1. leht 5-st

21013, kriss-sten, 1988a.

Postitatud: 20 Dets 2011 17:55
Postitas kriss-sten
Mootor oli algul 1,2 43 kw ,nüüd 1,6 59kw(Plokikaant lihvitud,sisselaske kollektor lihvitud,niva nukkvõll,2,8ford sierra karpa,kroom klapikambri kaan,kroom õhufiltri kopsik)vahetatud ka palju mootoriosi.5-ne käigukast,Niva mootori padjad,sportrool,07 istmed,4p.sparco traksid.
Plaanid:käsipidur(tross olemas),radika kinnitus,süütelukk,poleer värvile,üv,esisilda uued jupid,esisilla tala tugevdada ja ettepoole viia,õõtsad tugevdada,topeltstabikas,tagumine känd tugevdada,
plokkdiffer, uus väljalase(sport),keretööd,kenamad veljed.
Pildid:
uus mootor
Pilt

Pilt
rool:
Pilt

Vana mootor
Pilt

Eest:
Pilt

Tagant
Pilt

Veel..
Pilt

Sport :lol
Pilt

Siduritöösilinder
Pilt

vana ja uus
Pilt

Postitatud: 20 Dets 2011 20:55
Postitas k6lu
Tore näha, et jälle üks Vaz eluvaimu sisse saab.
Tubli töö on tehtud, aga mulle ei istu see sport/retro korraga ;) Olgu tiib ja sport kleeps ilma katuseraamita või vastupidi, aga see ainult minu arvamus. Ilu on vaataja silmades.
Lugedes hakkas silma lause "vaja teha: pidurid differ...jne" Kunagi kui umbes 15 või isegi noorem olin ütlesid vanemad poisid, et "Auto tuunimine algab piduritest:cool:;)" aga see selleks. Edu auto ehitamisel, jõudu, jaksu ja paksu rahakotti. :)

Terv K6lu

Postitatud: 21 Dets 2011 09:27
Postitas vazz
Oskad sa üelda mis karbuss sul seal peal on. Ma saan aru et 2.8 sierra oma aga mis aasta ja kilovatt ning kas istus üks-ühele sisselaske kollektori külge?

Postitatud: 21 Dets 2011 10:29
Postitas kriss-sten
 
k6lu kirjutas:Tore näha, et jälle üks Vaz eluvaimu sisse saab.
Tubli töö on tehtud, aga mulle ei istu see sport/retro korraga ;) Olgu tiib ja sport kleeps ilma katuseraamita või vastupidi, aga see ainult minu arvamus. Ilu on vaataja silmades.
Lugedes hakkas silma lause "vaja teha: pidurid differ...jne" Kunagi kui umbes 15 või isegi noorem olin ütlesid vanemad poisid, et "Auto tuunimine algab piduritest:cool:;)" aga see selleks. Edu auto ehitamisel, jõudu, jaksu ja paksu rahakotti. :)

Terv K6lu
Tänud :spin
Meeldib sellisena,nagu praegu on..:)

Postitatud: 21 Dets 2011 10:30
Postitas kriss-sten
 
vazz kirjutas:Oskad sa üelda mis karbuss sul seal peal on. Ma saan aru et 2.8 sierra oma aga mis aasta ja kilovatt ning kas istus üks-ühele sisselaske kollektori külge?
Aastat ei tea aga kw oli 110.Istub üks-ühele!

Postitatud: 21 Dets 2011 19:03
Postitas vazz
Kas karbussist jookseb tosool ka läbi ja kas mingisugune pistik on ka küljes... kui on, siis mitme otsaga. Oled sa selle korralikult tööle ka saanud?

Postitatud: 01 Jaan 2012 19:32
Postitas kriss-sten
Üleeile ostsin ära tagapiduri klotsid,töösilindrid(läksid maksma 30e:puzzled)
Jõuludeks sain Sparco traksid.Vaja nüüd paremaid istmeid.

Postitatud: 26 Jaan 2012 18:34
Postitas kriss-sten
Mootorist ka pilti:

Pilt

Sisse läheb selline makk:

Pilt

Postitatud: 16 Veebr 2012 20:19
Postitas kriss-sten
Nii.. Ossin ära tosooli aga nüüd vaja radikal kinnitust ümber teha.
Äkki kellegil mingi idee,kuidas ja mismoodi teha?

Postitatud: 16 Veebr 2012 20:53
Postitas k6lu
 
kriss-sten kirjutas:Nii.. Ossin ära tosooli aga nüüd vaja radikal kinnitust ümber teha.
Äkki kellegil mingi idee,kuidas ja mismoodi teha?
Miks ringi vaja teha? Mingi teise auto radikas?

Postitatud: 16 Veebr 2012 20:56
Postitas kriss-sten
Tegu 05 radikaga,millel teistmoodi kinnitus.

Postitatud: 16 Veebr 2012 21:04
Postitas hautz
 
kriss-sten kirjutas:Tegu 05 radikaga,millel teistmoodi kinnitus.
Kui 05 ja 03(06) on samad radikad, siis puuri parema kinnituse jaoks kerele uus auk ja kinnitus olemas(polt, seibid ja mutter kinnituseks). Kui ei taha kere augustada, siis keevita radika kinnituskõrv ülessepoole.

Postitatud: 16 Veebr 2012 21:06
Postitas kriss-sten
See kinnitus kõrgemal,kui kereplekk ja keevitust ka pole:S

Postitatud: 18 Veebr 2012 10:50
Postitas tjux
kas äkki aitaks kui vahetaksid preaguse radika originaali vastu ?

Postitatud: 18 Veebr 2012 15:45
Postitas kriss-sten
Vana originaal radikas lasi läbi.
Originaali polnud saada.

Postitatud: 18 Veebr 2012 19:23
Postitas k6lu
 
kriss-sten kirjutas:Vana originaal radikas lasi läbi.
Originaali polnud saada.
Küsi Varuosade müügi foorumist, kellelgi kindlasti vedeleb. ;)

Postitatud: 18 Veebr 2012 19:45
Postitas kriss-sten
Kui aus olla ei viitsi enam uut otsida. :D
Üritan midagi nende kinnitustega välja mõelda.

Postitatud: 18 Veebr 2012 20:03
Postitas tjux
ma pean vaatama maalt,vb isegi laka pealt leian midagi.Annan teada kui peaks olema ja saad tasuta endale ;)

Postitatud: 18 Veebr 2012 20:05
Postitas kriss-sten
Wow :o
Oleks küll ülitänulik siis;)

Postitatud: 19 Veebr 2012 15:16
Postitas kriss-sten
Tahaks seeaasta ka siksiga üritustest osa võtta.
Kindlasti oleks vaja siis akukinnitust ja paremaid velgi.Kui kellegil üle ,siis pakkuge ;)