1. leht 3-st

2101, raul0315, 1973

Postitatud: 11 Okt 2013 18:28
Postitas raul0315
Salut sõbrad!

Auto kuulus kunagi mu isa vanaonule, kes lahkus mõned aastad tagasi. Auto ise seisis garaazis nii kuskil alates aastast 2000. Paar suve tagasi sai ta toodud tallinna ning mõned ringid tehtud. Kui kunagi mõtlesin, et nalja pärast tore sõita, siis sel suvel käis aga mingi kiiks peast läbi:P:P:P

Olin siis suvel natukene mööda linna ringi tiirutamas ja parajasjagu ummikus. Päike paistis, aknad olid all ning vajusin mõttesse. Järsku nägin, et millegipärast hakkasid neiudel rinnahoidjad maha kukkuma(mitte minu paljastatud torso pärast). Sel hetkel sain aru, et vaatamata roostele on see auto ikka täielik retropüss ning köidab rohkem pilke kui m-pakett. Samuti oleks ka ülim heameel näha kuidas mul paps sellega enda pensipõlve naudib. Seega ei jäänud muud üle kui asi ette võtta ning keretöödega alustada. Paar pilti milline oli ta enne:


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Sai korra isegi surfamas käidud temaga, ilmselgelt on katuserauad ületähtsustatud:lol

Eesmärgiks on ta siis taastada võimalikult originaali lähedasse konditsiooni. Selle suve jooksul sai vahetatud pidurisüsteem, kardaaniga seoses jubinaid, tagumine amort.

Edasiseks eesmärgiks on keretööd. Alguses pidin saama sõbra garaazis endale nurgakese ning tema käe all ise värvi maha koorima ning pahteldama. Jumal tänatud, et ma sellist ideed lõppkokkuvõttes ei rakendanud. Siiski otsustasin, et proovin autot lammutada niipalju kui võimalik, et keretööde asjatundjatel oleks võimalikult valutu protsess. Muidugi väga tark tegu oli sellega alles nüüd alustada, kui ilmad külmemaks lähevad. :spin Loodetavasti saab kopikas enne lund värvija juurde.

Paar õhtut sõbraga nokitsetud garaazis ja olen rahul kui kerge ja tore on kruve lahti keerata, eriti neid ülesse leida 4cm paksuse s**akihi alt:lol

Pilt
Pilt

Lahtikiskumisel tuli nähtavale ka eurostandartide järgi valmistatud turvavarustus. Naised saunas räägivad, et airbagid sellise atribuutika puhul kahvatuvad
Pilt

Suurimat peavalu tekitavad igasugused liistud, sest nende eemaldamisel tuleb kahjuks mõelda ja nokitseda:) Kas nendel kroomitud aknaliistudel tuleb enne lahti kakkuda see must kummist tihend ning siis vaikselt liistu kergitama hakata? Ühe sain hädaga kätte, aga kardan, et tagasi enam seda ei kõlba panna... Samuti on vihmaveerenn täiesti roostes. Kas olen õigesti aru saanud, et see on valtsitud kerge külge ja seda tagasi paigaldada on võimatu?

Postitatud: 11 Okt 2013 20:33
Postitas SexSix
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/l ... 6#Foto0112
Plastklambri asemel võib kasutada jäätise pulka.

Postitatud: 14 Okt 2013 14:59
Postitas raul0315
Kuidas eemaldada kaigukangi kangi?:rolleyes ei taha ta sealt mitte ara tulla...keerleb niisama. Mis meetodiga ta seal kinni on? Tanud

Postitatud: 14 Okt 2013 15:09
Postitas r6mpsik
Lihtsalt tõmba ,jõudu natuke vaja.

Postitatud: 14 Okt 2013 16:59
Postitas andre.palang
 
raul0315 kirjutas:Kuidas eemaldada kaigukangi kangi?:rolleyes ei taha ta sealt mitte ara tulla...keerleb niisama. Mis meetodiga ta seal kinni on? Tanud
Eemaldad käigukangi all oleva tolmukatte (kummi). Surud käigukangi allapoole. Siis peaks Käigu kangi all otsas nähtavale ilmuma üks plastikrõngas. Topid lapiku kruvikeeraja rõnga ja käigukangi vahele ja käigukang peaks tõmmates otsast ära tulema.

Postitatud: 14 Okt 2013 18:33
Postitas raul0315
Tänud Andre,
Järgmiseks, et mis asi on antud pildil käigukasti küljes, kruvika otsa juures?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 06b8274b13

Postitatud: 14 Okt 2013 18:36
Postitas Kytt
spidotrossi kronsa.
trossi saad kasti küljest lahti kui keerad seda sakilist kraed trossi otsas.

Postitatud: 04 Nov 2013 16:54
Postitas raul0315
Palun abi- kuidas eemaldada aknaklaase?:rolleyes Kas kõikvõimalikud mutrid-poldid lahti ja siis edasi vaadata või piisab mõnest üksikust et kõike lahti ei peaks arutama?

