1. leht 1-st

21013, kevin68, 1986

Postitatud: 09 Veebr 2014 21:52
Postitas Kevin68
Tere,

paar päeva tagasi sai oma lääneauto vahetatud sellise Lada vastu. Tegemist siis 1986 aasta isendiga, ilmselt tegu ka puhtverelise Hiidlasega kuna numbrimärgi tähed on HHH nagu ka mu Moskvich 412nel. ;) Kuna autol pole 2010ndast aastast saadik ülevaatust olnud, siis vajab ka üksjagu tegemist, see talv taheti see auto eelmise omaniku poolt ilmselt jääraja pilliks teha ja selletõttu on ilmselt ka stanged eemaldatud, all on otseläbi toru ja salongist piilub vastu sportrool. Kere on sellel hiljuti keevitatud, tegemata on jäänud veel tagapõll ja kundepoolne esitiib, sellega katsun lähinädalatel ühele poole saada.

Toomine oli ka omaette ooper, sai tuldud mõõda metsateid kus oli jää ja lume mudru segamini üle 20 kilomeetri, rehvid suht olematud all ja pidurid võtsid suht põhjast. Kui samat teed pidi sai lääne autoga sujuvalt 80km/h mindud siis Ladaga tagasi tulles veeresin vaikselt 50-60km/h ja kaks kätt koguaeg roolil. :D

Asjad mis vajavad ülevaatamist enne ülevaatusele minekut:

- summuti
- rool tuleb ilmselt asendada selleks ajaks orginaaliga
- pidurid (võtavad põhjast ja käsipiduri süsteemi pole üldse küljes)
- tagapõll ning kundepoolne esitiib keevitada
- kojamehed ei tööta mitte üheski asendis (ideid?)
- parempoolne tagutuli tuleb ilmselt vahetada või ajutiselt korrastada (klaas mõrades)
- bensiini- ja õlifiltri vahetus + uus mootoriõli
- uut süütelukku vaja koos võtmega (vanal võti sisse ära murdunud)
- stanged külge
- korralikud rehvid hankida

Ja need plaanid mis tahaks teostada üleüldiselt:

- 2105 või 2107 istmed
- makk + kõlarid sisse
- toonklaas
- väliselt mingisugune teistsugusem värvilahendus, orginaalvärv säilib ka ilmselt mingilmääral aga kuna seda niikuinii juba osaliselt rikutud teise värviga (kapott, esipõll jne valgega üle pintseldatud) siis saab värvi suhtes veits muudatusi tehtud ilmselt.
- keskonsooli ehitan ilmselt ise miskisuguse valmis
- uksepolstrid uued teha
- esi põllele lisa
- laia randiga plekkvelg (kasvõi tagumised ainult esialgu)

Plaane ja ideid on, iseasi palju ma neid täita suudan.. aga teema tegingi selleks et saaks vajadusel nõu küsida ning saaks ise aimu mis ja millal midagi tehtud on. ;) Orginaali see auto ei tule, selleks on seda liiga palju sihiotstarbeliselt kasutatud.

Pilte hetkel väga pole, on ainult mingid kehvad pildid hetkeseisust.

Päev enne toomist, niimoodi ta seisis oma kahe tühja rehviga:

Pilt

Salong hetkel selline:

Pilt

Hetkel nii mosse kui ka Lada ootavad oma aega varju all, et nendega tegelema hakataks. Teha saan ainult nädalavahetuseti ja praeguste ilmadega on suht raske midagi teostada, õnneks katus masinatel pea kohal. ;)

Pilt

Postitatud: 15 Veebr 2014 18:56
Postitas Kevin68
Tere,

pääsesin täna üle nädala aja auto juurde jälle. Vahepeal olen ära ostnud uue süüteluku mille ma ilmselt poole kohaga juba ära suutsin lõhkuda, 2105 esimesed istmed peatugedega, toonkile, bensiinifiltri, käsipiduri kangi jne. Täna panin tagumisele klaasile tooni ära ka, vajab veel kenasti silumist aga suurem töö tehtud, homme üritan külgmised aknad ka ära toonida.

Nüüd küsimus, auto seisis vist 2 nädalat, täna tahtsin kävitada, starter käib ringi kuid käima ei lähe, kütet tuleb peale (bensufilter sai ka ära vahetatud), säde on aga mitte üht popsu ka ei tee. Kellegil ideid? Viimati auto juures olin siis sõitsin ise varju alla selle ja töötas väga ilusasti.

Ja teine küsimus, kuidas süütelukk kätte saada sealt omast pesast kus see roolisamba külge kinnitub?

