2105, karla89, 1988
Postitatud: 22 Sept 2014 23:51
Auto on siis 2105 aasta 1988
Sai soetatud umbes 5 aastat tagasi. Algselt oli 1,3 rihmaga mootor mis sai hiljem vahetatud võimsama vastu. Värvitud sai 3 aastat tagasi. Autot kasutan ainult talvel.
mootor:
1,5(03) mis on puuritud 1,6-seks. surveastet tõstetud, süvistega kolvid, tasakaalustatud, 03 mehaaniline karpa. (ostsin mootori vana Vihuri töölise keldrist, kes õhtuti selle kallal nokitses. mees ise juba ammu surnud)
väljalase:
2" otsast lõpuni toru ja lõpus simons pütt
veermik:
ees topelt stabikas, taga fiat argenta stabikas, rummud on tikkpoltidele tehtud, muu on pm originaal aga uus. esisilla kalded ja jooksud on paika keeratud
üldiselt on kõik ülekäidud. suur alumiiniumist karterikaitse, sport istmed ja rool, aku pagassis, massi lüliti salongis, tulekustutid, veljed on vist bmw omad, rehvideks on originaal Vallai H2, mingi antitiib 09 oma vist, export peeglid ja ukse polstrid.
rohkem hetkel meelde ei tule
pilte saab näha siin ----> http://fotoalbum.ee/photos/KePP/sets/1425683
Sai soetatud umbes 5 aastat tagasi. Algselt oli 1,3 rihmaga mootor mis sai hiljem vahetatud võimsama vastu. Värvitud sai 3 aastat tagasi. Autot kasutan ainult talvel.
mootor:
1,5(03) mis on puuritud 1,6-seks. surveastet tõstetud, süvistega kolvid, tasakaalustatud, 03 mehaaniline karpa. (ostsin mootori vana Vihuri töölise keldrist, kes õhtuti selle kallal nokitses. mees ise juba ammu surnud)
väljalase:
2" otsast lõpuni toru ja lõpus simons pütt
veermik:
ees topelt stabikas, taga fiat argenta stabikas, rummud on tikkpoltidele tehtud, muu on pm originaal aga uus. esisilla kalded ja jooksud on paika keeratud
üldiselt on kõik ülekäidud. suur alumiiniumist karterikaitse, sport istmed ja rool, aku pagassis, massi lüliti salongis, tulekustutid, veljed on vist bmw omad, rehvideks on originaal Vallai H2, mingi antitiib 09 oma vist, export peeglid ja ukse polstrid.
rohkem hetkel meelde ei tule
pilte saab näha siin ----> http://fotoalbum.ee/photos/KePP/sets/1425683