Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis ükspäev toodud lada 2105 export variant jäärada sõitma, mis toodud kunagi soomest , esmane reg. 1992 , mootor 1,5 ning viiene kast , mootoril peal ka defa plokisoojendus.
Auto seisis omaniku sõnul sügisest saati, kuid akut peale pannes läks poolest pöördest tööle. Praegu auto seisab, kuna sidur on peal , sai vahetatud siduri töösilinder, kuid ei aita see ka, arvatavasti siduriketas on kinni, ootab kui saab korvi,ketta ning laagri uue, siis auto garaaži ja ehk saab veel lumega sõita. Vähemalt loodan nii. Roostest niipalju et on roostet aga läbivat pole kuskil ja põhi on ka suhthea, rohkem pilte kui auto juba garaaži sõidab.
Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Sander kirjutas:Keerad 3 kruvi lahti ja siis proovid hakata seda välja tõmbama. Ise aitasin veidi kruvikeerajaga kaasa, sest süüteluku paremal küljel on vaja üks asi sissepoole lükata ennem kui see välja tuleb.
okei lõpuks sia eemaldatud kasutades rauasaagi et süüteluku ümbris alt lahti saagida, kuna roolilukk oli peal pluss vedru mingi asjaga hoidis kinni . 2 päev ajännates sai eemaldatud,
sain ka uue sidurikomplekti mis lähipäevadel alla läheb , ning süüteluku tõin uue aga vot ei saa panna kuna klemme rohkem , ega viitsi seal elektri asjadega jamada.
Sander kirjutas:Rooliluku oleks ju võinud võtit keerates maha võtta.
Arvan, et süüteluku vahetus oli tingitud pooleks keeratud võtmest või oli see üldsegi ära kaotatud. Omal oli kunagi sama mure. Küll puurisin ja mässasin
Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.
RagnarM kirjutas:Eile õhtul sai hakatud siis kasti maha võtma, aga asi osutuks sootuks raskeks, osasi polte ei saa keerata kuna kapotialune on expordil niipalju juhtmeid ja voolikuid täis, aga kardaan ja sumps mis ette jäi on ära võetud, võibolla saab täna jaole ja kasti alt ära.
Täna ka paar pilti .
Kasti poldid keerad lahti kõik põhja alt, ülevalt tuleb eemaldada ainult käigukangi ümbrus.
Paar pikka pikendust ja üks kardaan ja asi tehtud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist
Lower your standards and you'll never be disappointed!
reiner kirjutas:Ma olen kasti ülemisi polte tihtipeale keeranud ülevalt poolt. Selle tarbeks vähe painutatud lehtvõti.
Kui kasti vahetus on vaja sagedamalt ette võtta, siis tasuks juba teha selle jaoks spets tööriist. Vaja osta üks kardaan ja 19mm padrun, jupp ümarrauda ja vähe nokitsemist
Mul isegi on kodus selline vigur olemas, aga mulle tundub, et sealt midagi puudu
Ei vajanud eriti tööriistu, lihtsalt ühe mutri peale läks meeletu aeg, selgus et vana sidurikorv on ikka päris puruks läind ja ketas jäi kinni, sai kõik vahetatud, ning auto sõidab, aga nüüd teine jama, nimelt enam genekas ei lae.... peab täna vaatama üle.
Paar pilti ka :
Põhi alt , tagasild
Uus ketas siis .
Vana ketas(mis juba sõi plekki):
Siin siis vana ketas ja korv:
Eile õhtul sai siis sõidetud, paari ringi peal tuli sumps alt lahti katalüsaatori juurest, kuna keerasim klambri poldi pooleks ja mõtlesin et ah tühja, ju jääb pidama aga vot ei jäänd, sumpsi ära saamisega põhjaalt oli tegemist kui palju , lõpuks sai kätte. Siis kui sumps alt oli , tuli kardaani kinni hoidev tala juba lahti, kuna see ikka väga roostes , poldid ja mutrid jäid põhjakülge alles.
Sai ka õhtu jooksul ühekorra valli sõidetud külateepeal, kuna pidurid on nii nagu nad on, õhk sees.
Sa ju teadsid, et sul pidurid ei võta, miks sa siis niimoodi talda annad, et vallist peaaegu hüpeka saad?
A milleks vaja võõras teemas niiviisi halada? Eks sina tead, mis sina oma autoga teed, ning Ragnar teab, mis ta oma autoga teeb. Lihtne ja loogiline või mis