Postitatud: 17 Veebr 2014 12:02
Postitas Kevin68
Auto sain käima nüüd, küte ei taha siiski väga hästi ülesse tulle, peab bensiinipumba millagil üle vaatama. Samas kui ühe korra päeva jooksul käima on pandud siis käib terve päev poolest pöördest. Toonklaasiga läks asi suht nahka, see odav kile pole ikka see mis ta olema peaks, suht võimatu on seda siledaks saada. Juhipoolsel tagumine klaas vajub ajapikku ka alla ja kui see külg sai ära tehtud siis veidi hiljem vajus aken poolenisti alla ja sinna see kile panek ka läks, teisel pool sain ilusasti pandud. Lõppkokkuvõtteks kulus üle päeva kile panekuks ja tulemus on alla keskmise kõvasti, eks tuleb kunagi uus kvaliteetsem kile osta ja uuesti see töö ette võtta. Kuid praegu see ei ole esmatähtis, tulev nädalavahetusel plaan sisu välja visata ja hakata vaikselt rebast likvideerima. Kundepoolse tagumise suunatule klaasi on ka keegi asendanud 01 omaga, õnneks endal eelmisest Zigullist 011ne oma olemas ning vahetan selle ka järgmine nädalavahetus ära.

Küsimus ka, kas tagumise stange kinnitus on raske ise järgi teha ning kas kellegil pilte millised need väljad näevad? Ning kas esimene stange kinnitub ainult kahest kohast või siis ka äärtest samamoodi nagu tagumine?

Aga mõned pildid.. jube põllurallikas näeb välja küll hetkel, kuid siiski seda see pole ning loodan et varsti-varsti see väljanägemine muutub.

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 17 Veebr 2014 22:58
Postitas Edel
Teatud rahval on mingi haige komme Vene autodel stanged küljest eemaldada (nende kommentaar on stiilis "jumala äge ju" jms.). Absull mulle selline asi üldse ei meeldi:mad: Vaadake nüüd ka ise, kui "plank" näeb Lada või Moskvitš ilma stagedeta!
Loodetavasti leiad talle stanged ka, ilma nendeta ÜV läbi ei pääse.
Edu!

Postitatud: 18 Veebr 2014 08:39
Postitas Mel
Tagumise stange kinnitused on samasugused kui esimesed. Ei mäleta, kas pikkuse vahet oli. Nii esimene kui ka tagumine stange kinnituvad ka nurkadest. Ees tiibadel ka augud sees.

Postitatud: 18 Veebr 2014 08:55
Postitas Viin
 
Kevin68 kirjutas:Auto sain käima nüüd, küte ei taha siiski väga hästi ülesse tulle, peab bensiinipumba millagil üle vaatama. Samas kui ühe korra päeva jooksul käima on pandud siis käib terve päev poolest pöördest. Toonklaasiga läks asi suht nahka, see odav kile pole ikka see mis ta olema peaks, suht võimatu on seda siledaks saada. Juhipoolsel tagumine klaas vajub ajapikku ka alla ja kui see külg sai ära tehtud siis veidi hiljem vajus aken poolenisti alla ja sinna see kile panek ka läks, teisel pool sain ilusasti pandud. Lõppkokkuvõtteks kulus üle päeva kile panekuks ja tulemus on alla keskmise kõvasti, eks tuleb kunagi uus kvaliteetsem kile osta ja uuesti see töö ette võtta.
Kui toonimise ajaks klaasid küljest võtta saab ka parema tulemuse.

Postitatud: 18 Veebr 2014 19:25
Postitas Qunts
Alusta kerelt rooste eemaldamisega (värvimisega), siis alles hakka teiste asjade korrastamisega pihta.
Muidu käid varsti jala (mootor rebib sillad alt)

Edu igatahes !

Postitatud: 18 Veebr 2014 23:09
Postitas Kevin68
EdR - stanged sain ma õnneks kaasa, küll aga on tagumise stange kinnitused puudu, esimesel on olemas kuid pole mõtet ennem külge panna kui kere pool jonksu on aetud.

Qunts - keretöid on alustatud, küljekarbid, uksed, juhipoolne esitiib ning esipõll on tehtud. Tegemata on veel kundepoolne esitiib ning tagapõll, keretööd nõuavad nõks rohkem raha kui mõne bensiinifiltri ning toonkile ostmine, kuid keretöödega hakkan tegelema tulevast nädalavahetusest, loodan et põhja alt väga suuri üllatusi ei tule :)

Aga tänud, edu ikka vaja ning loodan et varsti on masin liikluses.

Postitatud: 18 Veebr 2014 23:42
Postitas Qunts
Vaatan huviga sinu auto ajalugu ja kui küsimusi küsi julgelt ja ssin rahvas aitab nõuga kuidas paremini teha, näiteks et rohkem ei roostetaks :D

Silm peal sinu projektil :D

Postitatud: 19 Veebr 2014 09:21
Postitas ToM
Nu pill müügis juba? ;)

Postitatud: 19 Veebr 2014 14:55
Postitas Kevin68
 
ToM kirjutas:Nu pill müügis juba? ;)
Ma olen lishalt selline inimene, ma sain 04.04.2013 juhiload ja peale seda mul miski üle 20ne auto olnud. Kui läheb siis läheb, kui ise tänavale toon siis jääb endale, ega plaanid ja tegemised selle all ei kannata ja nädalavahetusel saab auto juba taas uuendust. :)