1. leht 1-st

21051, Proflex, 1984

Postitatud: 14 Nov 2013 21:27
Postitas Proflex
Tere klubilised ! Pikalt olen hoidnud silma müügis olevatel Ladadel peamiselt otsisin 05 või 07, laupäeval sai otsustatud, et talv varsti käes ja oleks aeg hakata autot ehitama. Silma jäi üks valge 05 millel tundus korralik kere piltidel olema mootor oli küll 011 oma kuid see ei omanud tähtsust kuna ülejäänu peale tõstetav tehnika oli garaazis juba olemas ja ootas kere. Auto tõin omale, et sõita mõned jääraja võistlused ja samas saab sellega ka niisama tänaval sõita.
Pildid on küll veidi kehva kvaliteediga kuid selline oli ta tuues .
Pilt
Pilt

Pilt

Edasised plaanid on tõsta peale 1.6 mootor millel sport nukkvõll koos reg nukarattaga, tõstetud surveaste, suuremad klapid, 80mm MAHLE kolvid, mootoris on Valvoline 5w-50 VR1 Racing õli
Käigukast jääb originaal nelja käiguline, tagasilda tuleb tulevikus LSD differ 4,44 ülekandega
Juppe mida külge kruvida on palju kuid sellest kõigest järgemööda
Hetkel auto pukkidel, plaanis lasta esisild ümber keevitada 1,5 cm ette ja 1cm ülesse alumise õõtsa kinnitusi.
Pilt

Kõik küsimused on oodatud.

Postitatud: 25 Nov 2013 20:29
Postitas Proflex
Vahepeal on aega olnud natukene autot teha, esisild sai maha võetud ja viidud tegemisse töö teostamise eest suured tänud kasutajale darts, kätte sain ka volga vedrud mis peagi rakendust saavad. Veel saavad alumised õõtsad kümnesed stabika- ja amordikinnituse poldid.
Veidi ümberehitust ja saab evo 9 gaasipedaali kasutada ka ladal :)

Pilt

Pilt

Peagi saab ka mootori kapotialla kui sellest hiljem.

Postitatud: 25 Nov 2013 21:17
Postitas Marek504
Kuhu suunda tala liigutati? Ainult ette või ülesse ka?

Postitatud: 26 Nov 2013 17:16
Postitas ttanelt
Kui tohib küsida, siis kuidas mõjutab esisilla liigutamine auto käitumisele?

Postitatud: 26 Nov 2013 19:09
Postitas Ervn
Suurema kiiruse juures on kurvis stabiilsem ja rehvid peaks kandma sellise lahenduse korral täiel pinnal. Parandage mind kui eksin.

Postitatud: 26 Nov 2013 21:41
Postitas Proflex
 
Marek504 kirjutas:Kuhu suunda tala liigutati? Ainult ette või ülesse ka?
Vaatasin ja mõõtsin siis jõudsin järeldusele, et ainult ette

Ei vaidle vastu et see gaasipedaal võib õnnetu olla, kuid puutun igapäev kokku evoX ja IX-iga ja tegu ralliautodega siis võin julgelt öelda, et kümnel on palju vigasi küljes ainuüksi esisild on niiõhukesest materjalist, et peale igat rallit on uuel esisillal kinnituspoltide augud ovaalsed aga see selleks.

Täna sain valmis sillakinnitused mis tulid puksidega läbi poolraami, homme hakkan tegelema alumiste õõtsadega.
Homme tulevad ka pildid

Postitatud: 05 Dets 2013 16:25
Postitas Proflex
 
RLV kirjutas:Läbi poolraami nn puksid/toru panid sama siseläbimõõduga mis poldid, või võtsid vähe suurema toru?
Endal juhtus nii, et sai päris kõva matsu sild ja lõi hoopis selle tugevduse tagant lanseroni kortsu,
vb oleks päästnud see, kui need puksid poleks mul nii täpse diameetriga olnud ja oleks ainult poldi kõvera löönud.
Jõudu!
Puksid said siiski täpse siseläbimõõduga.

Vahepeal olen saanud esisilla alla, õõtsadel vahetasin amordikinnituse ja stabika poldid kümneste vastu, alla läksid ka uued šarniirid.
Mootor sai koos käigukastiga vahele tõstetud, patjadena sai kasutatud hokilitreid.
Kuna eelmisel autol oli olemas torukollektori koda, kuid sellele autole seda ei tule, seega tuleb uus kollektor, kuna ei hakka nullist ehitama siis plaanin kasutada toorikuna Mazda 626 kollektorit mis tahab ainult natukene ümberehitamist.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Dets 2013 15:49
Postitas humparts
Tere, mis mazda kollektor on ning kas aukude vahe sama ?
Kuidas poldiaukudega ?

Postitatud: 06 Dets 2013 18:40
Postitas Proflex
 
humparts kirjutas:Tere, mis mazda kollektor on ning kas aukude vahe sama ?
Kuidas poldiaukudega ?
Kasutan ainult kollektorit ilma flantsita, auke vaja veidi liigutada aga see on lihtsasti tehtav
Mazda 626 ja 1,6 liitriselt mootorilt

Postitatud: 07 Veebr 2014 00:01
Postitas Proflex
Kuna vahepeal oli vaja lõpetada ära kool siis pole olnud väga palju aega autoga tegeleda. Nüüdseks auto sõidab, kuid asju mida teha ja täiustada oleks veel palju. Esisilla ja juhitavusega olen väga rahul kuna auto käitub rajal tõesti hästi ja samas on mootoril piisavalt palju jõudu, et hätta ei jää.
Pilt

Postitatud: 08 Juul 2014 23:28
Postitas Proflex
Tere, pole pikalt kirjutanud midagi. Talvel sai mootor maha müüdud ja auto jäi seisma, peas oli erinevaid mõtteid mida edasi teha kuid ei suutnud otsustada, küll oli auto müügis ja siis jälle ei olnud kuid seda kuni eelmise nädala alguseni kui otsustasin lada linna tuua ja alustada sisu tühjaks loopimist ja keretöödega. Hetkel on plaanid paigas ja uus mootor juppidena olemas mis pole enam lada toodang.
Pildid tulevad lähiajal ja eks siis jutustan ka rohkem oma plaanidest ladaga :)

Postitatud: 05 Nov 2014 20:06
Postitas Proflex
Jälle on aeg jõudsalt edasi läinud, vahepeal olen alustanud idee teostamist teha ladast drifti auto.
Lada tõin tööjuurde kus olen saanud hakata vaikselt nokitsema kere kallal. Arvates algul, et kerel üks mäda koht ja kõik siis peagi sai selgeks see, et päris nii ikkagi pole. Küljekarbid nõudsid vahetust, poolraame pm ei olnudki enam ja põhjaga olid päris kehvad lood.
Algusest peale on plaanis olnud ka teha suured koopad tänu millele saaks autot kõvasti madalamaks lasta. Algne plaan teha suured koopad lõppes aga sellega, et tuli idee teha terve tagaosa nullist peale.
Tagasillaks saab volvo tagasild mis juba ootab paigutamist lada alla.
Esisilla ja vedrustuse kohapealt on veel asi lahtine kas teen evo õõtsadele sillatala ja kasutan evo 9 käändmikke koos evo coilidega ees ja taga või läheb kasutusse bmw e36 esisild koos bc coilidega, eks see selgub õigepea.
Mootoriks tuleb evo 6 4g63 mis saab endale tugevama sisu ja ka vähe suurema turbo.
Käigukastiks tuleb getrag 260 mille sidurikoda on kokku sobitatud evo omaga.
Siduri tegemine praegu töös ja valmib see siis täiesti uus tulles evo sidur bmw nuudistikuga.

Pildid pole päris hetke seisust kuid aimu siiski annavad, kuna ralli hooaeg on läbi siis tööd on palju ja aega projektiga tegeleda jääb praegu väheks :/

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Garaazis on palju edevaid autosid :)

Pilt

Postitatud: 05 Nov 2014 20:11
Postitas MuKi14
Väga 5 idee.

Postitatud: 05 Nov 2014 21:58
Postitas olaaf
Siin tekkib muidugi küsimus, et miks mitte toruraamile juba õigeid vedrustuse komponente ei kinnita.. lõpptulemus oleks kindlasti 105%
Kogu alumise osa kerest saaks toruraamile aretada ning pärast katuse koos mõne plekkdetailiga peale sobitada :)
Töömaht oleks muidugi hoopis teine..

Teine küsimus on tagasilla kohta, kas poleks parem Typ188 või Typ210 nii mastaabse ümberehituse korral...

Postitatud: 05 Nov 2014 22:10
Postitas Proflex
 
olaaf kirjutas:Siin tekkib muidugi küsimus, et miks mitte toruraamile juba õigeid vedrustuse komponente ei kinnita.. lõpptulemus oleks kindlasti 105%
Kogu alumise osa kerest saaks toruraamile aretada ning pärast katuse koos mõne plekkdetailiga peale sobitada :)
Töömaht oleks muidugi hoopis teine..

Teine küsimus on tagasilla kohta, kas poleks parem Typ188 või Typ210 nii mastaabse ümberehituse korral...
Toruraamile ehitamise mõte käis peast esimese asjana läbi kuid kahjuks ei ole see driftis lubatud.
volvo silda kasutan kuna on huvi mis tulemuse see annab ja kuidas sellega sõita on, ümber saab alati ehitada :)

Postitatud: 10 Nov 2014 20:56
Postitas Lennukiga
Kere muutmine amordipüstakute vahel on samuti driftis keelatud, sa oled terve tagaosa küljest lõiganud.

Postitatud: 10 Nov 2014 21:16
Postitas Proflex
 
Lennukiga kirjutas:Kere muutmine amordipüstakute vahel on samuti driftis keelatud, sa oled terve tagaosa küljest lõiganud.
Amordipüstakud tulevad sinna kus originaalis vedud paiknevad ja sellest ette jäävad osa pole ma puutund ja kõik mis jääb taha poole on oma vaba valik mis sellega teed.

Postitatud: 11 Nov 2014 00:43
Postitas viaccess
Ega selline edevate autodega garaaž Sangastes pole ? :D

Postitatud: 11 Nov 2014 00:51
Postitas Proflex
 
viaccess kirjutas:Ega selline edevate autodega garaaž Sangastes pole ? :D
Kahjuks ei ole jah, veidi eemal sealt Kanepis :D