See konkreetne masin jäi silma ja vaatasin kohe et jah just see on see masin mida sooviks. hind väga hea, asukoht super(15km kaugusel). Kohe telefon ja helistama. Kuid kohe vaatama ei saanud minna, sest omanikul ei olnud aega näidata. Masin asuvat isa juures ning 2 päeva peab kannatama. Päev möödus ja helistas ise tagasi küsimusega et mas olen kindel huviline, sest tahtjaid on palju. Autot nägemata ütlesin et jah soovin seda osta. Veel päev hiljem sai vaatama minna. Õuele astudes nägin vastu tulemas oma vana kursusevenda kutseka ajast. 10 aastat hiljem rõõm näha ja autot vaadates oli rõõm veelgi suurem. ei olnud tingimist ega virisemist ning sai vaid järeletulemise aeg kokku lepitud. autole järgi läksin oma aku ja bensiiniga. Kütus sisse, aku peale, võtit ja sõit kodupoole. liikus enam vähem. 130km/h pigistas kah välja. auto tehnilised andmed siis sellised:
Registreerimismärk 514RAD
Tehasetähis (VIN-kood) 21020033543
Mark VAZ
Kaubanduslik nimetus 2102
Kategooria Sõiduauto
Kere nimetus UNIVERSAAL
Täismass(kg) 1440
Registrimass (kg) 1440
Tühimass (kg) 1010
Kandevõime (kg) 430
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 600
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 300
Värvus SININE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 1973
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 06.06.2003
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik -
Pikkus (mm) 4059
Laius (mm) 1611
Kõrgus (mm) 1458
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 1
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg)
Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 630 630 E E
2. teljel 810 810 E E
Rehvid
Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 155 R13, 165 R13
2. teljel 155 R13, 165 R13
Mootori töömaht (cm3) 1198
Mootori võimsus (kW) 47
Mootori tüüp BENSIIN
Uksi 5
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
masin ise kõvasti varem Eestisse toodud kui 2003.
Auto sai kohe töökotta viidud, kus vaatasin teda siis lähemalt.
peale oli pandud DAAZ 2140 karpa mis sai kohe vahetatud õige vastu. värv mis oli eelmise omaniku poolt peale lastud 10 aastat tagasi, koorus, kuid alt paistis haljas plekk. põhja alt peaaegu tiptop. tagant paagijuurest mõningad augud ja koobastes sees veel 3-4 kohta mis keevitada.
Hetkeseis masinal siis selline et käib põhja tegemine, puhastus, keevitamine ja uus mastiks ning kahurimääre kõige lõppu.
Ostetud sai ka 5. käiguline kast, tagumise luugile uus tihend, uus termostaat, seisupiduri lühike tross.
Lähima aja plaanidest siis niiete põhi lõpuni, peale uus värv ja ilusateks ilmadeks sõitma.
piltdelt näha olevat toonkile paigaldas eelmine olamik. Ei teagi kohe mis teha kas jätta või võtta ära.