Pilt

Postitatud: 04 Nov 2013 18:25
Postitas tarmotaa
kui kolmnurkse klaasi eemaldad siis peaks asi päris lihtne olema,nii esi kui taga ustel.Tross ka klaasi küljest lahti ja peakski käes olema

Postitatud: 05 Nov 2013 12:30
Postitas raul0315
Ootan huviga ettepanekuid kuidas neid kolmnurkaeid klaase eemaldada:)

Postitatud: 05 Nov 2013 13:15
Postitas k6lu
 
raul0315 kirjutas:Ootan huviga ettepanekuid kuidas neid kolmnurkaeid klaase eemaldada:)
Kolmnurga kõige teravamas nurgas on kruvi (ukseraami peal) ;) Keera see välja ja peakski kätte saama. PS suurklaas lase alla

Postitatud: 05 Nov 2013 13:59
Postitas raul0315
tänud k6lu.
tagumised lahti kui nüüd on käsil esimesed, issias maria mis süsteem seal veel on?
kas kolmnurkne aken peaks ukse küljest ära tulema koos raamiga mille sees ta on? raam on omakorda ukse sisse justkui valtsitud ning see pikk iluliist (mis suure aknaklaasi ning kolmnurkse vahel) on samuti selle kolmnurkse raami küljes. juhe on totaalselt koos:mad::mad:

edit: vahel tuleb ka mõelda... aken tuli lasta alla uksepõhja. seejärel sai kolmnurga koos raamiga välja kangutada ning viimasena suur aknaklaas.

Postitatud: 07 Nov 2013 22:17
Postitas raul0315
Täna võib ühe õlle ja burgeri lubada. Sai sõbra abiga oma elu esimene mootor maha võetud. Pagan, müts maha selle mehe ees, kes sellised lõdvikud on välja mõelnud. Täiesti ulme on ikka neid avada.
Nüüd veel päevajagu juhtmeid korrastada ja hakkab looma ka kapoti all:)
Pilt

Postitatud: 10 Dets 2013 17:11
Postitas raul0315
Pilt
Kopikas ära veetud keretöödesse, load jäid õnneks alles. Loodetavasti jaanuaris auto juba vähe viisakama kasukaga.

- Kuidas teha uuenduskuuri kroomdetailidele? Kas oskab keegi soovitada toodet/poodi/meetodit?
(otsin ka endiselt esiklaasi koos tihendite ja liistudega, tagaklaasi tihendeid koos liistuga ning ukse all olevaid kroomliiste)
:rolleyes

Postitatud: 10 Dets 2013 20:37
Postitas 01vaz01
Kroom detailid saad läikima poleer pastaga. Kanna pasta kroomile ja mikrokiud lapiga ringitades poleeri läikima, rooste kahjustused muidugi jäävad aga selle pruuni pindmise saab ära. Pärast puhasta majapidamis paberiga ja liistukesed läigivad jälle.
Neid metalli poleerimis pastasid saab hästi varustatud autokaupadest.

Postitatud: 10 Dets 2013 21:31
Postitas Kaalikas
Mina kasutasin järgmist varianti - Paned kaussi Coca-colat. Teed fooliumist pallikese. Kastad selle pallikese Coca sisse ja hõõrud kroom detaili. Oluline oleks, et pallike oleks koguaeg üsna märg. Selle meetodiga sain rooste kahjustuste suhtes parema tulemuse kui poleerpastaga. Aga üldiseks "läikima löömiseks" töötab poleerpasta ka. Aga eks ise tead, kui mäkdonaldsis Cocat üle jääb, siis võid ju proovida;)

Postitatud: 10 Dets 2013 22:10
Postitas 01vaz01
Oleneb pastast, odavama otsa pastaga võid hambaid pesta, jätab kroomi piimjaks jne. Korraliku pastaga olen poleerinud kõiksugu kroomi ja tsikli alu veljedki sai täiesti peegliks! Pasta täidab ka kõiksugu poorid ning jääb tükiks ajaks niiskust kaitseb kiht peale.
Cocaga saab jah nö pesta vms nii nagu youtube videodes. Kuid see suhkur seal kroomi poorides meelitab vett ja niikust ning lõpuks mullitab su kroom igaltpoolt.
See minu arvamus vähemalt!

Postitatud: 09 Veebr 2014 18:53
Postitas raul0315
Pühapäeva puhul väikene update
Pilt
Pilt

Küsimus- mida peale hakata salongi põrandaga? Alles jäi vaid käigukasti peal paiknev vanaaegne villa/pigimati tükk. Kas sobib kui panen tavalise pigimati ning selle siis katan omakorda selle kummimatiga, mis käis üle terve salongi põranda?
Kui keegi oskab jällegi soovitada toodet/kohta/meetodit, oleksin väga tänulik:)

Postitatud: 09 Veebr 2014 19:09
Postitas botzor
Opaaa!
Otsjen haraśo!:)

Postitatud: 09 Veebr 2014 23:12
Postitas k6lu
Eeldan et originaalsust taga ei aja. Näiteks kasutaja Kytt tegi nii:

[*] postitati 9-5-2013 14:39

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 446&page=8