1. leht 3-st
21013; ERN 1979
Postitatud: 23 Aug 2012 02:00
Postitas ERN
Tervist tervist!!
Tutvustan ka Teile siis oma esimest , kohe isikliku sigulli

, eks neid nooruspõlves ennegi olnud, aga see kohe isiklik kullake . Tegu siis 79. aastast pärit isendiga, mootoriks 1.3l, millele ülesse polditud kahelõõriline webber, ja mida veab edasi nelja käigune kast. Masin on eelmise omaniku poolt üle võõbatud selle aasta algul, ja kere seis super, kui mõned detailid esmapilgul eirata. Salong oli pooleldi kokkulappamisel, kui ma ta endale võtsin. Istmeteks olid miskisest mitsust võetud kaltsuriidest, aga see eest väga mugavad, tagumine iste sai originaal pandud, ja esiistmed ootavad polte ja turvavöö vastuseid, et saaks need ka sisse panna. Praegune armatuur on pooleldi korralik, ehk siis see lendab välja ja homme loodetavasti saab 03 armatuur koos 06 kelladega sisse pandud. aga aitab lobast, pildimaterjali ka

Jah ma tean, 06 stanged, ei ole mõtet kiusama hakata sellepärast
See minu jaoks kole käkerdis on vahetatud nüüdseks 03 rooli vastu. Plaanid: Talvel põhi uuesti üle pigitada, kere on tugev seega keevitustöid ei vaja. Salong korrastada ja juhipoolne uks korrigeerida ära, rohkem ei tulegi ette, eks siis kiitke või kritiseerige, jään ootele:)
Postitatud: 23 Aug 2012 09:12
Postitas Kuuskant
Väga ilus masin. Ainuke, aga väga suur (minujaoks) asi mis riivab silma hetkel on plekkveljed... Aftermarket veljed alla ja vot siis on küll 5+. (nojah, taga on küll päris huvitavad veljed)
Kas rooli maha ei soovi müüa? Võtaksin ära. Helista 56237634 kui on soov maha müüa.
Postitatud: 23 Aug 2012 10:36
Postitas Jonx
Väga tihti näen seda masinat Tallinnas Järvel ringi vuramas. Tore auto on

ja 06 stanged ei häiri
Postitatud: 23 Aug 2012 14:06
Postitas ERN
Plekid muutuvad nati, must sisu ja valge äärisrant, või siis valgeteks ja kapslid peale, aega veel on vaadata, kuna ei plaani masinaga talvel sõitma hakata, tahaks hoida, muidu selle talvega on kere läinud ka meie tingimustes.
Postitatud: 23 Aug 2012 14:11
Postitas Sander
Mina paneksin 01 stanged ja 01 tagatuled.Siis veel kas veidi laiem plekkvelg või mingi valuvelg.Muidu vinge pill.
Postitatud: 26 Aug 2012 08:21
Postitas ERN
Oehh, läks aega palju läks, aga orig istmed sees. Eelmine omanik oli istmekinnitused modifitseerinud, et saaks mitsu omad sisse panna, millega seoses originaalistmed ei sobinud enam kinnitustega, seega enamus eilne päev läks nende taastamisele. Lõpp hea kõik hea, üritan uuestisündinud salongist ka mõne pildi täna teha ja ülesse laadida.
Postitatud: 25 Sept 2012 15:59
Postitas ERN
Niisiis, olin suht kaua aega eemal, aga masinaga vahepeal ikka tegelenud ka kõvasti. Eesmised pidurisadulad, koos suportite ja silindritega sai üle käidud, uued klotsid, vardad sai liikuma aetud ja kolvid sai ka üle käidud, kõik töötab nüüd nagu miki.Sai lisaks uus genekas peale pandud, vana oli seest ära kõrbend täiesti. Nüüd ilus masinal ilus laadimine ja pole pimedust pimeduses:D. Lisaks, küsimus suurele ringile, on keegi ette võtnud topeltväljalaske tegemist sigullil? ehk siis kaotaks ära praeguse 4-2-1 ja teeks 4-2 ja mõlemad torud iseseisvalt taha välja.
pilt uuest genekast ka...

