2105, martin13, 1990
2105, martin13, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
sSimmos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Veebr 2016 21:54
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Niva 1,7i 2003, Volvo v40 1,9D 2000, Chrysler Stratus Cabrio 1998 2,0, Mercedes-Benz W123 200D (1985)
Offtopic: Liitun eelkõnelejaga. Auto on tõesti kena ja vaeva on nähtud. Kuid ENSV lipp tekitab mul mistahes kombinatsioonis okserefleksi.humparts kirjutas:Auto ilus ja kena, kuid kas mina olen ainus kelle silmis see ENSV lipp on tülgastav ?
Kui ei eksi, siis peaks selle lehvitamine olema ka seadusega keelatud
Minu teada nõukogude sümboolika otseselt keelatud pole, pigem on asi tunnetuses ja maitses. Ja seda, et taolistel üritustel neid lippe kohata võib, täitsa usun.
Ja nüüd (peale oma arvamuse avaldamist) saan vaid taaskord tõdeda, et tore on vaadata autot, mille eest omanik ihu ja hingega hoolt kannab.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega siis käsipiduriga ei reguleerita tagaklotside käiku.teitur kirjutas:Kui käsipiduri tross on reguleeritud suure vabakäigu peale, siis ka sõidupidurid rakenduvad hiljem. Kui timmid käsipiduri varasemaks, saad ka sõidukad varasemaks.
Et piduripedaal rakenduks normaalasendis peavad klotsid olema võimalikult trumli lähedal. Esimestel Lada mudelitel regulliti seda eksentrikuid peale keerates. Siis tulid hõõrdseibidega automaatregulaatorid ja 05 olid juba isereguleeruvad pidurisilindrid. Kui on paigaldatud tavalised silindrid, siis ongi piduripedaali käik liiga pikk. Hädalahend ongi siis reguleerida käsipiduriga.
Häda aga ei saa kodeerida sisse autot ehitades.
C
Sellest saan järeldada, et mu uued Fenixi 05 silindrid ei isereguleeru juba algusest peale.motamees kirjutas:Ega siis käsipiduriga ei reguleerita tagaklotside käiku.teitur kirjutas:Kui käsipiduri tross on reguleeritud suure vabakäigu peale, siis ka sõidupidurid rakenduvad hiljem. Kui timmid käsipiduri varasemaks, saad ka sõidukad varasemaks.
Et piduripedaal rakenduks normaalasendis peavad klotsid olema võimalikult trumli lähedal. Esimestel Lada mudelitel regulliti seda eksentrikuid peale keerates. Siis tulid hõõrdseibidega automaatregulaatorid ja 05 olid juba isereguleeruvad pidurisilindrid. Kui on paigaldatud tavalised silindrid, siis ongi piduripedaali käik liiga pikk. Hädalahend ongi siis reguleerida käsipiduriga.
Häda aga ei saa kodeerida sisse autot ehitades.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2862
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Aknaliist ei peagi 100% vett. Tähtis on hoida uste allosas olevad drenaasiavad puhastena.martin13 kirjutas:Suurte vihmasadude ajal avastasin, et tagumise vasaku ukse akna liistu olin natuke halvasti pannud ning sealt vahelt jooksis vesi sisse. Ust kinni lüües kuulsin vee loksumist ning kui polstri ära võtsin siis avastasin et uks oli seest vett täis...
Sama kehtib ka muude drenaasiavade kohta.
Osadesse kohtadesse tuleb ise avad puurida.
C
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Ühel õhtul oli hirmus igav ja hakkasin ladaklubi vanu teemasid vaatama. Ja oh imet mis ma leidsin!! Eelmise omaniku teema sellest samast autost. (http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=11488) Oli väga huvitav lugeda ja sain vastuseid paljudele küsimustele (miks kõik nii kõver on, miks selline keevitus jnejne).
Vahepeal osales ka Smurf pulmaautona. Lisan mõne pildi ka.
Eile sain ka ühelt naabritädilt riielda ja pidas mulle pika loengu. Mure selles, et teeb valju häält Aga peab natukene vaiksemaks timmima küll seda summutit. Samuti hakkasin eelmine laupäev põhja keevitama- tulid avalikuks roosteussi poolt söödud augud. Õnneks ei midagi hullu. Ja täna hakkas karpa jamama. Sõidab ainult toores peal. Ilma tooreta ei sõida, puterdab nii mis jube. Arvatavasti saab lisaõhku või mõni muu mure. Homme õhtul ajan garaasi ja hakkan lahkama.
