2105, martin13, 1990
2105, martin13, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Nonii, vahepeal täitsa vaikus olnud. Nii palju tegemist, et pole saanud mahti kirjutada. Nüüdseks juba meelest ära läinud ka mis olen teinud. Rallikal keevitasin mõned lahingaugud mis põhja tekkinud, tõstsin vedrude vahetamisega autot kõrgemaks ja tuiskasin tagatipuks uue värviga üle.
Võistlustel oli ka üks ärevam moment. Nimelt oli kiire lõik ja V2 kurv mis läks 30meetri pärast üle P2 kurviks ja see omakorda veel poole pealt P3 kurviks. Seda infot, et see P3 kurviks üle läheb ma miski pärast oma pinginaabrilt ei kuulnud. Läksin siis seda P2 kurvi võtma ja kui avastasin järsku et see teravamaks läheb, siis tuli ridamisi karvaseid sõnu, keerasin veel rooli peale et raisale külg ette saada, pinginaabri poolt eetrivaikus (viskas juba legendi maha, käed rinnale, pea alla ja valmistus karuselliks) ja tundsin kuidas püksid märjaks läksid. (Haapsalu külje all selline tee, kus iga endast lugupidav kohalik rallimees on vähemalt ühe auto mahakandnud). Mingi poole meetri kaugusel teest olid ilusad jurakad kännud, külje aknast juba vaatasin ja ootasin millal see tagumine ratas sinna taha haagib ja saab kukerpallitama hakata. Õnneks jumal ikka hoiab lolle ja joodikuid ning sain masina teele tagasi. Pinginaabri legendi loopimisest kaotasime muidugi järje järelejäänud katseks ka ära
Smurfile mõtlesin et proovin uusi velgi alla. Algul hakkasin rante laua peal käsitisi lihvima aga õige pea andsin alla. Kuskilt videost mäletan kui ratas oli auto all, käik sees ja siis sai ranti lihvida. Mõeldud tehtud aga smurfi polnud garaasis, rallikas oli laiali ja hoovipeal üks esiveoline ei võtnud eluvaimu sisse. Meenus et kuskil garaasi sügavustes üks sigull veel peidus. Proovisin käepäraste liivapaberite, karukeelte ja klapi lihvimis pastadega neid poleerida. Hiljem kodaratele uus värv ja lakk peale. Midagi erilist pole. Aga vahepeal vaheldust.
Lisaks käisin ka skifi tuulutamas, Onu naise sünna ja mõtlesin esimese öö sel aastal seal veeta. Aga peo lõpuks olin sellises konditsioonis et sinna ei jõudnudki
Reedel enne võistlust tõin rallikka linna, tankisin täis ja tahtsin papsi garaasi tolmukaga koristama minna (sest unustasin kassi üheks ööks garaasi lukutaha ja maksis kätte mulle kohe). Jõudsin ainult tanklast välja kui pill ära suri. Läks käima aga suri välja kohe. Kapott lahti, sukeldusin küünarnukkideni mootorisse ja selgus, et talvel soetatud pump andis otsad. Kohalikust poest uus pump ja sõit jätkus papsi garaasi poole aga garaasi juures avastasin et pole võtmeid kaasas. Mis seal ikka, sõidan servicparki ära (seal kohe onu garaas kus saan ka koristada). Hakkasin ristmikult minema ja järsku tagant piirkonnast korralik ragin, kardaan käib ringi a auto edasi ei liigu. Siis meenus et kui differ regullis käis, öeldi et ülekandel mõrad sees ja kaua see vastu ei pea. No selge, nöör külge ja servicpargi poole. Käisin pärast enda garaasis ja võtsin riiulist kasutatud LSDga diffri ja suunudsin seda vahetama kiiruga sest tehnilise aeg hakkas peale tulema. Poolteljed välja, differ alt ja nägin et kõik diffri hambad korras. WAT? Siis avastasin juhipoolselt poolteljelt kõik hambad maas. Rutturuttu garaasi tagasi ja uus pooltelg ka kaasa. Ladusin silla kokku ja jõudsin ilusti tehnilisse ka. Võistlustel oli ka üks ärevam moment. Nimelt oli kiire lõik ja V2 kurv mis läks 30meetri pärast üle P2 kurviks ja see omakorda veel poole pealt P3 kurviks. Seda infot, et see P3 kurviks üle läheb ma miski pärast oma pinginaabrilt ei kuulnud. Läksin siis seda P2 kurvi võtma ja kui avastasin järsku et see teravamaks läheb, siis tuli ridamisi karvaseid sõnu, keerasin veel rooli peale et raisale külg ette saada, pinginaabri poolt eetrivaikus (viskas juba legendi maha, käed rinnale, pea alla ja valmistus karuselliks) ja tundsin kuidas püksid märjaks läksid. (Haapsalu külje all selline tee, kus iga endast lugupidav kohalik rallimees on vähemalt ühe auto mahakandnud). Mingi poole meetri kaugusel teest olid ilusad jurakad kännud, külje aknast juba vaatasin ja ootasin millal see tagumine ratas sinna taha haagib ja saab kukerpallitama hakata. Õnneks jumal ikka hoiab lolle ja joodikuid ning sain masina teele tagasi. Pinginaabri legendi loopimisest kaotasime muidugi järje järelejäänud katseks ka ära
Smurfile mõtlesin et proovin uusi velgi alla. Algul hakkasin rante laua peal käsitisi lihvima aga õige pea andsin alla. Kuskilt videost mäletan kui ratas oli auto all, käik sees ja siis sai ranti lihvida. Mõeldud tehtud aga smurfi polnud garaasis, rallikas oli laiali ja hoovipeal üks esiveoline ei võtnud eluvaimu sisse. Meenus et kuskil garaasi sügavustes üks sigull veel peidus. Proovisin käepäraste liivapaberite, karukeelte ja klapi lihvimis pastadega neid poleerida. Hiljem kodaratele uus värv ja lakk peale. Midagi erilist pole. Aga vahepeal vaheldust.
