1. leht 2-st

2106,Timm,1985

Postitatud: 09 Apr 2012 19:33
Postitas timm
Kuna olen juba mitu aastat foorumit jälginud siis otsustasin lõpuks ka enda masinast teema ära teha.Autot hakkasin tegelikult ehitama juba umbes 3 aastat tagasi,kuna areng just väga kiire ei olnud siis ei hakkanud ennem teemat tegema, et ei tunduks järjekordse tilganäppijana.

Aga nüüd autost ja ajaloost lähemalt: tegemist on 1985 aastal valmistatud 21063-ga,esimene omanik autol oli mu vanaisa, kes ostis selle 1986 aastal.Vanaisa sõitis siguliga umbes 2004. aastani,peale seda jäi masin mõneks aastaks seisma.Kuskil 2008 tekkis huvi lumeraja sõidu vastu, seega sai auto taas sõitma panud ning ühe talve rada nühitud.Kuna auto olukord ei olnud just parim siis oli kaks võimalust - teha korda või saata pressi alla, õnneks otsustasin esimese variandi kasuks.

Tehtud tööd: kõigepealt sai auto kisutud täiesti algosadeks,peale jäi vaid juhtmestik.Kuna kere oli küllaltki pehme said vahetatud mõlemad põlled,kõik 4 ust,kapott,pagasniku luuk ja juhi poolsed tiivakaared ning suur osa põhja.Peale seda sai komplekteeritud erinevate doonor autode alt kokku parimad sillaosad,kõik vidinad said puhastatud,värvitud ning uute pukside/laagriteg kokku pandud.Peale seda algas tüütu lihvimine ja pahteldamine.Kuna tegin sellist tööd esimest korda siis mõned pisivead jäid, kuid üldmulje on minusilmis kena.Eeltööd tegin ise, kuid värvi lasi peale siiski spetsialist.

Peale seda algas kõvem komplekteerimine.Mootoriks tuli 1500ccm 03-me mootor,mis olla mingil hetkel kap.remondi saanud, mina vahetasin mootoril kõik tihendid/simmerlingid,värvisin ning puhastasin ja upitasin enda masinale vahele.Käigukast on 4.käiguline 06-e kast,ning tagadiffer 4,1.Salong on 2107 oma,väljaarvatud armatuur mis kuulub 2105-le.Välimuselt on masin suhteliselt tagasihoidlik.Põllelisa,toonklaas, 15 valuveljed,07 esimesed küljeaknad ja eksport peeglid,katuseluuk ning toonribaga esiklaas.

To-do:Esimesed park-ja suunatulede klaasid vahetada valgete vastu,salongi installida 2107 armatuur,pagaasiniku polstrid katta kangaga ning taha luugile lisada mingi tagasihoidlik antitiib( näiteks VFTS stiilis).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pildid ehitusekäigust tulevad hiljem,kuna need on mul teises arvutis :)

Postitatud: 09 Apr 2012 19:46
Postitas ToM
Väga lahe masin:) Mis mõõdus kummid on?

Postitatud: 09 Apr 2012 19:51
Postitas timm
Tänud! Esimesed on 185/55 R15 ja tagumised 195/50 R15. ;)

Postitatud: 09 Apr 2012 20:11
Postitas kristjan666
Ilus! ,kuid kerge madaldus ei teeks paha!:)

Postitatud: 09 Apr 2012 20:12
Postitas Kytt
Muidu päris viisakas auto aga jube kõrge. Sellisega on maanteel vist päris huvitav sõita, järsemates kurvides saab küljepeegli vastu maad :)

Postitatud: 10 Apr 2012 07:23
Postitas timm
Veidi kõrge on tõesti ning madaldamise peale olen ka ise mõelnud.Ausaltöeldes, ei olegi sellega veel eriti sõita saanud,kuna ma ta alles hiljuti enam-vähem valmis sain.Lähiajal üritaks ülevaatusel ära käia ja masina legaalseks saada,peale seda siis vaatab palju madaldada ja kuidas.:D

Postitatud: 10 Apr 2012 07:53
Postitas tjux
minu arust tundub ka täitsa kompu olevat,aint jah nagu siin eelpool mainiti juba,siis madaldus ei teeks paha.Minu arust sobib esipõllelisa siis,kui auto on ka madalam.Aga muidu jään ootama auto ehituslugu.