Vahepeal osales ka Smurf pulmaautona. Lisan mõne pildi ka.
Eile sain ka ühelt naabritädilt riielda ja pidas mulle pika loengu. Mure selles, et teeb valju häält Aga peab natukene vaiksemaks timmima küll seda summutit. Samuti hakkasin eelmine laupäev põhja keevitama- tulid avalikuks roosteussi poolt söödud augud. Õnneks ei midagi hullu. Ja täna hakkas karpa jamama. Sõidab ainult toores peal. Ilma tooreta ei sõida, puterdab nii mis jube. Arvatavasti saab lisaõhku või mõni muu mure. Homme õhtul ajan garaasi ja hakkan lahkama.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Tere tere. Palju aega mööda läind. Ajateenistus läbitud. Aasta ja 2 kuud Smurf seisis maal laudas katte all. Vahepeal oli mõte, et ei ajagi teda see aasta sealt välja. Aga ei saanud ikka kuidagi. Eelmine reede ehk siis 17.08 läksin maale, aku peale, küte üles ja paugust käis. Tõin linna, õhutasin pidurid, vaatasin tuled üle ja läksin ülevaatusele. Ülevaatus tehtud, vahetasin ära vasakult ja paremalt paar sarniiri. Supaka võim läks ka läbi mis väga halb Autol pisivigu palju, millega oleks vaja talvel tegeleda. Praegu pole eriti aega, suure aja võtab ära töö ning pärast tööd vaja rallikat ehitada kuna vaja veel viimased sõidud teha enne hooaja lõppu. Ja tapa rahvaralli natuke lõhkus autot. Viiendal katsel purunes vasakult eest piduritoru, uut ei olnud kaasas, sai pime ette (siinkohal tahan tänada konkurenti kes mulle selle pimedaks tehtud toru andis) ja järgnevad 6 katset sõitsime kolme piduriga (võite ise arvata milline see sõit väljanägi) . Kolmandale kohale kaotust kõigest 10 sekki. Lisan pildi siis rallikast mis röövib palju aega
Smurf onu volgaga
Ja smurf sai uue kleepsu
Smurf onu volgaga
Ja smurf sai uue kleepsu
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Tükkaega jälle möödas. Nädalavahetusel käisin ja äratasin ka Smurfi ellu. Talvel sai soetatud tuttavalt üks punane poolik siksi projekt juurde, tegemist 2107 1.7 mootor ja viiene kast. Enne mind nad keevitasid mõned augud põhjast kinni ja värvisid auto üle. Aga kompressor tegi nahka ja viskas õli vahele. Kere on minu hinnangul väga heas seisus aga kõik uksed tahavad vahetust.
Nädalavahetusel alustasin siis mõlemal masinal mootori mahavõtmist, panin punase 1.7 mootori Smurfile peale. (garaasi kolimise tõttu pole veel tõstuk püsti ja ruumid puhtad, pidi lihtsate vahenditega läbi ajama) Kui suur vahe on 05 ja 07 kaitsmekarpidel? Kas õnnestub ka 05e juhtmestikuga see mootor käima saada? (aju ja mootori juhtmestik veetud juba aga 07mel jookseb ka kaitsmekarbist üks pistik aju juhtmetesse, kas kannatab see pistik ümber ehitada 05e kaitsmeplokile? Ei olnud nv piisavalt aega, et süveneda korralikult) Ehk keegi teinud sama asja enne läbi ja jagab tarkusi või pean ikka ise uurima-puurima hakkama Ühesõnaga loodan masina mais valmis saada ja osaleda ka esmakordselt mingil ladaklubi kokkutulekul/sõidul kui miskit toimumas suvel on.