Lisaks käisin ka skifi tuulutamas, Onu naise sünna ja mõtlesin esimese öö sel aastal seal veeta. Aga peo lõpuks olin sellises konditsioonis et sinna ei jõudnudki
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Terve suvi vaikus olnud aga muretsemiseks pole põhjust, auto alles. Ega vahepeal midagi suurt ei ole teinud, kalla ja talla pill. Nagu eelpool mainitud siis suuri ehitusi Smurfiga hetkel ette ei võta, põhirõhk teisel masinal.
Randiga veljed sai esialgu mustaks seest värvitud. Aga ikka ei olnud väga meeltmööda, tuiskasin ükspäev valgega üle. Tulevikus tahaks liivapritsiga üle pritsida (hetkel ainult käsitsi lihvinud), kodarad valgeks ja randi läikima lüüa, siis oleks süda rahul.
Jagelesin siin ikka selle raadio plõksumisega. Auto ei tööta- mängib ilusti. Auto käib siis siuke tunne nagu keegi suvalistel hetkedel plaksutab. Vahetasin kunagi pingeregulaatoriu ära, vedasin uusi juhtmeid, ostsin isegi uue maki aga ikka ei midagi. Nüüd kaks korda haapsalu-tallinn vahet vuranud siis viskas sellest plaksutamisest ikka tõsise kolli ette. Hakkasin otsast peale, juhtmed vaatasin üle, pingeregulaatori vahetasin, geneka vahetasin, kõlareid vahetasin, seda sama uut makki proovisin. Plaksu pidu jätkus. Kiskusin korra sõbra autost ta maki välja ja voilaaa, plaksutamine sai läbi. Ei tea miks mu uus makk siis ikka plaksutas?? Vähemalt sain asjale jälile. Sai kohe parema tujuga pealinna neljapäevakule mindud Pikkaaega tahsin juba taha porilapakaid paigaldada aga no 6a jooksul pole ju jõudnud Lõikasin sabloonid välja, vaatasin et kui augu puurin läbi koopa siis puur ei ulata bensiinipaagini ega teiselt poolt varurattani. Egas midagi, puuriga auk ette ja neediga kinni. Puuritud augule lasin ka ohtralt trossimääret. Nii et vihmase ilmaga oli näha kerget vikerkaart trossimäärdest tagaratta juures. Nädal hiljem veel ikka nägin vikerkaart maas kuigi olin juba autot paar korda pesnud, võiks ju juba järgi jääda?? Kuuaega hiljem ka näen vikerkaart maas, krt pole ok ju. Kiskusin tagavararatta välja ja nägin, et ratta all oli teve liitrine õlikantku millesse ma ilusti puurinud olin
Vahepeal sai vanaraua platsilt ära veeretatud 2101, oli natuke liiga palju asju mida päästa. Vajalikud jupid küljes, osad jupid omale lattu ja teised suutsin maha müüa juba. Kere ise oli nii mäda et kui köiega külje peale tõmbasin siis küljekarp vajus vastu istme raami Ja terve kõrvalistuja koht oli üks suur sipelgapesa. Hiljem toppisin lego bussi ja viisin raua platsile tagasi. Ja kaua oodatud nostalgiapäevad. Kogunesime seal Haapsalu holmis muruplatsil. Muru ilusti ära niidetud, ühe käega roolin ja teisega lehvitan rahvale, otsin kohta. Järsku kõmakiiii kuskile auku, tundsin kuidas õlg korra liigesest välja käis. Põllelisa kõveraks muidugi, selle väänasin enamvähem sirgeks. Ja õhtul panime naised sigullidele rooli, sõbra sigull oli minu autost vasakul pool ninaga äärekivi poole nagu minu omagi. Ise nautisin vasakul pool tagapingi ja jägermeistri rõõme. Leppisime kokku et lähme tankla. Sõbranna hakkas siis kõrval olevat sigulli parklast välja tagurdama, keeras kohe rooli paremale ja ilma peeglisse vaatamata hakkas tagurdama. Mõlemas autos karjusime et OUOUOUOUUUU STOPP (hakkas minu autole sisse sõitma) aga ta ei lasknud sellest segada ja tagurdas ilusti sisse vasakusse tiiba. Võtsin enne väljaminekut uuesti julgustava lonksu ja küsisin sõpradelt, kes kohe välja tormasid, et kui hull on?? (arvasin et sain keset tiiba paugu aga õnneks alla poole, seal kus kivikaitse).Vähe lainesse tõmbas tiiva aga päästetav on. Sõbranna muidugi värises roolis ja ei julgenud välja tulla, teab kui palju seda lakkunud olen, kartis et saab peksa. Aga lohutasin teda ja ütlesin et pole vaja karta. Ma teiste ees ei löö. Aga no nii igaks pooleks juhuks käis mul üks doonor veel garaasis, pärast teda oleks olnud paras aeg kardulad sinna samma maha panna. Aga sellest võibolla kunagi tulevikus, võibolla jääbki ainult plaaniks. Seniks aga saab veel natuke sõitu nautida enne kui talveunne läheb.
Randiga veljed sai esialgu mustaks seest värvitud. Aga ikka ei olnud väga meeltmööda, tuiskasin ükspäev valgega üle. Tulevikus tahaks liivapritsiga üle pritsida (hetkel ainult käsitsi lihvinud), kodarad valgeks ja randi läikima lüüa, siis oleks süda rahul.
