Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Postitus Postitas RRisto »

Tundub, et nunnult mingi suure kiviga pihta ka saanud :lol:
aga jah... ega lolli ja toore jõu vastu ei saa. ;) kuid seal on paar varianti, kas billetist midagi või siis cromo .. ülejäänud läheb veits robustseks ja raskeks. vist.
raigovilbiks kirjutas: 19 Veebr 2024 19:06 Neid CroMo torusid on nähtud ja proovitud 😀
Parajad suusakepid on 😀
r
raigovilbiks
Postitusi: 33
Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: Lada Samara WRC
Kontakt:

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Postitus Postitas raigovilbiks »

Ei saanud kuskile pihta.
Kõigepealt väärtus, tühja kohapealt ning võtsin riski lõpuni punnitada, kuid ei mänginud välja, ennem murdus 😪
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Postitus Postitas Ervn »

CrMo läheb keevise juurest rabedaks, aitab termika.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Postitus Postitas RRisto »

Jah, CrMo detailid peavad ahjust läbi käima, et keevise pingeid maha võtta. (Y)
Vasta