Nädalavahetusel alustasin siis mõlemal masinal mootori mahavõtmist, panin punase 1.7 mootori Smurfile peale. (garaasi kolimise tõttu pole veel tõstuk püsti ja ruumid puhtad, pidi lihtsate vahenditega läbi ajama) Kui suur vahe on 05 ja 07 kaitsmekarpidel? Kas õnnestub ka 05e juhtmestikuga see mootor käima saada? (aju ja mootori juhtmestik veetud juba aga 07mel jookseb ka kaitsmekarbist üks pistik aju juhtmetesse, kas kannatab see pistik ümber ehitada 05e kaitsmeplokile? Ei olnud nv piisavalt aega, et süveneda korralikult) Ehk keegi teinud sama asja enne läbi ja jagab tarkusi või pean ikka ise uurima-puurima hakkama Ühesõnaga loodan masina mais valmis saada ja osaleda ka esmakordselt mingil ladaklubi kokkutulekul/sõidul kui miskit toimumas suvel on.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Vahepeal on olnud jälle tegus. Lappisin Smurfile mootorit peale, kui tuli kõne, et saan kolmapäeval rallika mootori kätte pärast pikka ootamist. Kolmapäeval tõin mootori Tallinnast, neljapäeval kaevasin auto garaasi sügavusest kola alt välja ja panin mootori peale, reede hommikul panin käima esmakordselt. Seejärel 9km ülevaatuspunkti ja pärast seda sissesõit Tallinna, seal Olavi seadistas ja sõit kodupoole tagasi. Kell 00.00 jõudsin koju, rallikas konnale ja olin valmis Hiiumaale võistlustele startima.
Männikul nägin siis ka sellist iludust, loodan et omanik ei pahanda pildi pärast. Ilus sile pill nii seest kui väljast. Nagu otse tehasest
Smurfi tegin ka nüüd pärast rallikat. Mootor koos kastiga all ja proovisin siis käivitada. No ei lähe käima . Käiasin aku kotti. Kõik pistikud taga, kõik vaakumid jne, pump lööb, kütuse haisu on ka nagu. Korra nagu lubas. No ei lähe ikka käima. Vaatasin telefonist juba, et mis kellani kuusakoski lahti on. Mott nii maas läksin asju pagassi toppima ja siis nägin- paagist väljatulev toru ja selle otsas oleval kummivoolikul keerd sees ja mitte üks gramm kütet läbi ei voola. Eemaldasin keeru voolikult ja oh seda õnne pill hakkas tööle. Vahetasin siis juhtmestiku ja armatuuri.
Kuna 26.05 oli nõukastiilis sünna, kohu ilmtingimata tahtsin Smurfiga minna, siis oli tegemistel tuli taga ja ei jõudnud kõike korralikult teha, ehk siis sai kiiruga ja s*tasti osad asjad aga need likvideerin nüüd kui kiire möödas. 26 mai kella 6 ajal õhtul hakkasin siis startima- esimene käik peeneks, korralik muie näol et nii nobedalt lippab, teine käik, kolmas käik, nelj... siduri pedaal jäi põhja sõitsin siis kolmanda käiguga terve tee. Aga et tuju veel ära rikkuda, lõpetas akulaadimis süsteem ka töö. Aga kohale jõudsin. 27 mai hommikul sai raske peaga siduri viga likvideeritud, aku täis laetud ja garaasi tagasi auto viidud.
Nüüd siis vaja auto lõpuks korralikult korda teha. Loodan suvel miski pikema eesti tripi ka teha.
Männikul nägin siis ka sellist iludust, loodan et omanik ei pahanda pildi pärast. Ilus sile pill nii seest kui väljast. Nagu otse tehasest
Smurfi tegin ka nüüd pärast rallikat. Mootor koos kastiga all ja proovisin siis käivitada. No ei lähe käima . Käiasin aku kotti. Kõik pistikud taga, kõik vaakumid jne, pump lööb, kütuse haisu on ka nagu. Korra nagu lubas. No ei lähe ikka käima. Vaatasin telefonist juba, et mis kellani kuusakoski lahti on. Mott nii maas läksin asju pagassi toppima ja siis nägin- paagist väljatulev toru ja selle otsas oleval kummivoolikul keerd sees ja mitte üks gramm kütet läbi ei voola. Eemaldasin keeru voolikult ja oh seda õnne pill hakkas tööle. Vahetasin siis juhtmestiku ja armatuuri.