Jagelesin siin ikka selle raadio plõksumisega. Auto ei tööta- mängib ilusti. Auto käib siis siuke tunne nagu keegi suvalistel hetkedel plaksutab. Vahetasin kunagi pingeregulaatoriu ära, vedasin uusi juhtmeid, ostsin isegi uue maki aga ikka ei midagi. Nüüd kaks korda haapsalu-tallinn vahet vuranud siis viskas sellest plaksutamisest ikka tõsise kolli ette. Hakkasin otsast peale, juhtmed vaatasin üle, pingeregulaatori vahetasin, geneka vahetasin, kõlareid vahetasin, seda sama uut makki proovisin. Plaksu pidu jätkus. Kiskusin korra sõbra autost ta maki välja ja voilaaa, plaksutamine sai läbi. Ei tea miks mu uus makk siis ikka plaksutas?? Vähemalt sain asjale jälile. Sai kohe parema tujuga pealinna neljapäevakule mindud Pikkaaega tahsin juba taha porilapakaid paigaldada aga no 6a jooksul pole ju jõudnud Lõikasin sabloonid välja, vaatasin et kui augu puurin läbi koopa siis puur ei ulata bensiinipaagini ega teiselt poolt varurattani. Egas midagi, puuriga auk ette ja neediga kinni. Puuritud augule lasin ka ohtralt trossimääret. Nii et vihmase ilmaga oli näha kerget vikerkaart trossimäärdest tagaratta juures. Nädal hiljem veel ikka nägin vikerkaart maas kuigi olin juba autot paar korda pesnud, võiks ju juba järgi jääda?? Kuuaega hiljem ka näen vikerkaart maas, krt pole ok ju. Kiskusin tagavararatta välja ja nägin, et ratta all oli teve liitrine õlikantku millesse ma ilusti puurinud olin
Vahepeal sai vanaraua platsilt ära veeretatud 2101, oli natuke liiga palju asju mida päästa. Vajalikud jupid küljes, osad jupid omale lattu ja teised suutsin maha müüa juba. Kere ise oli nii mäda et kui köiega külje peale tõmbasin siis küljekarp vajus vastu istme raami Ja terve kõrvalistuja koht oli üks suur sipelgapesa. Hiljem toppisin lego bussi ja viisin raua platsile tagasi. Ja kaua oodatud nostalgiapäevad. Kogunesime seal Haapsalu holmis muruplatsil. Muru ilusti ära niidetud, ühe käega roolin ja teisega lehvitan rahvale, otsin kohta. Järsku kõmakiiii kuskile auku, tundsin kuidas õlg korra liigesest välja käis. Põllelisa kõveraks muidugi, selle väänasin enamvähem sirgeks. Ja õhtul panime naised sigullidele rooli, sõbra sigull oli minu autost vasakul pool ninaga äärekivi poole nagu minu omagi. Ise nautisin vasakul pool tagapingi ja jägermeistri rõõme. Leppisime kokku et lähme tankla. Sõbranna hakkas siis kõrval olevat sigulli parklast välja tagurdama, keeras kohe rooli paremale ja ilma peeglisse vaatamata hakkas tagurdama. Mõlemas autos karjusime et OUOUOUOUUUU STOPP (hakkas minu autole sisse sõitma) aga ta ei lasknud sellest segada ja tagurdas ilusti sisse vasakusse tiiba. Võtsin enne väljaminekut uuesti julgustava lonksu ja küsisin sõpradelt, kes kohe välja tormasid, et kui hull on?? (arvasin et sain keset tiiba paugu aga õnneks alla poole, seal kus kivikaitse).Vähe lainesse tõmbas tiiva aga päästetav on. Sõbranna muidugi värises roolis ja ei julgenud välja tulla, teab kui palju seda lakkunud olen, kartis et saab peksa. Aga lohutasin teda ja ütlesin et pole vaja karta. Ma teiste ees ei löö. Aga no nii igaks pooleks juhuks käis mul üks doonor veel garaasis, pärast teda oleks olnud paras aeg kardulad sinna samma maha panna. Aga sellest võibolla kunagi tulevikus, võibolla jääbki ainult plaaniks. Seniks aga saab veel natuke sõitu nautida enne kui talveunne läheb.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Tere jõudu. Korraldasime oktoobris vasalemmas sprinti, rada seekord totaalselt teistmoodi. Varasemalt sõitsime ainult karjääris sees, seekord metsavahe ja kardirada ka. Olin ka üle tüki aja stardis, minu arust oli üli äge. Enne võistlust sadas korralikult, metsas suured loigud, all karjääris pumpasime tee pealt vett ära. Kruusa osa oli mega libe. Esimeses voorus sõidaks nagu jääl suverehviga (lubatud oli slikk või suverehv, mul oli ees tänavaslikk ja taga tutikas suvaline suverehv), terve tuba oli käsi täis, auto ühtepidi ja teistpidi risti. Aga tagaots kraapis kruusal üllatavalt hästi. Stardis kohe tabasin lõigates kändu ja see tekitas vasakusse ülemisse sarniiri korraliku kolina sisse. Ühs sikaanis oli nii libe et mul ei olnudki midagi teha ja lihtsalt rattad plokkis libisesin ja pidin tagurdama. Aga mega fun oli küll Servises kiire sarniiri vahetus. Teises voorus olid juba kuivemad olud ja sai rohkem suruda. Sõitsin vist teise või kolmanda (ei mäleta täpselt) aja välja endalegi üllatuseks. See tõstis motivatsiooni ja pidin ka kolmanda vooru kindla peale sõitma. Tulemuseks siis enda klassi kolmas koht.
Smurf läks ka juba septembris talveunne. Käisin septembris välismaal ja selleks ajaks ajasin ta garaasi ja sinna ta jäigi.
Jaaa kus on sinna tuleb juurde... Ei olnud plaanis juurde osta ühtegi masinat sest masinapark niigi liiga suur aga noh kui pakutakse hea hinnaga siis kätt ette panna ei saanud. 96a, 1.7 liitrine soomest toodud. Minuni jõudis ilma esiistmete ja käigukastita. Kasti juba loopisin alla ja istmed ootavad ka lakas. Nv proovisin käima ka saada aga el kütusepump otsad andnud, tellisin uue. Tahab veitsa keevitamist, kui viitsin teen kiirelt talveks maantee legaalseks.
Pille Russi foto autorSmurf läks ka juba septembris talveunne. Käisin septembris välismaal ja selleks ajaks ajasin ta garaasi ja sinna ta jäigi.
Jaaa kus on sinna tuleb juurde... Ei olnud plaanis juurde osta ühtegi masinat sest masinapark niigi liiga suur aga noh kui pakutakse hea hinnaga siis kätt ette panna ei saanud. 96a, 1.7 liitrine soomest toodud. Minuni jõudis ilma esiistmete ja käigukastita. Kasti juba loopisin alla ja istmed ootavad ka lakas. Nv proovisin käima ka saada aga el kütusepump otsad andnud, tellisin uue. Tahab veitsa keevitamist, kui viitsin teen kiirelt talveks maantee legaalseks.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Läks nii puhkusel nagu ma üldse ei plaaninud. Võtsin sigulli ette, kiskusin laiali ja hakkasin ikkagi tegema. Keegi enne mind vist polegi seda sigulli lahti võtnud, kõik asjad olid ilusti kõikide kruvide ja mutrite/poltidega kinni. Läks siis uus juhipoolne karp, poolraami veidi keevitatud ja sai põhja siit sealt lapitud. Mingit näituse pilli ei tee nii et suurt rõhku sellele ei pannud et ilus tuleks.
