Tekkis mõte , et võiks siia foorumisse teema teha ja nüüd saab see teostatud.Olen täiesti uus tulnukas siin foorumis ja loodan ,et kohe kõrri ei karata.Elus on see mul esimene auto ja saab natuke kätt proovida!
Sai siis 18.03.2012 ostetud endale tallinnast Lada Nova 2105/2107.Kaasa sain ikka tohutult träni.Veljed/rehvid/orig. karpa/orig. rool jpm...
Hetkel on veel kehtiv ülevaatus ja kindlustus lõpeb juba homme.
Masinat liigutab 1452 kuupi ja 49kw paberite järgi.
Peale on aretatud nissani karburaator ja ära sünkroseeritud.Peale on pandud veel koonusfilter, millel on ise tehtud metallist kaitse ümbris.Masin pidi vähe kütet võtma umbes 7L sajale tänu nissani karburaatorile.Peale on ostetud uus Varta aku millel kehtib veel pooleteise aastane garantiii.
Mootor,kast ja käiguosa väga heas korras.Käigukast 5 astmeline(paar aastat tagasi vahetatud kõik sünkronisaatorid ja paar hammasratast.
Kerel esineb mõningat roostet.
Automaatselt sisse lülituvad päevasõidutuled.
Absoluutselt kõik mis masinale on paigaldatud toimib 100%
Autol peal Pioneer stereo+6CD charger.
Signalisatsioon ja
Kesklukk esimestel ustel.
Kärukonks
Tuttuus Varta aku
Sportrool (originaal kaasa)
Tag. kompl. pidurid+käsipiduri tross sügisel uued pandud
Uued tagumised vedrud
Esipiduritel uued klotsid
Sügisel uus täispikk summuti pandud
Kasti,silla õlid vahetatud
Mootor õli ei võta,kohvi ei ole.
Kellade plaat ise tehtud,toimiv. Lisatud lmbda anduri indikaator.
Automaatselt sisse lülituvad päevasõidutuled.
Absoluutselt kõik mis masinale on paigaldatud toimib 100%
Rohkem juttu ei olegi.Õpin autot tundma ja loodan , et peab vastu !
Suurimaks veaks on rooste mida on üpris palju !








Pilt kustutatud, liiga suur.
Kytt