6. leht 10-st
Postitatud: 14 Veebr 2014 20:12
Postitas Tambet
Põhimõtteliselt selline süsteem tuleb
Selle raami külge siis riputatakse detailid. Selle E30 puhul küll kaaluvõitu minumeelest me ei saavutanud kuid ruumi tuli oluliselt juurde + õhk liigub paremini
Postitatud: 16 Veebr 2014 18:24
Postitas Tambet
Postitatud: 16 Veebr 2014 19:21
Postitas reiner
Mida need needid kapoti äärtes head teevad?
Aga hea näha, et toimumas on suured edusammud!
Postitatud: 16 Veebr 2014 19:37
Postitas olaaf
ilmselt seal all tugevdus - see plastist kapott kipub muidu väga laperdama hakkama...
Postitatud: 16 Veebr 2014 19:38
Postitas Tambet
Kuna fiibrist kapott on jube vedel ja õrn siis neetisin sissepoole servadesse alu latid
Postitatud: 16 Veebr 2014 21:41
Postitas osaw
Asjaolu, et pole tavalisi fender flareisid kasutatud, vaid nn VFTS stiilis, teeb seda veelgi paremaks.
Jõudu!
Postitatud: 07 Apr 2014 09:37
Postitas joonaskala
On miskit uut ka toimunud? Väga huvitav oleks teada mis seisus masin juba on
Postitatud: 07 Apr 2014 22:18
Postitas Tambet
Midagi pole toimunud. Poolteist kuud pole olnud ainsatki vaba päeva, mis teha.
Postitatud: 16 Apr 2014 10:04
Postitas uzzac
Mägieestis tasub teinekord niisamagi käia, aga Kavlida Tehnikaspordiklubi külastus peaks igal autoinimesel kohustuslikus nimekirjas olema.
kliki pilti või
http://petrolheads.ee/2014/04/kus-suitsu-seal-tuld/
Postitatud: 30 Apr 2014 12:43
Postitas Tambet
Üle tüki aja on taas siia midagi kirjutada
Toolide kinnitused paigas
Käsipidur paigas
Pedaalid põrandale siiski ei mahtunud, ehitasin pedalboksi ümber rippuvaks. Silindrid kah tahapoole, nii sain pedaalid maksimaalselt ettepoole viidud ja endale ruumi juurde.
Postitatud: 30 Apr 2014 13:02
Postitas olaaf
Gaas ja pidur on kurjakuulutavalt lähestikku, kas jalanumber suurem kui 23 ka opereerima mahub pedaalide vahele? Rallis ma saan aru, et pidevalt on vaja päkaga pööret üleval hoida kui kannaga pidurdad, kuid driftis??
Postitatud: 30 Apr 2014 22:40
Postitas Tambet
Jalanumber on 47 1/2 ja vabalt mahub majandama, pilt petab väheke.
Postitatud: 01 Mai 2014 12:12
Postitas VäikeMägilane
üks asi on kuiv trenn, teine siis kui kiiver peas ja silm ruutus.
Igatahes edu, kihvt projekt!
Postitatud: 18 Mai 2014 20:04
Postitas Tambet
Natukene nikerdatud jälle.
Tegin roolivarda 20mm vardast ja pressisin nuudid otsa
Pagasniku põhja raam kah paigas
Ja summuti koht tagapaneelis ära kaotatud
Postitatud: 22 Mai 2014 19:37
Postitas Tambet
Vaikselt edeneb
Postitatud: 23 Mai 2014 15:15
Postitas uzzac
Külapeal käivad jutud, et plaanis V8 üle laadida. See oleks juba mehetegu
Postitatud: 23 Mai 2014 19:52
Postitas Tambet
Ülelaadimine mõttes jah, sest kolled tuleb nagunii nullist teha ja pole eriti vahet kas vabalt hingava omad või turbo omad. Summuti samuti lihtsam turbokal ja proge aju kah nagunii juba ootab riiulis.
Tänasest siis saab rattaid kah toast keerata
Postitatud: 27 Mai 2014 21:35
Postitas Tambet
Hammasrataste segamiseks sai selline kepp tehtud
Postitatud: 27 Mai 2014 23:26
Postitas Lennukiga
Miks see kepp nii pikk peab olema, käsi sureb ära kui koguaeg laeall vaja vehkida???
Postitatud: 29 Mai 2014 23:15
Postitas Lauri
Pole see kepp nii pikk midagi, Samaral sama pikk umbes