Vahetasin küünlad ja juhtmed aga ikka mingi anomaalia. Gaasi lahti lastes ja uuesti pähe andes tõmbab puterdama. Puterdab oma puterdamised ära ja siis liigub uuesti. Keegi äkki pooljuhuslikult sama asjaga kokkupuutunud siis võib mind aidata. Võtan smurfi küljest ja proovin süütepoolid ära ükspäev. Niimoodi ei saa üldse ju kimada.
Ja käisin ka ülevaatusel. Ülevaatusele minnes peenestasin ja sumpa tripid panid jooksu (seda kõige viimast trippi mis püti otsas on, seda ma algul ei pannudki, seepärast teised ka jooksu panid) ning sumps vajus ära ja sai veits haiget. Ülevaatusel ei saanud lambda näitu kätte kuna sumps lasi läbi nii palju. Samal õhtul tegin sumpa korda ja nüüd tuleval nädalal saab uuesti minna mõõtma. Kõik muud asjad olid korras mulle üllatuseks.
Hakkasin siis trumleid eemaldama, tee mis tahad aga kätte ei saa. Peksin, andsin kuuma, leotasin ei miskit. Veeretasin 01 silla õuest tuppa ja vahetasin terve silla ära. Külge läksid uued klotsid, silindrid, torud ja kässari tross. Esimesed pidurid kiskusin ka lahti ja puhastasin ära. Seitsmest erinevast torust mis kätte juhtusid sai summuti ka kuidagi moodi alla keevitatud. Sisu lappasin uuesti kokku, ette panin 07 istmed mis üleval vedelesid, lappisin kapoti all juhtmestikku (keegi oli seal juhtmeid ära lõiganud, aknapissi juhtmestikku ega voolikuid näiteks polnud). Oli aeg esimene prooviring teha. Ja no ei lähe käima. Küts jõuab ilusti pihustini aga sealt edasi mitte üks gramm. Vahetasin pihustit mitu korda, vahetasin kogu selle karpa ära aga ikka ei midagi, breikuga läks ainult käima. Masetsesin mõned minutid seal rooli taga, mõtted olid otsas. Nädalaega iga päev puhkuse ajast pikad päevad ehitan sind garaasisi ja sa ei lähe käima??!? Keerasin uuesti suurest vihast võtit ja vrõnnn pill läks käima. Egas midagi, garaasi uks lahti ja tiirule. Ja nii kui garaasist väljas siis suri uuesti ära. Kell oli pime, väljas lõikavalt külm tuul, garaasi tagasi lükata ei jaksa. Ja nii miski tund aega ma seda taskulambi ja vene sõnavaraga seal tegin. Ma isegi ei tea mis ma teagin aga uuesti ta käima läks.Vahetasin küünlad ja juhtmed aga ikka mingi anomaalia. Gaasi lahti lastes ja uuesti pähe andes tõmbab puterdama. Puterdab oma puterdamised ära ja siis liigub uuesti. Keegi äkki pooljuhuslikult sama asjaga kokkupuutunud siis võib mind aidata. Võtan smurfi küljest ja proovin süütepoolid ära ükspäev. Niimoodi ei saa üldse ju kimada.
Ja käisin ka ülevaatusel. Ülevaatusele minnes peenestasin ja sumpa tripid panid jooksu (seda kõige viimast trippi mis püti otsas on, seda ma algul ei pannudki, seepärast teised ka jooksu panid) ning sumps vajus ära ja sai veits haiget. Ülevaatusel ei saanud lambda näitu kätte kuna sumps lasi läbi nii palju. Samal õhtul tegin sumpa korda ja nüüd tuleval nädalal saab uuesti minna mõõtma. Kõik muud asjad olid korras mulle üllatuseks.
Re: 2105, martin13, 1990
Kui tegu monopritsega masinaga, siis Tallinnas Speedster OÜ-s suudavad nad seda diagnoosida ja ka remontida. Kui kütust rüüpab ka palju siis võib probleem olla jahutusvedeliku temperatuuri anduris või selle juhtmestikus.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Käisin laupäeval uuesti ülevaatusel aga ikka lambda näitu kätte ei saanud. Käisin kiskusin smurfi küljest lambda ja läksin kolmandale katsele. Nüüd oli okei. Pärast seda kimasin kohe garaasi ja hakkas tagasilla lammutamine ja kemppi keevitamine. Vahetasin ka klapikambrikaane tihendi ja lappasin sisu kokku ära. Hakkasin pilli välja ajama ja huiiiii enam käima läheb. Sümptomid samad, küte jõuab aga pihusti ei pihusta. Proovisin teist pihustit- ei ikka midagi. Kontrollisin kas pihustisse üldse + jõuab käivitamise ajal- jõuab. Mõtted jälle otsas. Guugeldasin NOVA elektriskeemi ja vaatasin seda teadmatuses mida ma üldse otsin. Ja siis kuskil kaugel ajusopis hakkas keegi sosistama, et kas mass üldse jõuab pihustini? Ei jõuagi, otse pistikule miinust andes hakkas kohe pihustama. Pihusti mass juhe sinine ja minu mäletamistmööda aju taga üks sinine juhe ei tahtnud oma pistikus üldse püsida kui aju kinnitasin. Uuesti NOVA skeem ette ja see sama sinine juhe lähebki ajju. Ja oligi sinine juhe sealt aju pistikust irdunud, toppisin tagasi ja panin teibiga kinni. Käivitasin ja läks kohe ilusti käima. Ja mis seal salata, kaks päeva sai ikka naerusuul nautida kemppit ja lund kuniks lumi läänemaal otsa sai. Ja neljas käik kadus koos lumega
Pöördesse minekuga ikka väike probleem, gaasi lahti lastes ja uuesti pähe andes korraks poob. Kurvides tekidab kohe judinaid kui vaja pähe anda aga see turtsub Pilidl olev mingi must kobakas rohelise pistikuga, sinna läheb karpast vaakum voolik. Kui see volla kinni pigistada, nii et õhk läbi ei käi, siis käib vägevalt. Välja suretada ja uuesti käima proovida nii et see volla kinni pigistatud on, siis käima ei lähe. Käivitamiseks tuleb lasta jälle vabalt õhul liikuda seal. Smurfiga vahetasin selle kobaka ka ära aga ei muutunud midagi. Keegi äkki sarnase jamaga kokku puutunud?
