1. leht 3-st
2101 "Aadu", k6lu, 1980
Postitatud: 15 Dets 2011 22:36
Postitas k6lu
Tere jälle. Pajatan siin teemas siis oma/tüdruksõbra VA3 2101, mida ehitame uueks aastaks igapäeva sõiduks. Auto kinkis meile minu elukaaslase onu, kuna auto seisis juba üle aasta ja endal polnud tal huvi ega viitsimist autoga tegeleda. Seega veeres see auto meie hoovi 13.11.2011
Autole on tehtud 5 aastat tagasi kere remont, auto on siis ka ülevärvitud ja vahetati ära mootor, peal on siis 011 mootor.
Hetkel remondin auto nii, et see läbiks tehoülevaatuse.

Auto koju toomine: abiks oli minu elukaaslane, Isa (treileri juhataja) ja kummitus koer.

Alustasime pidurite korda tegemisega. Esimesed olid üsna rahuldavas seisus va 1 silinder mis oli kinni ja tolmukaitse katki, aga selle saime käima ja sai ka uus tolmukaitse muidugi.
Kõige kallim remondib esimesi pidureid

:bouncing

Ja ega ka tagumistega hätta ei jää

Uued klotsid ja uued töösilindrid mõlemale poole, kuna vanadel oli üks pool kinni ja teine lasi manseti vahelt läbi ja lihtsam oli uued paigaldada.

Samuti sai paigaltatud uus käsipiduritross ja keevitasime uue kronsa kuna eelmine oli ära mädanenud.

Järgmisteks töödeks on sarniiride vahetus, kõigi rooliotsade vahetus, pendelhoova pukside vahetus, stabika puksid vajavad vahetust, amordi puksid üle kontrollida ja tagasilla vardad vaja üle kontrollida.
Praeguseks kõik.
Küsimustele vastan ikka meeleldi ja hoian teid kursis auto progressiga.
Terv K6lu
Postitatud: 16 Dets 2011 03:33
Postitas veixx1907
Hea näha et ladasid tehakse ikka korda mitte ei jääta kuhugi aeda vedelema:D
Kuida muidu see kere olukord tall kaa on?Muidu piltidelt tundub päris asjalik olevat!
Aga ega muud kui edu jaksu,jõudu selle masinaga:)
Postitatud: 16 Dets 2011 08:07
Postitas k6lu
Tõstekohad kõik 4 vajavad vahetust ja karbid on tagant otsast pehmed.
Aga kõik vajalikud plekid saime autoga kaasa, mis vahetust vajavad

Muidu on olukord rahuldav.

Postitatud: 16 Dets 2011 13:07
Postitas veljo15
Ma esimese hooga(kui pilte veel polnud)mõtlesin miks huvitav küll projekti nimi on "aadu"

:PMõtlesin et äkki on midagi auto reg. nr. seotud,aga kui nüüd pildid saabusid,sain oma mõttele vastuse:D
Edu ka sellega autoga teile;)
Postitatud: 19 Dets 2011 23:47
Postitas k6lu
Tere. Tekkis üks küsimus, milleks on need plastik/kumm tükid vedrude vahele pandud? Kõigil neljal vedrul.

Postitatud: 19 Dets 2011 23:53
Postitas MuKi14
et auto koormaga vastu maad ei vajuks

mul ka taga sellised.
Postitatud: 20 Dets 2011 00:03
Postitas veixx1907
Need arvatavasti ikka selleks,et saaks ka inimesi rohekem autosse võtta:D,tegelikult põhjus lihtne-juu on vedrud väsinud:puzzled rattad käivad koopasse kinni ja ehk tundus eelmisele omanikule lihtsam/odavam need kummipuksid vahele torgata,kui uued vedrud paigaldada,võid proovida ilma nendeta kuida jääb:)
Soovitan amordid ka siis juba üle vaadata,kas lekkivad,ega muud kui proovimise meetodil katsetada kuida ilma nendeta sõita kannatab.

Postitatud: 20 Dets 2011 00:05
Postitas k6lu
MuKi14 kirjutas:et auto koormaga vastu maad ei vajuks

mul ka taga sellised.
Njah seda arvasin isegi. Nüüd küsimus kas need alles jätta või mitte.

