21011, m1hkel, 1983
Postitatud: 08 Sept 2013 17:55
Tervist!
Alustame siis sellest, et sattus kätte eelmine sügis üks tehniliselt täiesti korras 2103. Aga oli natuke roostet ja värv iseenesest suht väsinud. Lisaks olid veel kroomstanged lihtsalt hõbedase spreiga üle lastud ja suht palju isetehtud parandusi. Seega, et asi oleks ideaalne, oleks see auto tahtnud ülevärvimist.
Selline ta oli:
Sai kaalutud pikalt ja otsustatud raske südamega, et müüb 2103-e maha ja ostab juba kohe korraliku isendi. Päris südamelähedaseks sai selle ajaga.
Nii kui müüdud sai, hakkasin kohe ringi vaatama auto24-s järgmist pilli ja jäi kohe silma see 21011. Esiteks meeldis mulle see belarusi-sinine ja teiseks oli juba piltidel näha, et tegemist on sileda isendiga. Auto asus Kiviõlis ja kuna auto omanikku vanapaari polnud kohal, siis pidi nädalakese ootama ja nii kui nad koju jõudsid sai suund Kiviõlisse võetud. Kohe kui papi garaažiuksed avas, siis oli otsustatud, et ilma selle autota me sealt ei lahku. Eks seda näeb piltide pealt miks Papi oli selle auto ise tutikana siis ostnud ja ainuke omanik. Auto on talve näinud ainult üliharva ja siis ka nii, et otse sooja garaaži ja auto sooja veega üle pestud.
Alguses oli küll natuke pettumus kui auto üldse käivituda ei tahtnud. Proovisime lükata ja värki, aga ei midagi. Lõpuks siis tõin kanistriga 20 liitrit bensiini ja pidi aind võtit autole näitama kui pill juba nurrus.
Koju Tartusse jõudes sai põhjalik pesu väljast tehtud ja värviläike taastaja möksiga auto üle nühitud. Samuti seest põhjalik koristus. ÜV on veel septembri lõpuni ja ega rohkem polegi vaja, siis viib auto juba nagunii talvekorterisse ära.
Panen siis pilte ka mõned:
Kuulutusest:
Peale vahatamist:
Teha tahaks veel niipalju, et kevadel veljed uuesti ilusti valgeks värvida, mõned tuhmunud tulede klaasid ära vahetada ja nipet-näpet väikseid asju, et endal huvitav oleks.
Tehniliselt nii palju, et ees kundepool on mingi väike kolksumoodi asi, aga muud polegi. Maanteel 90ga ja isegi 100ga sõites ei värista kuskilt ja auto käitub täiesti viisakalt.
Paar küsimust on ka tekkinud:
Kuidas need ära käivad, tahaks need kenasti mustaks värvida. Maru ära tuhmund.
Samuti need turvavöö "lukustid" pole ju originaalid, eks? Punaste nuppude peal on "PRESS" kirjas. Ei tundu minu jaoks loogiline.
Ja siis kui kellelgi on pakkuda selliseid asju, siis olen avatud pakkumistele:
Keegi muidu mingit head vahendit/ideed oskaks jagada, et kuidas laepolstri puhtaks saaks? Maru määrdunud on teine nagu üldiselt. Mingeid plekke vms pole, aga lihtsalt määrdunud.
Alustame siis sellest, et sattus kätte eelmine sügis üks tehniliselt täiesti korras 2103. Aga oli natuke roostet ja värv iseenesest suht väsinud. Lisaks olid veel kroomstanged lihtsalt hõbedase spreiga üle lastud ja suht palju isetehtud parandusi. Seega, et asi oleks ideaalne, oleks see auto tahtnud ülevärvimist.
Selline ta oli:
Sai kaalutud pikalt ja otsustatud raske südamega, et müüb 2103-e maha ja ostab juba kohe korraliku isendi. Päris südamelähedaseks sai selle ajaga.
Nii kui müüdud sai, hakkasin kohe ringi vaatama auto24-s järgmist pilli ja jäi kohe silma see 21011. Esiteks meeldis mulle see belarusi-sinine ja teiseks oli juba piltidel näha, et tegemist on sileda isendiga. Auto asus Kiviõlis ja kuna auto omanikku vanapaari polnud kohal, siis pidi nädalakese ootama ja nii kui nad koju jõudsid sai suund Kiviõlisse võetud. Kohe kui papi garaažiuksed avas, siis oli otsustatud, et ilma selle autota me sealt ei lahku. Eks seda näeb piltide pealt miks Papi oli selle auto ise tutikana siis ostnud ja ainuke omanik. Auto on talve näinud ainult üliharva ja siis ka nii, et otse sooja garaaži ja auto sooja veega üle pestud.
Alguses oli küll natuke pettumus kui auto üldse käivituda ei tahtnud. Proovisime lükata ja värki, aga ei midagi. Lõpuks siis tõin kanistriga 20 liitrit bensiini ja pidi aind võtit autole näitama kui pill juba nurrus.
Koju Tartusse jõudes sai põhjalik pesu väljast tehtud ja värviläike taastaja möksiga auto üle nühitud. Samuti seest põhjalik koristus. ÜV on veel septembri lõpuni ja ega rohkem polegi vaja, siis viib auto juba nagunii talvekorterisse ära.
Panen siis pilte ka mõned:
Kuulutusest:
Peale vahatamist:
Teha tahaks veel niipalju, et kevadel veljed uuesti ilusti valgeks värvida, mõned tuhmunud tulede klaasid ära vahetada ja nipet-näpet väikseid asju, et endal huvitav oleks.
Tehniliselt nii palju, et ees kundepool on mingi väike kolksumoodi asi, aga muud polegi. Maanteel 90ga ja isegi 100ga sõites ei värista kuskilt ja auto käitub täiesti viisakalt.
Paar küsimust on ka tekkinud:
Kuidas need ära käivad, tahaks need kenasti mustaks värvida. Maru ära tuhmund.
Samuti need turvavöö "lukustid" pole ju originaalid, eks? Punaste nuppude peal on "PRESS" kirjas. Ei tundu minu jaoks loogiline.
Ja siis kui kellelgi on pakkuda selliseid asju, siis olen avatud pakkumistele:
Keegi muidu mingit head vahendit/ideed oskaks jagada, et kuidas laepolstri puhtaks saaks? Maru määrdunud on teine nagu üldiselt. Mingeid plekke vms pole, aga lihtsalt määrdunud.