Tuleb jääda vaid uut lund ootama.
Pöördesse minekuga ikka väike probleem, gaasi lahti lastes ja uuesti pähe andes korraks poob. Kurvides tekidab kohe judinaid kui vaja pähe anda aga see turtsub Pilidl olev mingi must kobakas rohelise pistikuga, sinna läheb karpast vaakum voolik. Kui see volla kinni pigistada, nii et õhk läbi ei käi, siis käib vägevalt. Välja suretada ja uuesti käima proovida nii et see volla kinni pigistatud on, siis käima ei lähe. Käivitamiseks tuleb lasta jälle vabalt õhul liikuda seal. Smurfiga vahetasin selle kobaka ka ära aga ei muutunud midagi. Keegi äkki sarnase jamaga kokku puutunud?
Tuleb jääda vaid uut lund ootama.
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 854
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Re: 2105, martin13, 1990
Mul oli suvel Opeliga selle MAP anduri mure. Jauras ja pääsesin vahetusega. Opelil sain veakoode lugedes probleemile jaole.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Hiired on ägedad loomad aga lihtsalt mulle ei meeldi.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: 2105, martin13, 1990
Priima konid istme all Krdi hiired
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Tänu priima pakile ma aru saingi et mul seal külalised on. Vedeles koguaeg kõrvalistuja istme peal ja kui ükskord garaasi läksin, siis nii möödaminnes avastasin et pakki enam pole???! Pistsin pea autosse ja see mõnus kuse aroom juba reetis paki kadumise põhjuse. Panin mürki neile ja kaks tükki sain kätte. Üks pani tuhat nelja jooksu kui autot koristama hakkasin.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: 2105, martin13, 1990
Mul pugesid ka hiired ükskord autosse – küljeaken oli max 5mm lahti. Ei uskunud, et nad mööda libedat klaasi sisse ronivad. Pistsid nahka osa istmekatetest, pool prillitoosi ja närisid poolläbi turvavöö.
Hiired armastavad ajalehti lugeda, millest teevad hiljem pesa. Garaažis tasub seetõttu hoida väikest ajalehepakki, siis ei kipu nad riidematerjali kallale. Liigub mitmesuguseid tõrjevahendeid ja mürke – alates elektroonilistest kuni liimivateni. Ise olen kasutanud jahu ja kipsi 1:1 segu. Garneeringuks olen peale raputanud suhkrut ja kaerahelbeid. Hea oleks läheduses ka mõni veenõu – muidu hakkavad hirmsasti köhima ja hiljem tekib nagunii kõhuvalu.
Loomakaitsjad soovitavad muidugi, et teed hiirele pepu peale ata-ata, viid õue ja ütled Schwarzeneggeri häälega "don't come back!"
Hiired armastavad ajalehti lugeda, millest teevad hiljem pesa. Garaažis tasub seetõttu hoida väikest ajalehepakki, siis ei kipu nad riidematerjali kallale. Liigub mitmesuguseid tõrjevahendeid ja mürke – alates elektroonilistest kuni liimivateni. Ise olen kasutanud jahu ja kipsi 1:1 segu. Garneeringuks olen peale raputanud suhkrut ja kaerahelbeid. Hea oleks läheduses ka mõni veenõu – muidu hakkavad hirmsasti köhima ja hiljem tekib nagunii kõhuvalu.
Loomakaitsjad soovitavad muidugi, et teed hiirele pepu peale ata-ata, viid õue ja ütled Schwarzeneggeri häälega "don't come back!"
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Vahepeal ikka ühtteist toimunud. Kõige suurem asi vast see, et olen nüüd maja omanik ja kõik see aeg kulub paraku sinna. Kõik vägevad garaasi projektid lükkuvad edasi kaugemasse tulevikku.
Järgmisena korraldasime kehala rahvarallit. Sinna valisin jällegi garaasist kõige paremad kasutatud kruusakad taha alla (sest jätkuvalt maja kõrvalt ei ole üleliigset raha uute jaoks ) ja ette juba need samad raptorid. Ootan siis starti kui mõni minut enne sadama hakkas, tõmbasin siis kojamehe kangi ja mitte midagi ei juhtunud. Sõitsin esimese katse vihmasajus ja nii palju kui nägin. Ülesõidul vaatasin et kaitse läbi, läks uus. Enne teist katset hakkas taaskord sadama, taas kangi tõmmates tegid kojamehed kaks tiiru ja vaikus. Sõitsin teisegi katse vihmasajus ja nii palju kui nägin. Servisesse jõudes proovisin probleemile jälile jõuda aga tulutult. Vedasin tuimalt otse akult + juhtme. Terve võistlus käis sekund sekundisse sõitmine ja kaklemine esi kohtade pärast. Sain isegi veidi aega rallit juhtida. Enne kahekandat katset avastasime, et geneka rihm tagurpidi peal. Panime õigetpidi peale ja suundusime katsele (rihm oli juba oma kuju muutnud ja paindes). Miks üldse teistpidi viskas? Sellepärast, et üks õhtu enne kehalasse minekut läks vana genekas uhke ragina saatel pensile ja doonori pealt sai uus võetud. Aga selle uue genekaga ei olnud rihmarattad kohakuti, geneka rihmaratas oli natuke rohkem radika poole, seda ma muidugi garaasis ei märganud. Katsel muidugi pani see kõver rihm jooksu ja pill jälle maru vingelt kees. Keset katset olin sellise dilemma ees, et kas jään seisma ja säästan mootorit ning kaotan ralli või siis hambad ristis palvetades võiduka lõpuni. Raha numbrid muidugi käisid silme eest läbi ja Olavi sõnad peas, kui selle mootori ta juurest tõin "vaata et sa seda mootorit keema ei lase". Otsustasin riskida ja hoidsin auruveduriga peal. Minu õnneks jälle kohe hooldus paus ja konkurentide käest saime uue rihma. Uus rihm peale ja põmm keerasin geneka pingutus mutri üle Raske sõnavaraga asusime teele ja hoidsime hinge kinni. Enne viimast katset olin kukkunud teiseks 1,8 sekundiga. Viimasel katsel surusin mis ma surusin aga pidin ikkagi lõpptulemuseks 1,6 sekundiga teiseks jääma. Pärast seda sai aeg maha võetud ning saaremaa sõbraga Lõuna-Eestit avastatud. Kokku läbisin mina smurfi ja skifiga kodu väravast kodu väravani 1006km kolme päevaga. Ainuke probleem mis oli, auto liiga madal ning pidin ühes kohas põllelisa eemaldama kuna käis lihtsalt vastu Kedagi huvitama peaks, siis siin väike video ka tripist https://www.youtube.com/watch?v=O1mqTei ... MrMoto1995
