auto karbiga ka ära.
Kui jah, juu siis jälle nii saama - kuigi ma ise teeksin topsi sinna alla ja seoks kenasti auto karbiga ka ära.
Festina lente!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 688
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Eelmisel aastal juba nõuti ka vanematel auotdel puuri serti.. Kui on lisatud mingi uus element kaotab vana sert koheselt kehtivuse ja vaja uuendada. Nii, et põnev saab tehnilises olema nagunii.
Läti sõitjatele/autodele on vähe lebomad reeglid. Juht Organ FIA on meil üks...
Läti sõitjatele/autodele on vähe lebomad reeglid. Juht Organ FIA on meil üks...

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
See päris imelik, et nõuti serti. Arvan, et pigem nõuti vastavust uutele standarditele -
31.10.2018 Teh. kolleegiumi otsused:
Rallid: turvapuuride struktuurid 01.01.2019 alates peavad kõik ohutusstruktuurid vastama vähemalt FIA lisa J, artikkel 253.8 nõuetele. Ka varasemalt välja antud tehniliste kaartidega. Reegel FIA kodulehel: https://www.fia.com/file/54650/download ... n=AvK1UBjv
Muutunud ka rihmade kinnitamine puuri/kere külge ning polsterduse ulatus jms, mida nõutakse kõigilt, vahet ei ole millal sul sert/teh. kaart antud.
Ja reegliraamatu järgi ei pea seal karpi all olema, 3mm lapp on kohustuslik.
Aga nagu olen arusaanud ja kuulnud, siis iga kord tehnilistes leitakse/leiutatakse jälle "uusi" tõlgendusi välja...eks ta kohalikel rallidel ikka väga subjektiivne teema tundub olevat ning pigem kõikuv ning ebastandartne.... kuigi peaks olema ühene ja kõigile/igal ajal samaväärne.
31.10.2018 Teh. kolleegiumi otsused:
Rallid: turvapuuride struktuurid 01.01.2019 alates peavad kõik ohutusstruktuurid vastama vähemalt FIA lisa J, artikkel 253.8 nõuetele. Ka varasemalt välja antud tehniliste kaartidega. Reegel FIA kodulehel: https://www.fia.com/file/54650/download ... n=AvK1UBjv
Muutunud ka rihmade kinnitamine puuri/kere külge ning polsterduse ulatus jms, mida nõutakse kõigilt, vahet ei ole millal sul sert/teh. kaart antud.
Ja reegliraamatu järgi ei pea seal karpi all olema, 3mm lapp on kohustuslik.
Aga nagu olen arusaanud ja kuulnud, siis iga kord tehnilistes leitakse/leiutatakse jälle "uusi" tõlgendusi välja...eks ta kohalikel rallidel ikka väga subjektiivne teema tundub olevat ning pigem kõikuv ning ebastandartne.... kuigi peaks olema ühene ja kõigile/igal ajal samaväärne.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Minu teise auto ehitamise ajal (3a.periood) muutus puuri teema 2x rääkimata muust jurast.
Seega "wälkommen zu klab!"
Hea soovitus on lasta EAList kellelgi ametlikult see fikseerida, jääb ehk hiljem probleeme vähemaks, kui hakkad kaarti taotlema vms. ametlikku.
Seega "wälkommen zu klab!"
Hea soovitus on lasta EAList kellelgi ametlikult see fikseerida, jääb ehk hiljem probleeme vähemaks, kui hakkad kaarti taotlema vms. ametlikku.
Festina lente!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Tänud kaasaelajatele! Aga EAL-is fikseeritud, kõik ülevaadatud.
Virusse veel peale ei saa, ei jõua valmis. Aga ehk "MM"-iks peaks juba asjad kõik jonksu saama ... fingers crossed!
Virusse veel peale ei saa, ei jõua valmis. Aga ehk "MM"-iks peaks juba asjad kõik jonksu saama ... fingers crossed!
Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)
Väheke on veel jäänud teha ning saab vaikselt testima hakata .... can't wait!

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Masin seades ja kodus tagasi. Nüüd vaja väheke väikseid asju sinna juurde lisada, enda järgi kohandada ja võimalikult palju kilomeetrid koguda.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Suht samasse auku VAZi mootoriga - ilmselt kestab veidi kauem (peaks) ainult.
Nüüd saate Atzkaarikuga endid võrrelda - autod suht samad:)
Nüüd saate Atzkaarikuga endid võrrelda - autod suht samad:)
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Eks tegemist põhimõtteliselt stock mootoriga. Remonditud, nn tänava kange nukk ja itb. Surveaste, kolvid, klapiajam jms on kõik originaal.
Aga temaga on võrdsed autod jah, hea oleks ju koos pusida
Aga temaga on võrdsed autod jah, hea oleks ju koos pusida

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
@VäikeMägilane - kuidas sinu VFTS ka elab?RRisto kirjutas:Eks tegemist põhimõtteliselt stock mootoriga. Remonditud, nn tänava kange nukk ja itb. Surveaste, kolvid, klapiajam jms on kõik originaal.
Aga temaga on võrdsed autod jah, hea oleks ju koos pusida
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 688
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
vaz-iga ikka üsna keeruline DS-i ja Type-R ide vastu saada..
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Mnjah, see on nö. lauapeal võimatu, paraku, aga - autorallis ei võida alati kõige parem/võimsaim massin.Hulkur kirjutas:vaz-iga ikka üsna keeruline DS-i ja Type-R ide vastu saada..
Autorile: millist masinat sa silmas pead täpsemalt?
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
@VäikeMägilane - Mõtlen seda ungarlast.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Ungarlane ei ole enam minu valdustes, kuid hetkel on ta Tartus tõstuki peal ja saab endale uut esisilda alla.
Tagasild asendati ka volvoga ja samuti teine mootor peal (Duratec).
Tagasild asendati ka volvoga ja samuti teine mootor peal (Duratec).
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Esisilla vahetus on küll hea mõte, endalgi see mõttes olnud ... jäi enne projektist välja, kuna siis ei oleks veel valmis saanudki
jääb edasiseks arenduseks. Aga jääb siis üht kiiret Ladat juurde ootama 


- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
Oleme sinna teel, näis millal sõitma saab.RRisto kirjutas:Esisilla vahetus on küll hea mõte, endalgi see mõttes olnud ... jäi enne projektist välja, kuna siis ei oleks veel valmis saanudkijääb edasiseks arenduseks. Aga jääb siis üht kiiret Ladat juurde ootama
Festina lente!
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
See ungarlane meie istumise all 2019 Saaremaast alates.RRisto kirjutas:@VäikeMägilane - Mõtlen seda ungarlast.
Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (2020)
@KevinK - Siis jään siia ka väikest teemata ootama, et saaks asjal silma peal hoida... see duratec, uus esisild jms on päris huvitav. Arvan, et ka teistele huvilistele 
