1. leht 1-st

2101, AlekzeiVAZ, 1978

Postitatud: 07 Okt 2014 23:37
Postitas AlekzeiVAZ
Vaz 2101
1978a
1.2l

Auto väga heas korras , käib nagu kellavärk , pole mingi põllurallikas lähiajal kui load tehtud saan siis üritan ladaklubisse saada. Auto ajalugu on pikk . Auto ise sain endale 2012a siis sai aasta ringi cruuisitud ja juhtus nii et mootori ketipinguti oli läbi ja lasin kohematta kotti ehk klapid pähe . aga nüüd sõidupill ja väike low ja uus värv peal. Auto seisnud viimased 6a talviti soojas garaazis. Selline on pill , kui kuskil juhtud nägema viska käppa ! :)
Pilt

Postitatud: 12 Okt 2014 01:40
Postitas aff
Kustkohast see lowlifer on? Karterikaitse maast 10cm kõrgusel...

Postitatud: 12 Okt 2014 02:28
Postitas saXopasun
Ära kohe kurjusta siis :D
Äkki härra arvas et vähe madalamat aparaati julgeb nimetada nii, äkki tuleb midagi toredat sellest. Võib-olla kavatseb lasta veel madalamaks?
Praegu pole ju eriti aimu sellest, mis tollest saab.
Muidu isegi suhteliselt kena teine ju.

Postitatud: 12 Okt 2014 08:08
Postitas sm.vanapagan
Ilus küll aga no kuda te ikka nende väikeste rullidega maanteel sõidate? 100Km/h on vist juba 5000 pöörde ligi. Kas pikemal sõidul kõrvad peast ära ei kuku?

Postitatud: 12 Okt 2014 08:58
Postitas SexSix
No mina ei näe siin väikeseid rulle. Rehvi mõõt vast 155/70R13? Seega vaid 5 % erinevus. Lahe, kui on inimesi, kes ehitavad tavalisest erineva välimusega autosi.

Postitatud: 12 Okt 2014 10:08
Postitas olaaf
 
sm.vanapagan kirjutas:Ilus küll aga no kuda te ikka nende väikeste rullidega maanteel sõidate? 100Km/h on vist juba 5000 pöörde ligi. Kas pikemal sõidul kõrvad peast ära ei kuku?
Krt on maanteel sõidetud 175/50R13 rehviga ka ning 170/500 slikiga - 5000 pöörde peal hakkab mootor alles elama kapotiall.

Kõrvad on päris kõvasti kuppli küljes kinni - ei kuku nad kuhugi..

Tore auto :)

Postitatud: 12 Okt 2014 16:32
Postitas botzor
Suht kõrge on ta küll, otsi kuskilt mingid 15" plekid ja lase laiaks keevitada, palju parem kohe.

Postitatud: 12 Okt 2014 16:38
Postitas osaw
Ma loodan et kellegi pole inglise keelega probleeme:
A low-life or lowlife is a term for a person who is considered morally unacceptable by their community. Examples of people who are often called "lowlifes" are thieves, drug dealers, drug users, alcoholics, thugs, prostitutes and pimps.

http://en.wikipedia.org/wiki/Low-life
A lowrider (sometimes low rider) is an automobile or other vehicle modified so that its ground clearance is less than its design specification.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lowrider
Jah, Eestis on klubi Lowlifer mis koondab madalate autode entusiaste. Aga madal auto ei tähenda Lowliferit ("a term for a person"). lowRIDER'id on olnud juba aastast minem***i ameerikas ning see on täiega lahe ja levinud mod/custom nähtus, aga mis põhjusega see sõna kõigist nii suure ingli kaarega mööda on läinud, jääb minule arusaamatuks.


Autol endal on potensiaali, ning loodan näha suuri tegusid ;)

Postitatud: 12 Okt 2014 18:32
Postitas kristjan92
Mis te ikka tühja kargate , laske lihtsalt pealkiri korda teha nagu ette on nähtud ja kõigil rahu majas.. Siis saab igaüks ise otsustada kui lowlifer või rider ta on aga Alekseile edu !

Postitatud: 12 Okt 2014 19:52
Postitas saXopasun
Seda ma tahtsingi öelda ;)

Postitatud: 17 Okt 2014 19:35
Postitas AlekzeiVAZ
Kõige madalam ta jah pole , aga sellel pildil ei tundu ta nii madal kui ta tegelikult on , lähiajal teen paar klõpsu kus ikka sirge tee peal tehtud pilt. mis 5000 pöörde peal 100ga , sellel autol nii kõva tümm et sõidaks nagu elektriautoga , 2400w supakas paneb auto elama. :) autoga palju plaane veel pole lõplikult valmis , edu tarvis.