Juuni algul korraldasime Läänemaal rahvarallit, asfaldi ja kruusa segu. Kuna ikkagi koduralli siis oli plaan kohe suruma hakata ja lootused olid suured. Taha valisin garaasist kõige parema mustriga kasutatud kruusakad (mingid pehmed kõrge profiiliga kruusakad) ja ette uued raptorid. Kusjuures need kruusakad mingid imelikud, asfaldi peal mega vedelad ja libedad. Enne starti panin sinna normaalselt rõhku sisse,äkki laheb paremaks. Seekord oli ka uus kaardilugeja kuna teine oli jälle mere peal. Minu kurvastuseks jäi esimene katse ära (avarii tõttu) ja suundusime kohe teisele. Stardist tuli kohe sikaan ja seal tundisn et kruusakas isegi hakkas pidama kui rõhku rohkem panin. 300m hiljem teine suhteliselt kiire sikaan, läksin sinna juba rajumalt peale. Sikaani sisse keeratses tundsin kuidas perse libisema läks. Ja juba nii palju, et ei suutnud seda kontrollida. Ja juba viskaski kontraga teistpidi risti ja külili ma kraavi maandusin kõrvalistuja küljele. Mõned sekundid kiikiusime ja hoidsime hinge kinni et katusele ei vajuks. Minu õnnetuseks ei olnud seal kurvis rahvast ka, vaid kaks nais kohtunikku. Nende abiga saime auto ratastele, kaotust juba üle viie minuti. Katus oli juhi poole ära, klaas oli eest täiesti lahti (õnneks lükkas koos tihendiga nii et klaas jäi terveks) nii et ülejäänud katse ma ei julgenud tugevalt pidurdada kuna kartsin, et lendab eest ära. Õnneks oli kohe hooldus paus, lükkasime tungrauaga nii palju sirgeks kui saime ja panime veel teibiga ka akna kinni. Eelviimasel katsel enne lõppu lahkus geneka rihm tööpostilt kuna geneka kronsteini poldid olid plokiküljest lahti tulnud Mootor kees päris rõvedalt. Saime teeääres korda ja suundusime viimasele katsele (lilleõis). Stardist käiku vahetades murdus käigukang ära Egas midagi, allesjäänud jupiga lõin esimese sisse ja enne finishit rohkem käiku ei vahetanud.Järgmisena korraldasime kehala rahvarallit. Sinna valisin jällegi garaasist kõige paremad kasutatud kruusakad taha alla (sest jätkuvalt maja kõrvalt ei ole üleliigset raha uute jaoks ) ja ette juba need samad raptorid. Ootan siis starti kui mõni minut enne sadama hakkas, tõmbasin siis kojamehe kangi ja mitte midagi ei juhtunud. Sõitsin esimese katse vihmasajus ja nii palju kui nägin. Ülesõidul vaatasin et kaitse läbi, läks uus. Enne teist katset hakkas taaskord sadama, taas kangi tõmmates tegid kojamehed kaks tiiru ja vaikus. Sõitsin teisegi katse vihmasajus ja nii palju kui nägin. Servisesse jõudes proovisin probleemile jälile jõuda aga tulutult. Vedasin tuimalt otse akult + juhtme. Terve võistlus käis sekund sekundisse sõitmine ja kaklemine esi kohtade pärast. Sain isegi veidi aega rallit juhtida. Enne kahekandat katset avastasime, et geneka rihm tagurpidi peal. Panime õigetpidi peale ja suundusime katsele (rihm oli juba oma kuju muutnud ja paindes). Miks üldse teistpidi viskas? Sellepärast, et üks õhtu enne kehalasse minekut läks vana genekas uhke ragina saatel pensile ja doonori pealt sai uus võetud. Aga selle uue genekaga ei olnud rihmarattad kohakuti, geneka rihmaratas oli natuke rohkem radika poole, seda ma muidugi garaasis ei märganud. Katsel muidugi pani see kõver rihm jooksu ja pill jälle maru vingelt kees. Keset katset olin sellise dilemma ees, et kas jään seisma ja säästan mootorit ning kaotan ralli või siis hambad ristis palvetades võiduka lõpuni. Raha numbrid muidugi käisid silme eest läbi ja Olavi sõnad peas, kui selle mootori ta juurest tõin "vaata et sa seda mootorit keema ei lase". Otsustasin riskida ja hoidsin auruveduriga peal. Minu õnneks jälle kohe hooldus paus ja konkurentide käest saime uue rihma. Uus rihm peale ja põmm keerasin geneka pingutus mutri üle Raske sõnavaraga asusime teele ja hoidsime hinge kinni. Enne viimast katset olin kukkunud teiseks 1,8 sekundiga. Viimasel katsel surusin mis ma surusin aga pidin ikkagi lõpptulemuseks 1,6 sekundiga teiseks jääma. Pärast seda sai aeg maha võetud ning saaremaa sõbraga Lõuna-Eestit avastatud. Kokku läbisin mina smurfi ja skifiga kodu väravast kodu väravani 1006km kolme päevaga. Ainuke probleem mis oli, auto liiga madal ning pidin ühes kohas põllelisa eemaldama kuna käis lihtsalt vastu Kedagi huvitama peaks, siis siin väike video ka tripist https://www.youtube.com/watch?v=O1mqTei ... MrMoto1995
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Olen saanud suvega jagu kolmest Smurfi kardaanimuhvist, millest üks oli täiesti tutikas mis pidas ca300km vastu ja kaks mingite vanade kastide küljest. Kaks lendasid laiali suurel kiirusel ja üks rehvi põletades. On keegi mõne muu sõiduki oma kasutanud?
