1. leht 1-st
21013, indrek1000, 1984
Postitatud: 20 Mai 2014 23:34
Postitas indrek1000
Tere,
Tutvustan siis teistele ka enda poolikut projekti.
Tuues nägi välja peaaegu selline:
Kerel oli nii pindmist kui ka läbivat roostet, seega ainuõige valik teha ära keretööd. Põhi oli üllatavalt heas seisukorras.
Ära sai vahetatud kõik tiivad.
Ja hakkas pihta pahteldamine
Õnnestus saada ka lisaks neljale tiivale 2 esimest ust, vanad olid suht kehvas seisukorras.
Lähipäevil tuleb tegeleda veel viimistlemisega ja veelkord viimistlemisega ning kui läheb hästi, siis nädala lõpus saab see klassik endale ilusa uue kollase kuue.
Lisaks sellele tuleb käsile võtta mootor, mis on jõuetu ja suitseb.
Postitatud: 31 Mai 2014 23:41
Postitas indrek1000
Väike update ka:

Postitatud: 01 Juun 2014 00:30
Postitas Arvos
Ei ole viga. Täitsa kena. Peaasi, et pikka meelt jätkuks ettevõtmise lõpule viimiseks!
Postitatud: 17 Juun 2014 23:38
Postitas indrek1000
Tere
Nüüdseks asi niikaugel et salong koos, klaasid ees. Nipet näpet veel teha. Mootoriruumi läheb puuritud 03 mootor, hetkel kaan veel tegemises ja kogu kremplit hakkab vedama 5-ne kast.
Kust ja kas saab Eestist osta valge äärega rehve?
Indrek
Postitatud: 18 Juun 2014 00:43
Postitas kristjan_l
Tervitus.
Valge äärega rehvidega keeruline, küll saab aga osta eraldi valge äärise. Tegeleb nt võitleja kodanikunimega Siim, vt:
http://sovietcarparts.com/
Jõudu tegemisel!
Postitatud: 18 Juun 2014 19:33
Postitas indrek1000
Ebayst ka võimalik
osta. Kuidas sellised peal püsivad? On kellegil kogemusi sarnaste isenditega?
Postitatud: 18 Juun 2014 20:23
Postitas osaw
Aasta otsa all olnud, see kevad avastasin, et servad hoiavad rehvist natukene eemale, seega lähedalt paneb mõtlema. Kas, miks ja kuidas, ei tea. Võibolla saab uue rehvivahetusega korda ,vb mitte, eks aeg näitab. Velje ja rehvi vahel on iseenesest ilusti kinni, ja kuni maksimaalse lubatud sõidukiiruseni pole ära lennanud. Sõltub muidugi, kas järgitakse pakiga kaasa tulevat paigaldusjuhendit.
Valge äärega rehvid on tegelikult ka ebays olemas, aga 200USD tükk (+üle lahe saatmine) on aja võtmise koht.
Postitatud: 29 Juun 2014 19:58
Postitas indrek1000
Tervitus
Nüüd asi niikaugel et mootor peal ja varsti võib hääli kuulda.
Stangedega on aga kehva seis. Kui kellegil viisakaid pakkuda ( võib ka 01 omad ), siis võib pakkuda ps.
Originaalveljele rehvimõõt 165/70 R13 on ok?
Indrek
Postitatud: 14 Juul 2014 21:32
Postitas indrek1000
Update
Tagumine stange kehvake, aga ÜV ajaks tuleb ikka külge panna. Nipet näpet veel nokkida. Rehvide valged randid ka alles minu poole teel, need peaks üldmuljet palju muutma.
Postitatud: 14 Juul 2014 21:41
Postitas SexSix
Iluvõre tagune mustaks võõbatud? Iluvõre märk vale? Esi-ja tagaklaasi kiilud panemata? C-piilari tuulutusresti tagused mustaks värvimata? Tagumised porikummid ka veel panna.
Postitatud: 14 Juul 2014 21:57
Postitas indrek1000
SexSix kirjutas:Iluvõre tagune mustaks võõbatud? Iluvõre märk vale? Esi-ja tagaklaasi kiilud panemata? C-piilari tuulutusresti tagused mustaks värvimata? Tagumised porikummid ka veel panna.
Iluvõre tagune must. Tuulutusresti tagune mitte. Märk teine jh.
Postitatud: 26 Juul 2014 00:21
Postitas indrek1000
Tere
Nüüd omab masin ka üv-d. Esimese raksuga gaasid olid ära, aga ka need sai paika. Muidu ainult kiideti takka.
Mootor käib nagu viiul. Ja ähvardab kella pimedaks joosta.

Rehvi randid sain kätte, aga mustale plekkvelgedele kohe mitte ei sobi - teeb teise satsi velgi heledaks ja siis tõstab ümber. Pärast mida ehk mõni pildike ka.
Seda loodaks hilisemalt 2.08 -ks. Nimelt Mõisaküla kodukandipäevade raames väike tehnika paraadsõit ja näitus. Peab sellekspuhuks ära lakkuma ja ka tiirule
Indrek
Postitatud: 04 Aug 2014 20:53
Postitas indrek1000
Postitatud: 11 Sept 2014 22:30
Postitas indrek1000
Kas keegi tegeleb siin eestis ka ladadele kliimaseadmete paigaldamisega?
Kogemusi, hind, kontakt?
Võiks suveks toa jahedaks saada, oleks lux.
Postitatud: 11 Sept 2014 22:54
Postitas Arvos
Mingi firma tegeleb kuuldavasti kliimaseadmete paigaldamisega autodele, mil neid olnud pole kunagi. Hinnaklass pidi olema kusagil 4000 kanti.
Postitatud: 11 Sept 2014 22:55
Postitas inimloom
Kardan, et keegi otseselt ei tegele. Küll aga sarnased mõtted endalgi olnud. Uuematele nivadele tehakse komplekte, millest saaks võtta kompressori, soojusvaheti radiaatori ning ilmselt osa elektroonikat. Kuna mootor peaks olema pmst. sarnase blokiga, millega me tagaveolisi ladasi tunneme, siis peaks ka pumbakronsteinid enam-vähem klappima. Küsimus pigem selles, et mida salongis teha. Ise üritaks salongi poolse radika peita vana soojendusradika juurde. Küll on aga levinud alljärgnev lahendus:
Kui otsida venekeelseid saite mööda infot, siis päris mitmel autol on see nali ka ära tehtud. Ilmselt oleks hea kasutada mikrokontrolleriga juhitavat süsteemi, mis tunneks ära, kas vaja soojendada või jahutada = D.I.Y kliimaautomaatika. Niva komplekti hind oli vist midagi 500 eur kanti.
P.S. Kuna enda klassikul käib sooja reguleerimine läbi valiku kas põrgu või jääkapi vahel, siis valmimas nö. kliimaautomaatika moodul, mida ka ilmselt kajastan. Vaja vaid hea solenoidiga kraan leida.
Postitatud: 12 Sept 2014 07:45
Postitas olaaf
vaata bmw soojakraanide poole, elektriliselt juhitavad ja minu kunagisel 85 aasta bemmil see veel täiesti toimetas olgugi, et tundus olema täiesti originaal ja autol läbisõitu 400k+
Postitatud: 15 Juun 2015 00:31
Postitas indrek1000
Fotosessioon ainult 12a uuema a6-ga