Postitatud: 27 Sept 2012 22:22
Postitas ERN
Näitan siis uut salongi ka, vabandan, et istmed korralikult pildil pole, aga aimu saate ikka ehk
Lisaks siis vanuritest grupipilt
Järg nädal saab ehk el süüte ka peale pandud, vaatab kuidas ajaga lood on, elame näeme.
Postitatud: 28 Sept 2012 13:22
Postitas Oja
Kas on plaan jätta see 03 rool? Minu arvates sobiks talle rohkem sportrool, sest tegu ju pole originaal masinaga (esipõll, laiad veljed). Võiksid muretseda mingi uue rooli või vana sportrooli korda teha, paned signaalinupu uue ja kruvid ka uued. Siis oleks päris kena. Aga see minu arvamus.

Postitatud: 28 Sept 2012 15:06
Postitas ERN
Panin 03 rooli hetkel seepärast, et see sportrool mis tal oli, oli jube koledalt tehtud, vahetükk miskine ise keevitatud käkk, rool ise juba päevi näinud jne. Niipea kui rahalised võimalused lubavad, siis otsin õige vahetüki ja teen roolile ise ka kerge noorenduskuuri ja tagasi ta on

Postitatud: 28 Sept 2012 15:44
Postitas uzzac
Ma päris algusest topelt torusid ei tooks, ei ole see mootorile hea ja hääl on samuti nõme kui 1-4 ja 2-3 kokku paned. Ennem tagasilda vast võiks pooleks lüüa toru ja siis üheltpoolt ja teiseltpoolt välja tuua tagant.
Postitatud: 28 Sept 2012 16:36
Postitas ERN
Njaa, see ka võimalus...
Postitatud: 02 Okt 2012 01:46
Postitas ERN
Hehehe. Sai täna käidud karpaguruspetsimetegija AKA Hipodroomi Hannese juures ja elektronsüüde peale pandud. rsk kus tuli loomamoodi jõudu ja minekut asjale juurde, tuugam säde annab ikka kõvasti tunda

tagaots ka tahab omatahtmist pidi vinta-vänta teha pidevalt nüüd

. Edasised plaanid, Põhjaalune vanast pigist ära puhastada, ja uus peale kanda, et tuleva talve üle elaks ilusti. Siis oleks vaja mingi hetk veel esisild üle käia(rooliotsad,pendelhoops,šarniirid jne) rohkem ei oskagi õelda või mõelda

Postitatud: 15 Okt 2012 12:07
Postitas ERN
Sai nädalavahetusel põhi igaks petteks uue mastiksi alla pandud, nüüd rohkem polegi kui talverehvid alla ja talvele vapralt vastu

Postitatud: 27 Okt 2012 10:50
Postitas ERN
Esimesed talverõõmud
Ma tean, et see on enesestmõistetav, aga olgem turvalised siiski liiluses!
Postitatud: 04 Nov 2012 12:27
Postitas ERN
Sai ära vahetatud siis kardaani leevendi, suht viimasel hetkel peab mainima
Ahjaa, siin esimeste lumiste päevadega, sain ma oma esipõlle lisast lahti, liikluses otsustas eesolev auto oma koopd jääkamakatest puhastada ja need tükid suutsid õnnetult end täpselt minu nina alla navigeerida... kuulsin mütakat ja plastiku praksumist...

Postitatud: 04 Nov 2012 14:24
Postitas ToM
Nägin sind Järvel sõitmas ükspäev, väga tore vaatepilt teiste jurakate vahel:)
Postitatud: 05 Nov 2012 14:33
Postitas ERN
Ma seal Järve kandis vuran suht tihti jup

Postitatud: 14 Nov 2012 01:39
Postitas ERN
Tänane päev tegus olnud, sai sumpsi lõrinast lahti ja sai gabariidid nii nagu ettenähtud, suundadesse viidud, aga vähem mõla ja rohkem pilte
Esimene pütt siis kuumakaitse alt lõristas mõnuga nagu näha...
Lõikasin sis paraja jupi vahele ja panin keevitusele peale veel tihenduspastat, korrodeerub aeglasemalt ehk
Ja lõpuks sai ka kauaaegne plaan (jälle) tehtud
Peab mainima, et nüüd näeb ikka märksa kurjem välja või mis?
Postitatud: 14 Nov 2012 07:28
Postitas Sander
Kust kohast need pirnid pärit ka on? Oleks endalgi huvi