Kuna 26.05 oli nõukastiilis sünna, kohu ilmtingimata tahtsin Smurfiga minna, siis oli tegemistel tuli taga ja ei jõudnud kõike korralikult teha, ehk siis sai kiiruga ja s*tasti osad asjad aga need likvideerin nüüd kui kiire möödas. 26 mai kella 6 ajal õhtul hakkasin siis startima- esimene käik peeneks, korralik muie näol et nii nobedalt lippab, teine käik, kolmas käik, nelj... siduri pedaal jäi põhja sõitsin siis kolmanda käiguga terve tee. Aga et tuju veel ära rikkuda, lõpetas akulaadimis süsteem ka töö. Aga kohale jõudsin. 27 mai hommikul sai raske peaga siduri viga likvideeritud, aku täis laetud ja garaasi tagasi auto viidud.
Nüüd siis vaja auto lõpuks korralikult korda teha. Loodan suvel miski pikema eesti tripi ka teha.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Tänan heade sõnade eest 2106VFTS!
Nonii. Plaanisime Saaremaa sõbraga minna siksidega 20 juuli puhkama eesti. Enne seda käis tõsine autode ehitamine, eriti Saaremaa sõbral kes alles värvis ja komplekteeris oma 063me.
Mina sain varem auto valmis ja üksõhtu mõtlesin, et teen mootoripesu ja käin järgmine päev tallinnas testsõidul. Pärast mootoripesu mootor tatistas, tõrkus, podises ja töötas aint kolme pütaga. Mõtlesin, et mis sest ikka kuivab ära ja hakkab tööle. Ei hakanud. Kahtlustasin algul süütemoodulit aga ei tahtnud uskuda, et see niiskust ei kannata. Puhusin kõik mootori pistikud läbi, vahetasin küünlaid ja juhtmeid-ei midagi. Lõpuks suure otsimise peale leidsin teise süütemooduli ja oligi viga selles. Tallinna tripp kulges probleemivabalt. 110 alas sõitsin miski 115-120km/h mingist autost mööda, hiljem kohtusime foori juures ja rahvas seal autos vaatas ja naeris ning juht tegi imestunud nägu viienda käiguga 70km/h sõites on pööret 25000, 90km/h sõites pööret 30000. Sõber sai ka paar päeva enne reedet ülevaatuse enda omale peale.
Ehitas ta enda autot veel viimse minutini kodus ja siis asus juba praamile. Mina tulin Haapsalust ja pidime Virtsus kokku saama. Teepeal kirjutas mulle juba, et praamilt pidid lükates maha tulema-bensupump. Pärnust saime uue pumba aga tihendit kaasa polnud uuega ja vana tihend nii otsas- tegime pappkarbist uue tihendi kiirelt. Õhtul peatusime Türil, kus väga tore mees pakkus telkimisplatsi meile ja andis tihendimaterjali, millest saime uue bensupumba tihendi teha.
(whitewallide tegemiseks kasutas kehva värvi ja see tuli survekaga maha)
Järgmine päev suundusime juba Järva-Jaani varjupaika aga enne seda käisime Esnast läbi.
Mingi aeg tundsin sõites salongis kütte haisu aga ei leidnud kapotialt leket. Hiljem telkimiskohta jõudes avastasin, et üks kummivolla mis ära vahetasin bensupaagi juures immitses. Aga nii väikest klambrit polnud kaasas millega veelkord volla kinnipigistada- sai traadiga pingutatud.
Tripil muid vigu ei tuvastanud. Maanteel mõnus sõita aga vahest ikka 15 tolline rehv otsib teed ning seepärast, et auto madal on, on temaga suhteliselt hüplik sõita. Pilke, pöidlaid, pildistajaid, naeratavaid nägusi, uudistavaid inimesi saime aga küllaga. U 700km sai kolme päevaga sõidetud. Oli tore puhkus.
Vahepeal sai ka rallikale uued kettad ja klotsid ja siin ka väike võrdlus klotsidest...
Nonii. Plaanisime Saaremaa sõbraga minna siksidega 20 juuli puhkama eesti. Enne seda käis tõsine autode ehitamine, eriti Saaremaa sõbral kes alles värvis ja komplekteeris oma 063me.