Muid tegevusi peale tankimise ja sõitmise pole teinudki. Oli mul siin igapäeva kasutuses ja teenis end ilusti, pesin ta eelmine reede puhtaks ja saatsin talveks puhkama. Nüüd on peatselt aeg talvepillile tuli katlasse ajada ning kahe käiguline kast vahetada taaskord neljase vastu. Ilmselt vahetan diffri ülekande ka ära, läheb 02 ülekanne.
Muid tegevusi peale tankimise ja sõitmise pole teinudki. Oli mul siin igapäeva kasutuses ja teenis end ilusti, pesin ta eelmine reede puhtaks ja saatsin talveks puhkama. Nüüd on peatselt aeg talvepillile tuli katlasse ajada ning kahe käiguline kast vahetada taaskord neljase vastu. Ilmselt vahetan diffri ülekande ka ära, läheb 02 ülekanne.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Viimasest postitusest kõvasti aega möödas. Maru vaikseks on siin foorumis jäänud.
Väga midagi toimunud ei ole. Smurf on kalla ja talla pill. See aasta olen ainult ühe tiiru teinud. Mai kuus saab ka ülevaatus läbi. Ehk peaks selle ka välja ajama ja ÜV peale tegema.
Talvekat ei saatnudki ülevaatusele, tegin ainult kindlustuse ja käisin mõnel korral talve nautimas. Monopritse viskasin maha kuna ei saanudki seda normaalselt tööle. Asemele läks solex karpa.
Eelmisel suvel sõitsin ka onu kopikaga Lääne-Eesti rahvaralli kaasa. All olid juustud rehvid, sidur libises, mootor ajas sellist õlivingu tuppa ja oli jõuetu kuid õnnestus sellegipoolest poodiumile saada.
Aprillis proovisin ka onu sport sigulliga esimest võistlust teha ja lõpetasin sellega puu otsas. Õnneks midagi suurt ei juhtunud. Eest mõned plekid ära vahetama.
Kuna mulle on kastikad alati meeldinud aga sigulli kastikaid müügis väga pole siis sai paar aastat tagasi ostetud mosse kastikas. Aga seda pole jõudnud tegema hakata. Nüüd Audrus müüdi ühte vis 2345 ja rääkisin neiule augu pähe, et ilgelt oleks tööautot vaja ja tõin omale kasti sigulli. Päris korralik asi on. Põhja alt väga ilus, raam korras. Mugav ja suhteliselt vaikne sõita. Keegi pole seda jõudnud veel kuidagimoodi ratsima ka hakata. Viiese kasti ja kärukonksu veel külge monteerima ja siis võiks juba täitsa hea olla.
Väga midagi toimunud ei ole. Smurf on kalla ja talla pill. See aasta olen ainult ühe tiiru teinud. Mai kuus saab ka ülevaatus läbi. Ehk peaks selle ka välja ajama ja ÜV peale tegema.
Talvekat ei saatnudki ülevaatusele, tegin ainult kindlustuse ja käisin mõnel korral talve nautimas. Monopritse viskasin maha kuna ei saanudki seda normaalselt tööle. Asemele läks solex karpa.
Eelmisel suvel sõitsin ka onu kopikaga Lääne-Eesti rahvaralli kaasa. All olid juustud rehvid, sidur libises, mootor ajas sellist õlivingu tuppa ja oli jõuetu kuid õnnestus sellegipoolest poodiumile saada.
Aprillis proovisin ka onu sport sigulliga esimest võistlust teha ja lõpetasin sellega puu otsas. Õnneks midagi suurt ei juhtunud. Eest mõned plekid ära vahetama.
Kuna mulle on kastikad alati meeldinud aga sigulli kastikaid müügis väga pole siis sai paar aastat tagasi ostetud mosse kastikas. Aga seda pole jõudnud tegema hakata. Nüüd Audrus müüdi ühte vis 2345 ja rääkisin neiule augu pähe, et ilgelt oleks tööautot vaja ja tõin omale kasti sigulli. Päris korralik asi on. Põhja alt väga ilus, raam korras. Mugav ja suhteliselt vaikne sõita. Keegi pole seda jõudnud veel kuidagimoodi ratsima ka hakata. Viiese kasti ja kärukonksu veel külge monteerima ja siis võiks juba täitsa hea olla.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Pärast kastika ostu läkski kohe mu buss katki ja olingi sunnitud ehitusmaterjali ja muud kola kastikaga tassima ca kuuaega Kastikale panin smurfi vanad veljed alla ja riiulist leidsin kaks viiest kasti. Valisin värskema välja ja päev enne Hiiumaa summercampi hakkasin kasti vahetama. Kallasin maas uue õli sisse kasti ja see tuli sama kiirelt igaltpoolt välja. Siis avastasin, et kõik poldid ja mutrid lahti kastil (keegi oleks nagu hakanud kasti lahti võtma). Keerasin sama targalt kinni tagasi ja toppisin kasti alla. Kõik justkui toimis (lekkis ikka). Andsin kastika sõbrale ja suundusime kahe autoga Hiiumaale.