Postitatud: 18 Sept 2012 16:14
Postitas timm
Nüüd siis lõpuks ka mõned pildid :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Sept 2012 16:18
Postitas timm
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 18 Sept 2012 16:28
Postitas timm
Enne värvimisse minekut.
Pilt

Pilt

Selline on ta siis hetkel :)
Pilt
Kirjutaks siis ka veidi mida on plaanis talve jooksul muuta/täiustada:Veljed käivad läbi liivapritsist ning saavad selga uue värvi ning peale uued rehvid.Pagasiruum tuleb katta pigimatiga ja veidi kaasaaegsemaks ehitada.Ning veel on plaanis auto veidi maale lähemale tirida ;)Tõenäoliselt vahetan välja ka tagasilla reduktori kuna sinna selle aasta viimaste sõitudega kerge kolks tekkis.
Et autot paremaks muuta vajan selleks ka veel mõningaid juppe:
Komplektset 2107 armatuurlauda.
Viie käigulist kasti.
Uut või väga heas korras 2106 või 2107 markeeringuga karburaatorit.
Juhipoolset 2105 eksport peeglit.
Kui kellelgi on miskit antud loetelust pakkuda võib kirjutada mulle u2u.Võin pakkuda ka vahetuseks erinevaid lada juppe.

Postitatud: 19 Sept 2012 16:07
Postitas nomotivation
väga kõva töö on tehtud ja mulle auto väga meeldib;)

Postitatud: 19 Sept 2012 16:14
Postitas Sander
Auto on väga kena!
Kust kohast sa kapsariivi tagaaknale said, tellisid kusagilt?

Postitatud: 19 Sept 2012 18:32
Postitas timm
Tänud!Kapsariivi sain sõbralt.:)

Postitatud: 19 Sept 2012 23:09
Postitas masuurik
Vägev auto, aga natuke lase alla poole. Kiitused muumiorust.

Postitatud: 20 Sept 2012 21:01
Postitas Sander
Kui laiad need veljed sul on ka? Kas keegi oskab mulle öelda kas 175/50 R15 veljega hakkab väga hullult koobast nühkima?

Postitatud: 20 Sept 2012 21:05
Postitas timm
Velgede laiuse kohta ei oska ma midagi öelda,ise neid mõõtnud pole aga ma arvan ,et nad 6-7 tolli kanti jäävad.Rehvid on hetkel 195/50 R15 ja orginaal kõrgusega autol nad küll kuhugile vastu ei käi,ei tühjalt ega ka täislastis.

Postitatud: 21 Sept 2012 20:04
Postitas Oja
Väga kena Lada tõesti. Edu edaspidisekd! Tundub, et siit tuleb uus masuurik. :D

Postitatud: 01 Apr 2013 18:56
Postitas timm
Kuna teed on varsti lumesodist puhtad hakkasin valmistuma hooajaks. Peale sai remonditud 07 karpa, ja pill käib nagu peab.Vejed liivapritsi ei jõudnud,kuid said peale praktiliselt uued 195/55 mõõdus firestone lamellid. Ning siin kohal paluks abi seosest vedrude lühendamisega,palju oleks sobilik maha neilt võtta? Päris kõhuli ei soovi pilli lasta.Tagant sai 1 keerd vähemaks võetud,aga ilmselt võtan pool veel.Kuid kui palju esimestelt?

Pilt

Postitatud: 01 Apr 2013 20:09
Postitas Tarmo16
Kerge fotoshuut eelmisest sügisest :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Loodetavasti oled timm rahul nende piltidega, ;)

Postitatud: 07 Apr 2013 08:21
Postitas timm
Nii,vedrud siis sedapuhku lõigatud,tagumistelt sai maha võetud üks ja esimestelt pooldeist keerdu.Jäi veidi madalam ja sellest piisab.Nüüd aga küsimus mõnele karpa spetsile, kohapeal tuuritades läheb ilusti gaasi vajutusel pöördesse,samuti ka esimese käiguga kiirendades, kuid teisele vahetades ja järsemalt gaasi lisades poob hinge kinni.Samas kui korra pedaal vabastada ja sujuvalt vajutada, ei esine mingit probleemi.Karpaks on mingit tüüpi daaz 2107 millel on vahetatud kõik tihendid ja membraanid ning pinnad sirgekas aetud.Oskab keegi aidata,mida kiiremini seda parem:) Äkki võib ka veidi vale süüde seda mõjutada?