Mina sain varem auto valmis ja üksõhtu mõtlesin, et teen mootoripesu ja käin järgmine päev tallinnas testsõidul. Pärast mootoripesu mootor tatistas, tõrkus, podises ja töötas aint kolme pütaga. Mõtlesin, et mis sest ikka kuivab ära ja hakkab tööle. Ei hakanud. Kahtlustasin algul süütemoodulit aga ei tahtnud uskuda, et see niiskust ei kannata. Puhusin kõik mootori pistikud läbi, vahetasin küünlaid ja juhtmeid-ei midagi. Lõpuks suure otsimise peale leidsin teise süütemooduli ja oligi viga selles. Tallinna tripp kulges probleemivabalt. 110 alas sõitsin miski 115-120km/h mingist autost mööda, hiljem kohtusime foori juures ja rahvas seal autos vaatas ja naeris ning juht tegi imestunud nägu viienda käiguga 70km/h sõites on pööret 25000, 90km/h sõites pööret 30000. Sõber sai ka paar päeva enne reedet ülevaatuse enda omale peale.
Ehitas ta enda autot veel viimse minutini kodus ja siis asus juba praamile. Mina tulin Haapsalust ja pidime Virtsus kokku saama. Teepeal kirjutas mulle juba, et praamilt pidid lükates maha tulema-bensupump. Pärnust saime uue pumba aga tihendit kaasa polnud uuega ja vana tihend nii otsas- tegime pappkarbist uue tihendi kiirelt. Õhtul peatusime Türil, kus väga tore mees pakkus telkimisplatsi meile ja andis tihendimaterjali, millest saime uue bensupumba tihendi teha.
(whitewallide tegemiseks kasutas kehva värvi ja see tuli survekaga maha)
Järgmine päev suundusime juba Järva-Jaani varjupaika aga enne seda käisime Esnast läbi.
Mingi aeg tundsin sõites salongis kütte haisu aga ei leidnud kapotialt leket. Hiljem telkimiskohta jõudes avastasin, et üks kummivolla mis ära vahetasin bensupaagi juures immitses. Aga nii väikest klambrit polnud kaasas millega veelkord volla kinnipigistada- sai traadiga pingutatud.
Tripil muid vigu ei tuvastanud. Maanteel mõnus sõita aga vahest ikka 15 tolline rehv otsib teed ning seepärast, et auto madal on, on temaga suhteliselt hüplik sõita. Pilke, pöidlaid, pildistajaid, naeratavaid nägusi, uudistavaid inimesi saime aga küllaga. U 700km sai kolme päevaga sõidetud. Oli tore puhkus.
Vahepeal sai ka rallikale uued kettad ja klotsid ja siin ka väike võrdlus klotsidest...
- Karel12
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 49
- Liitunud: 27 Dets 2014 13:33
- Asukoht: Hiiumaa
- Autod: Lada 2105
Re: 2105, martin13, 1990
Mitukorda tankima pidid
-
22106VFTS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 92
- Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
- Asukoht: Järvamaa
- Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107
Re: 2105, martin13, 1990
Ega sa ei tea mis ülekandega differ sul all on?
Build your car for yourself, not everyone else.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 2105, martin13, 1990
Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Re: 2105, martin13, 1990
Vaevalt, et sul Kristjan 30 000 pööret onkristjan92 kirjutas:Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.
Žiguliga juba igav ei hakka.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Karel12- Haapsalus panin paagi täis, teepeal tankisin 10 ja 15 liitrit juurde ning Haapsalu tagasi jõudes näitas seier natuke alla veerand paagi (seier valetab, panin paagi täis siis näitas kolmveerand paaki). Kuskil sinna alla 10L/100km kohta jääb.
2106VFTS- minu mäletamistmööda 3.9
sansa- mõni 0 tuli liiast jah suures kirjutamistuhinas
Aga keda huvitab, siis sõbra neiu miksis ka väikse video kokku https://www.youtube.com/watch?v=ppEHuH9HO9g
2106VFTS- minu mäletamistmööda 3.9
sansa- mõni 0 tuli liiast jah suures kirjutamistuhinas
Aga keda huvitab, siis sõbra neiu miksis ka väikse video kokku https://www.youtube.com/watch?v=ppEHuH9HO9g
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Re: 2105, martin13, 1990
Sa pole veel mu raketiga sõita saanud lihtsalt .sansa kirjutas:Vaevalt, et sul Kristjan 30 000 pööret onkristjan92 kirjutas:Mul samad pöörded 4,1 ülekandega.
https://www.youtube.com/watch?v=b-hnQjX9N_Y
Aga Martinile edu oma smurfiga!
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.