1. leht 2-st

2105, RagnarM, 1992

Postitatud: 30 Jaan 2013 13:36
Postitas RagnarM
Sai siis ükspäev toodud lada 2105 export variant jäärada sõitma, mis toodud kunagi soomest , esmane reg. 1992 , mootor 1,5 ning viiene kast , mootoril peal ka defa plokisoojendus.

Auto seisis omaniku sõnul sügisest saati, kuid akut peale pannes läks poolest pöördest tööle. Praegu auto seisab, kuna sidur on peal , sai vahetatud siduri töösilinder, kuid ei aita see ka, arvatavasti siduriketas on kinni, ootab kui saab korvi,ketta ning laagri uue, siis auto garaaži ja ehk saab veel lumega sõita. Vähemalt loodan nii. Roostest niipalju et on roostet aga läbivat pole kuskil ja põhi on ka suhthea, rohkem pilte kui auto juba garaaži sõidab.

paar pilti ka .

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 13 Veebr 2013 16:08
Postitas RagnarM
keegi oskab aidata kuidas ma saan lada export 2105 aasta 1992 süüteluku ära ? ei taha haamriga tulla ega millegiga.

Postitatud: 13 Veebr 2013 17:12
Postitas Sander
Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.

Postitatud: 13 Veebr 2013 17:17
Postitas sansa
 
Sander kirjutas:Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.
Süüteluku vasakul küljel.:)

Postitatud: 14 Veebr 2013 19:54
Postitas RagnarM
okei lõpuks sia eemaldatud kasutades rauasaagi et süüteluku ümbris alt lahti saagida, kuna roolilukk oli peal pluss vedru mingi asjaga hoidis kinni . 2 päev ajännates sai eemaldatud,

sain ka uue sidurikomplekti mis lähipäevadel alla läheb , ning süüteluku tõin uue aga vot ei saa panna kuna klemme rohkem , ega viitsi seal elektri asjadega jamada.

Postitatud: 14 Veebr 2013 19:58
Postitas Sander
Rooliluku oleks ju võinud võtit keerates maha võtta.

Postitatud: 14 Veebr 2013 20:55
Postitas k6lu
 
Sander kirjutas:Rooliluku oleks ju võinud võtit keerates maha võtta.
Arvan, et süüteluku vahetus oli tingitud pooleks keeratud võtmest või oli see üldsegi ära kaotatud. Omal oli kunagi sama mure. Küll puurisin ja mässasin :D

Edu autoga :)

Postitatud: 16 Veebr 2013 14:02
Postitas RagnarM
'Jahh , võti kadus 2 päevl juba ära koos pagassi omaga, nüüd on õige süütelukk olemas ja lähipäeval külge koos uue siduriga.

keegi oskab äkki öelda kas teine viis ka kuidas pagasnikuluuk lahti saada? või on ainuke variant pooleks lüüa ja uus panna ?

PS. kui kellegil laiendatud velgi 4tk võib teada anda

Postitatud: 16 Veebr 2013 15:23
Postitas vaz05
Lapiku kruvikeerajaga saad lahti, vähemalt mina oma 011 sain. Aga edu autoga ;)

Postitatud: 17 Veebr 2013 13:06
Postitas RagnarM
Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .

Postitatud: 17 Veebr 2013 14:04
Postitas k6lu
 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .
Keera autoalt kasutades gardaani. :)

Postitatud: 17 Veebr 2013 17:52
Postitas olaaf
 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.

Täna ka paar pilti .
Kasti poldid keerad lahti kõik põhja alt, ülevalt tuleb eemaldada ainult käigukangi ümbrus.
Paar pikka pikendust ja üks kardaan ja asi tehtud :)

Postitatud: 17 Veebr 2013 18:23
Postitas reiner
Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist :)

Postitatud: 17 Veebr 2013 18:42
Postitas k6lu
 
reiner kirjutas:Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist :)
Mul isegi on kodus selline vigur olemas, aga mulle tundub, et sealt midagi puudu :(

Postitatud: 18 Veebr 2013 13:47
Postitas RagnarM
Ei vajanud eriti tööriistu, lihtsalt ühe mutri peale läks meeletu aeg, selgus et vana sidurikorv on ikka päris puruks läind ja ketas jäi kinni, sai kõik vahetatud, ning auto sõidab, aga nüüd teine jama, nimelt enam genekas ei lae.... peab täna vaatama üle.

Paar pilti ka :

Põhi alt , tagasild Pilt
Uus ketas siis .Pilt
Vana ketas(mis juba sõi plekki):Pilt
Siin siis vana ketas ja korv: Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2013 13:28
Postitas RagnarM
Eile õhtul sai siis sõidetud, paari ringi peal tuli sumps alt lahti katalüsaatori juurest, kuna keerasim klambri poldi pooleks ja mõtlesin et ah tühja, ju jääb pidama :D aga vot ei jäänd, sumpsi ära saamisega põhjaalt oli tegemist kui palju , lõpuks sai kätte. Siis kui sumps alt oli , tuli kardaani kinni hoidev tala juba lahti, kuna see ikka väga roostes , poldid ja mutrid jäid põhjakülge alles.
Sai ka õhtu jooksul ühekorra valli sõidetud külateepeal, kuna pidurid on nii nagu nad on, õhk sees.

Pilt
Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2013 16:41
Postitas reiner
 
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai siis sõidetud, paari ringi peal tuli sumps alt lahti katalüsaatori juurest
Kindel, et katalüsaatori juurest, mitte resonaatori? :)

Sellise suhtumisega "ah tühja, ju jääb pidama" kaugele ja kiiresti ei sõida..:(

Postitatud: 19 Veebr 2013 16:50
Postitas Sander
Milleks on vaja niimoodi sõita?

Sa ju teadsid, et sul pidurid ei võta, miks sa siis niimoodi talda annad, et vallist peaaegu hüpeka saad?

Postitatud: 19 Veebr 2013 17:29
Postitas RagnarM
lumi oli pehme justy lükatud ja kiirus oli maksimum 20-30 valli sisenedes, katalüsaator, kuna autol on ka lambda.

siin siis tänane külmkäivitus 20 minutit tagasi, filmisin ka põhja alt katalüsaatorit , aga nii pime on et ei saa midagi aru.

http://www.youtube.com/watch?v=-HXPmeBs8EI

Postitatud: 19 Veebr 2013 19:00
Postitas Stern
 
Sander kirjutas:Milleks on vaja niimoodi sõita?

Sa ju teadsid, et sul pidurid ei võta, miks sa siis niimoodi talda annad, et vallist peaaegu hüpeka saad?
A milleks vaja võõras teemas niiviisi halada? Eks sina tead, mis sina oma autoga teed, ning Ragnar teab, mis ta oma autoga teeb. Lihtne ja loogiline või mis:cool: