Auto kuulus kunagi mu isa vanaonule, kes lahkus mõned aastad tagasi. Auto ise seisis garaazis nii kuskil alates aastast 2000. Paar suve tagasi sai ta toodud tallinna ning mõned ringid tehtud. Kui kunagi mõtlesin, et nalja pärast tore sõita, siis sel suvel käis aga mingi kiiks peast läbi:P:P:P
Olin siis suvel natukene mööda linna ringi tiirutamas ja parajasjagu ummikus. Päike paistis, aknad olid all ning vajusin mõttesse. Järsku nägin, et millegipärast hakkasid neiudel rinnahoidjad maha kukkuma(mitte minu paljastatud torso pärast). Sel hetkel sain aru, et vaatamata roostele on see auto ikka täielik retropüss ning köidab rohkem pilke kui m-pakett. Samuti oleks ka ülim heameel näha kuidas mul paps sellega enda pensipõlve naudib. Seega ei jäänud muud üle kui asi ette võtta ning keretöödega alustada. Paar pilti milline oli ta enne:




Sai korra isegi surfamas käidud temaga, ilmselgelt on katuserauad ületähtsustatud:lol
Eesmärgiks on ta siis taastada võimalikult originaali lähedasse konditsiooni. Selle suve jooksul sai vahetatud pidurisüsteem, kardaaniga seoses jubinaid, tagumine amort.
Edasiseks eesmärgiks on keretööd. Alguses pidin saama sõbra garaazis endale nurgakese ning tema käe all ise värvi maha koorima ning pahteldama. Jumal tänatud, et ma sellist ideed lõppkokkuvõttes ei rakendanud. Siiski otsustasin, et proovin autot lammutada niipalju kui võimalik, et keretööde asjatundjatel oleks võimalikult valutu protsess. Muidugi väga tark tegu oli sellega alles nüüd alustada, kui ilmad külmemaks lähevad.

Paar õhtut sõbraga nokitsetud garaazis ja olen rahul kui kerge ja tore on kruve lahti keerata, eriti neid ülesse leida 4cm paksuse s**akihi alt:lol


Lahtikiskumisel tuli nähtavale ka eurostandartide järgi valmistatud turvavarustus. Naised saunas räägivad, et airbagid sellise atribuutika puhul kahvatuvad

Suurimat peavalu tekitavad igasugused liistud, sest nende eemaldamisel tuleb kahjuks mõelda ja nokitseda:) Kas nendel kroomitud aknaliistudel tuleb enne lahti kakkuda see must kummist tihend ning siis vaikselt liistu kergitama hakata? Ühe sain hädaga kätte, aga kardan, et tagasi enam seda ei kõlba panna... Samuti on vihmaveerenn täiesti roostes. Kas olen õigesti aru saanud, et see on valtsitud kerge külge ja seda tagasi paigaldada on võimatu?