1. leht 1-st

21063 Kivissaar 1990

Postitatud: 05 Dets 2012 21:48
Postitas Kivissaar
Vaz 21063
Esmane registreerimine toimunud 01.01.1990, Värvus on helebeež ja masin ise on sedaan kerega.
Mootori töömaht on 1294cm3 ja võimsust selle kõige meeletu mahu juures aukartustäratav 51kW. Kuna masin ise kaalub vaid 1035kg siis jõudu jääb niipalju üle et köiega võiks sinna taha panna veel vähemalt 4 ford sierrat keda vedada.

Kuna mina olen autol 3,s omanik siis olen väga rahul auto seisukorraga.
Minust eelmised omanikud on mõlemad olnud vanemad meesterahvad. Viimased 5 aastat on Auto liikunud ainult Tapa ja lehtse vahet.
Ülevaatus on autol kuni mai kuuni ja kindlustust hetkel juuli kuuni.
Masina korrasolekus ei ole mingit võimalust kahelda. Auto on enamus ajast garaasi all seisnud ja nagu vanadele härradele kohane siis on tema eest väga hästi hoolt kantud.
Auto läbisõit on 67000 (kopikatega)

Aga nagu öeldakse siis 1 pilt ütleb vähem kui oma silm siis panen teile kõigile paar pilti siia üles.

010030274716f42.jpg-thumb.jpg

0100302641b09fb.jpg-thumb.jpg

0100302651b71cb.jpg-thumb.jpg

0100302673f78ee.jpg-thumb.jpg

Postitatud: 05 Dets 2012 22:01
Postitas MuKi14
Ei noh, väga viis pill paistab, tundub, et isegi sama värvi kui minu masin. Mis aparaadist saab? Muidu originaal, näpitud originaal või mõni tuuning puška? :P

Postitatud: 05 Dets 2012 22:08
Postitas Kivissaar
Üldiselt suht originaaliks jääb. Egas midagi ulmelist ei plaani. Kui kuangi finants lubab siis ehk 1.6 mootor peale ja 5ne kast alla.
Muidu sellised lihtsamad asjad nagu mingi parem helisüsteem vbl suveks valuveljed.
Peab veel originaal maki otsima et see sinna selle juustu asemele panna ja uus helisüsteem pardatsokki või kuskile. Üldiselt välimuses ja näilise osa hoiaks suht originaali lähedase. Pakub auto ju nii kõigerohkem tänavapildis Fun-i ja Isiklik arvamus on et sellised klassikalised korralikud isendid hakkavad varsti hinda minema siis ei plaani seda välimust rikkuda. Pigem lihtsalt korras hoida ja täiustada kuidagi.
Soojaks ei taha hästi minna salong. Puhur nagu ei puhu piisavalt sisse õhku. kuidagi vaikselt tuleb sealt ribide vahelt seda.

Postitatud: 05 Dets 2012 22:15
Postitas Arvos
Soendusradikas pealt puulehti ja sodi täis ehk.

Postitatud: 06 Dets 2012 14:11
Postitas MuKi14
Kas mõlemad kangid on paremal?

Postitatud: 13 Dets 2012 19:30
Postitas Kivissaar
mm ei ole. ainult sooja oma on paremal. kui panna teist ka paremale siis tuleb küll rohkem seda õhku sealt aga siis ka jahedamat:D

Postitatud: 13 Dets 2012 22:54
Postitas MuKi14
See on tegelikult sise-ja välisõhk kui see vasakul on, siis ei saa see ahi kuskilt õhku pealegi. Alumine kang peab ka paremal olema, kui korralikult soojaks ei lähe on kas tosooli vähe või kraan kinni... :P

Postitatud: 23 Dets 2012 18:32
Postitas Kivissaar
Igatahes.
Läheb vist Termostaadi vahetuseks ja radika puhastamiseks:D

Postitatud: 23 Jaan 2013 21:42
Postitas Oja
 
Kivissaar kirjutas:Üldiselt suht originaaliks jääb. Egas midagi ulmelist ei plaani. Kui kuangi finants lubab siis ehk 1.6 mootor peale ja 5ne kast alla.
Muidu sellised lihtsamad asjad nagu mingi parem helisüsteem vbl suveks valuveljed.
Peab veel originaal maki otsima et see sinna selle juustu asemele panna ja uus helisüsteem pardatsokki või kuskile. Üldiselt välimuses ja näilise osa hoiaks suht originaali lähedase. Pakub auto ju nii kõigerohkem tänavapildis Fun-i ja Isiklik arvamus on et sellised klassikalised korralikud isendid hakkavad varsti hinda minema siis ei plaani seda välimust rikkuda. Pigem lihtsalt korras hoida ja täiustada kuidagi.
Need plaanid vist on edasi lükatud. :D
http://www.auto24.ee/used/1226204

Postitatud: 09 Mär 2013 18:11
Postitas Kivissaar
oli müügis jaa.
Paar huvilist oli. Üks somm lubas suure suuga ära osta ja sai teistele ära öeldud. Niiet praegu alles.
ja enam mingeid selliseid müügimõtteid kindlaid pole.

Vahepeal siis nii palju et mõlemad esituled on puruks. Klaasid puruks. ei tea millest.
ühe poole klaas kukkus lihtsalt eest ära ja teise poole oma oleks kukkunud kui ennem poleks vaadanud tulesid üle.
seega olen avatud pakkumistele uutele tuledele.
nii lähi kui kaug. mõlemad pooled.