1. leht 1-st

2101, joonas.k, 1971a

Postitatud: 14 Apr 2013 10:27
Postitas joonas.k
Tere foorumlased.
Auto sai mul hangitud omapoolteist aastat tagasi, oma enda onupoja käest, kellel see seisis nukralt õue peal. Kere oli tegelikult üpris heas korras, kergelt pindmist roostet.
Auto sai lammutatud lahti ja sügisel läks ta maalrite töökotta.
Hetkel on tal juba 2 kihti epokrunti seljas ja peal veel täitekrunt. Lähiajal saab ka uue värvkatte. Peale seda tuleb teda hakata kokku lappima vaikselt, uusi detaile on vaja palju. Seda sellepärast, et soovin talle anda võimalikult värske ilme.
Musta numbrit ma taga ei aja, kuid tulemus peaks olema üpris originaalilähedane ja uus. Istme katted, uksepolstrid, lagi, aknalaud jne saab sammuti uue nahk katte, ilmselt beež ja punane niit.

Siinkohal tahangi küsida kohalike käest, et kuidas on meie poodides varuosadega. Saan aru, et igasugu veermike detaile, mootoriosi, klaase, summutid, piduritorud ja muud sellist leidub palju aga mind huvitab ka selline vähem kuluv kaup nagu küljeklaaside tihendid koos kroom liistudega, sammuti katuse ääres asuv kroomliist, armatuur jne.
Olen siin lugenud, et leidub ka venemaalt tellijaid. Ise ma venekeelt ei räägi ega loe. Mida kõike sealt võimalik saada on?

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 14 Apr 2013 20:00
Postitas Arvos
See auto on Parilas tegemisel? Vaatasin seda seal ja mõtlesin, et keegi teeb omale korralikku masina.

Postitatud: 14 Apr 2013 21:17
Postitas joonas.k
Auto on tõesti parilas tegemisel. Sealsed poisid teevad head tööd! :)

Postitatud: 12 Mai 2013 20:59
Postitas joonas.k
Kere tuli värvimisest kolmapäeva õhtul ära ning olen oma tegemistega natuke edasi jõudnud.
Autot kokku monteerides lendab aeg uskumatult kiiresti. Kõik on vaja näpuvahel üle käia enne külge panemist. Nikkel osad ning tulede klaasid sai poleeritud ning vanad tihendid läksid peale fööniga soojendamist ja venitamist külge tagasi.
Reede õhtul läks süda ka vahele ning käigukast ja kardaan alla.
Homme plaan siis taas veerenni vaz varuosade poodi minna, ehk saab lähiajal masinale hääle sisse.
Siin ka mõningaid pilte tegemistest.



Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

20130508_174256.jpg-thumb.jpg

20130510_212823.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 13 Mai 2013 14:25
Postitas Fortran
Mis varuosadesse puutub, siis igasugust atribuutikat nii salongi kui väljapoole leidub ikka, ka letikaubana.

Tähtis on veenduda kohapeal toote sobivuses, sest sageli on suur erinevus nõukogudeaegse ja tänapäevase koopia vahel. Eriti just kvaliteedi osas kuid ka reaalselt kinnituskruvide/tihendite jms mõõdu ja paiknemise osas. Asjad võivad oma kohtadele lihtsalt mitte sobida. Seepärast otsi toodet "Made in USSR".

Üle vabariigi on kohti mitmeid, ka lammutuskodasid, nii et tuleb investeerida oma isiklikku aega ning varuda raha kuluva kütuse ning kauba soetamise tarvis. :) Siinses foorumis on omaette teema kontaktidega. Igasuguseid vidinaid ja puuduvaid iludetaile olen saanud legendaarsest Tartu Ülo Ärist. Sealt tõesti saab seda, mida otsid, kuid summad on muidugi samuti vastavad ... Lisaks tasub jõudumööda kammida igasuguseid laatasid ning taaskasutuskeskuseid. Oksjoniportaalid - virtuaalsed müügikohad jne.

Kuid kiidan omapoolselt projekti! Väga ilus töö paistab olevat! Kodanikul-projektialgatajal on süda ja mõte headel kohtadel. :) Edu!

Postitatud: 18 Mai 2013 10:46
Postitas joonas.k
Vahepeal olen siis palju tunde auto juures veetnud. Mootor sai juba viieks minutiks hääled sisse...kuni nukkvõlli otsa hammakas otsustas lahti tulla, lausa nii õnnetult, et klapi taldrik kukkus silindrisse ja lõhkus omaenda pesa ära. Õnneks sain juba kellegi vanahärra käest kuuri alt 21011 plokikaane, mis ei ole veel tööd näinud. Homme tulebki kaheks nädalaks merele minna, siis aega vidinad ringi lappida teisele plokikaanele.
Juuni algul ehk saab ka sisu õmblemisele rõhku panna ning loodetavasti võimaldab sellega juba jaanipäeval hiiumaale sõita.
Paar pilti ka äpardusest:


20130515_144253.jpg-thumb.jpg

20130515_144303.jpg-thumb.jpg

20130518_102144.jpg-thumb.jpg