Kahju, et ladaklubi suvepäevadel nii vähe rahvast oli. Vaadates hiljuti toimunud mosseklubi suvepäevi, siis vist peab kogu siguli pargi maha müüma ja mosse kastika elule äratama Smurfil eelmine hooaeg ei näidanud jahutusvedeliku temp enam midagi. Nüüd peale ülevaatust lõpetas ka economaiser koostöö. Augusti algul ajasin smurfi garaasi ja plaanisin korda teha. Economaiseri vea leidsin kohe üles, vaakumvoolik ei pidanud õhku. Tempi puhul kahtlustasin kahte asja- juhtmeid (vahepeal hiired närisid) ja temp andurit. Juhtmed helistasin läbi ja need tundusid korras olevat. Mootori ruumist kruttisin ühelt mootorilt pooleldi lahti oleva anduri küljest, toppisin juhtme otsa ja andsin gaasipõletiga kuuma. Ei miskit. Kuna see andur oli doonor mootori küljes pooleldi lahti, siis kahtlustasin, et see ka vigane. Võtsin järgmise doonori pealt anduri ja kordasin protsessi. Ikka ei midagi. Seejärel kisuksin armatuuri lahti, et vaadata kas näidikuploki jooted korras (aku näidikul ühe korra joode läbi põlenud). Jooted korras ja kõik voolud tulevad näidikule peale. Seal kuidagi käega juhtmeid kobistades sain korra näidiku näitama. Pildil olevad mutrid olid veidi lahti, pingutasin ära ja nüüd näitab taas. Ja et tüdrukule näidata, et kastikas meie peres hädavajalik, sai kuut maha tõstetud ja kast mahla tarbeks õunu täis loobitud 70 liitrit mahla tahkel kujul seal kastis.
Hiiumaale jõudes hakkasime suht kiirelt aru saama, et kastika teine käik jäi vist mandrile. See seletab ka seda, miks see viiene kast juba peaaegu lahti oli Kahju, et ladaklubi suvepäevadel nii vähe rahvast oli. Vaadates hiljuti toimunud mosseklubi suvepäevi, siis vist peab kogu siguli pargi maha müüma ja mosse kastika elule äratama Smurfil eelmine hooaeg ei näidanud jahutusvedeliku temp enam midagi. Nüüd peale ülevaatust lõpetas ka economaiser koostöö. Augusti algul ajasin smurfi garaasi ja plaanisin korda teha. Economaiseri vea leidsin kohe üles, vaakumvoolik ei pidanud õhku. Tempi puhul kahtlustasin kahte asja- juhtmeid (vahepeal hiired närisid) ja temp andurit. Juhtmed helistasin läbi ja need tundusid korras olevat. Mootori ruumist kruttisin ühelt mootorilt pooleldi lahti oleva anduri küljest, toppisin juhtme otsa ja andsin gaasipõletiga kuuma. Ei miskit. Kuna see andur oli doonor mootori küljes pooleldi lahti, siis kahtlustasin, et see ka vigane. Võtsin järgmise doonori pealt anduri ja kordasin protsessi. Ikka ei midagi. Seejärel kisuksin armatuuri lahti, et vaadata kas näidikuploki jooted korras (aku näidikul ühe korra joode läbi põlenud). Jooted korras ja kõik voolud tulevad näidikule peale. Seal kuidagi käega juhtmeid kobistades sain korra näidiku näitama. Pildil olevad mutrid olid veidi lahti, pingutasin ära ja nüüd näitab taas. Ja et tüdrukule näidata, et kastikas meie peres hädavajalik, sai kuut maha tõstetud ja kast mahla tarbeks õunu täis loobitud 70 liitrit mahla tahkel kujul seal kastis.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Kastikaga muidugi üks probleem ka veel. Nimelt kipub kuumaks minema. Tellisin uue radika, uue termostaadi, uue veepumba, paigaldasin el vendi aga ikka temp kisub vägisi sinna kolmveerandi peale maanteel. Oskab keegi puusalt veel midagi tulistada, mida võiks vaadata?
Süüde/karpa ei ole ka päris see mis peaks. Väga jõuetu on kuidagi. 1500 mootor peaks ikka liikuma aga see nagu pigem mingi rollerauto.
Süüde/karpa ei ole ka päris see mis peaks. Väga jõuetu on kuidagi. 1500 mootor peaks ikka liikuma aga see nagu pigem mingi rollerauto.
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Vahepeal sai osaletud ka vintage weekendil nii smurfi kui ka kastikaga.
Varsti ilmselt läheb smurf talveunne ja kastika käigukast tuleb talvel lahti võtta ja teine käik üles otsida seal. Pole ennem ühtegi sigulli kasti remontinud, saab põnev olema. Ei ole veel suutnud otsustada, kas sõidan talvel kastikaga või ei. Päris kõiki autosi ei taha ka suveautodeks aga samas talv teeb neile usinalt liiga Võibolla panen talvekad alla ja jääb maja kõrvale ootele, juhul kui mõni lääne auto jälle pakasega alt veab
Foto autor Tuuli TõutsVarsti ilmselt läheb smurf talveunne ja kastika käigukast tuleb talvel lahti võtta ja teine käik üles otsida seal. Pole ennem ühtegi sigulli kasti remontinud, saab põnev olema. Ei ole veel suutnud otsustada, kas sõidan talvel kastikaga või ei. Päris kõiki autosi ei taha ka suveautodeks aga samas talv teeb neile usinalt liiga Võibolla panen talvekad alla ja jääb maja kõrvale ootele, juhul kui mõni lääne auto jälle pakasega alt veab
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1068
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Re: 2105, martin13, 1990
Sai pandud diisel mersu oma mingine. Kui meeles võin üles otsida kunagi ja koodi anda.
m'kay
- martin13
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 28 Aug 2013 17:58
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: 2105 rallikas, 2105 smurf, 2106 varuosadeks, 2101 puuriga (jäärada), 2107 talvekas, vis 2345, 2107 tagavara kere
Re: 2105, martin13, 1990
Võib anda küll, saab ära proovida. Praegu see vana praguline doonorauto alt pärit närakas on vastu pidanud
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1493
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2105, martin13, 1990
Õhk vahel (kas salongiahi läheb kuumaks)?martin13 kirjutas: ↑26 Aug 2024 20:00 Kastikaga muidugi üks probleem ka veel. Nimelt kipub kuumaks minema. Tellisin uue radika, uue termostaadi, uue veepumba, paigaldasin el vendi aga ikka temp kisub vägisi sinna kolmveerandi peale maanteel. Oskab keegi puusalt veel midagi tulistada, mida võiks vaadata?
Süüde/karpa ei ole ka päris see mis peaks. Väga jõuetu on kuidagi. 1500 mootor peaks ikka liikuma aga see nagu pigem mingi rollerauto.
Kaan kõver/ploki k.tihend katki
Festina lente!