Lisan ka enda 06'e siia. Tema lugu on siis selline, et olnud on ta algusest peale mu vanaisa oma, kes kahjuks eelmisel kevadel siit ilmast lahkus, lubas küll alati auto endaga kaasa võtta, kuid siia see siiski jäi. Viimastel aastatel auto kuigi palju ei sõitnud, enamasti käis vanaisa temaga vaid linnas, kuhu on nii 1-2 kilomeetrit. Seisma jäi ta 2012 aasta detsembris, kui temaga käidi ülevaatusel. Esmane registreerimine on aastal 1980. Üldiselt on teda hästi hoitud, kuid kaks aastat garaazis seisu on oma töö teinud.
Eelmisel sügisel tõime isaga auto esimest korda garaazist välja ja tegime väikse sõidu, käisime tankimas ja kanali peal, kus selgus, et põhi on väga kurvas seisus ja tagasillas on veesegune õli. Hakkasime tagasi sõitma ja järsku hakkas kapoti alt suitsu tulema. Ilmselt oli see õli, aga peale selle oli kuulda ka keti lõgisemist. Tookord viisime auto garaazi tagasi ja seal ta seisis selle kevadeni, kui ta jälle välja tõime.
Kasutaja arvi100 abiga selgus, et keti lõgina viga oli ketipingutis, mis oli kinni kiilunud, saime selle siis kuidagi tööle ja auto jälle garaazi. Mõni aeg hiljem panime jälle hääled sisse, et ülevaatusele minna ja kolin algas taas. Õnnestus kohalikust poest uus ketipinguti osta (6 euri) ja samal õhtul panime selle ka peale, vanal ketipingutil oli pikendus otsa pandud, panime selle ka uuele. Algul ei tahtnud otsa mahtuda aga käiaga natuke tööd ja sobis nagu valatult. Võib öelda, et mootor tegi, pärast pinguti vahetust isegi paremat häält kui pärast eelmist parandust. Eelmisel nädalal sai vahetatud ka tagasilla tihend, kuna õli tilkus ja sai ka õli ära vahetatud ning uus tad-17 sisse, kahjuks tilgub õli endiselt, kuid mitte häirivalt. Pärast seda olen põhimõtteliselt tegelenud ainult välimusega. Pesnud ja suunatule katted ära vahetanud. Auto katus on kergelt pleekinud ja värv on üsna matistunud, hetkel läigib ainult tagumine parempoolne uks, kuna see on millalgi ära vahetatud. Tänu millele on sellel uksel ka plastmassotsadega liist, mille soovin õige vastu vahetada. Vahetada soovin ka veljed, ei tea kahjuks öelda mis mudeli veljed hetkel all on ja miks nad vahetatud on, aga 06 veljed on täiesti olemas, vajavad vaid iluravi ja ilukilpe.
Üleeile käisime ülevaatusel, kus läks päris kenasti läbi ja kiideti veel takkagi. Paar viga muidugi oli. Nimelt tuleb piduritorustik ja rooliotsad ära vahetada, aga muidu öeldi, et on üsna heas seisus. Roostet ei mainitud, aga seda seal ikka leidub.
Enda lähiajaplaanideks on:
1. väliselt korralikult ära pesta. Kõik õli-, pigi- jms plekid maha ja leida moodus, et auto jälle läikima saaks.
2. Seest kõik ära pesta. Istmed, kõrvalistuja peatugi, polstrid jms korda teha/ ära õmmelda.
3. Muidugi roostetõrje