Postitatud: 20 Dets 2011 00:26
Postitas veixx1907
Noh kui sõita kannatab,võid juu jätta see ikka omanikku enda otsus,proovimise asi kui ei kannata tuleb uued vedrud muretseda:)
Postitatud: 15 Jaan 2012 20:43
Postitas mopeed
Kuidas rattad lahti saite mis tegite?
Postitatud: 16 Jaan 2012 09:31
Postitas k6lu
mopeed kirjutas:Kuidas rattad lahti saite mis tegite?
Mis sa selle all mõtled? Kas seda, kuidas rattad maast lahti sain või seda kuidas veljed alt ära sain?
Postitatud: 17 Jaan 2012 11:39
Postitas k6lu
Tere. Pole autos juba kaua midagi rääkinud. Nüüdseks siis kogu esisild remonditud ja kokku pandud, vaja ainult sillastendi minna. Ära sai siis vahetatud: Kõik roolimunakad, kõik šarniirid, kõik õõtsapuksid, amordipuksid (ülemised ja alumised), uus stabikas. Esisillaga lõpetasin, hakkasid muud jamad pihta

Radikas tilgub kuskilt ja tagumine piduritoru andis otsad kui esipiduri voolikuid kontrollisin. Nii, et tööd jagub. Vahetada veel tagumised amordipuksid ja summuti terves pikkuses.
Sooviks veel teada, et kas 01 esitule pirne(H4R2) on võimalik vahetada lihtsalt H4 vastu? Oleks vaja siis mingit vahe juppi et see H4 kinni püsiks seal. Oskab keegi aidata?
Ette tänades K6lu
Hoian teid ikka kursis kui autojuures midagi toimub.
Postitatud: 17 Jaan 2012 12:13
Postitas uzzac
Ma ostsin oma 01-le uued tuled mõned aastad tagasi ja H4 käib sees. Vast tuleb uute tulede poole vaadata. Polnud väga kallid ka teised..
Postitatud: 17 Jaan 2012 13:19
Postitas kurivaim
Ma panin omale H4 lihtsalt sisse ilma, et need kinnituksid seal. Tõmbasin selle traadi lihtsalt sinna nurgataha kus ta käib ja püsib juba nädal aega. Eks see õigem oleks õige tuli aga ajutiselt käib ka nii.
Postitatud: 17 Jaan 2012 18:03
Postitas logman
kurivaim kirjutas:Ma panin omale H4 lihtsalt sisse ilma, et need kinnituksid seal. Tõmbasin selle traadi lihtsalt sinna nurgataha kus ta käib ja püsib juba nädal aega. Eks see õigem oleks õige tuli aga ajutiselt käib ka nii.
Ajutiselt on sul seal kõik fookusest väljas

.
H4 ehk halogeenpirni on müüa ka vana tüübi sokli tarvis. Ehk siis puuduvad kolm kõrva ja see plekist rõngas on samasugune nagu tavalisel hõõgniidiga pirnil.
Kui H4-d alles välja ilmusid, siis sai nende küljest rõngad lahti murtud ning vanade "erride" omad asemele tinutatud. Sai head heledad laternad küll, aga enne kinnitinutamist oli fookusesse saamisega väheke tegemist. Tänapäeval mõtetu tuuning.
Postitatud: 17 Jaan 2012 20:37
Postitas k6lu
Käisin täna Veerennis ja uurisin laternaid, kõige lihtsam ilma porno tuuninguta on osta 20 eurot kokku maksvad uued laternad kuhu käib tänapäeva H4 pirn ja mure murtud
Täna sai siis ära vahetatud ka radikas. Vända augu ümber oli teda joodetud ja sealt ta ka tilkuma hakkas. Peale sai 1973a radikas

(radikas teglt võib isegi veel vanem olla

) Homme panen uue termostaadi, kuna praegusel on mõlk sees ja see pärast kahtlen tema töökindluses.
Postitatud: 18 Jaan 2012 20:22
Postitas zajetz
Õige otsus esituledega. Uued reflektorid maksad nii vähe, et ei ole mõtet hakkata mingit tuuningut tegema.
Postitatud: 18 Jaan 2012 20:36
Postitas dude
Huvitav kust sellise "ribikardina" taha aknale saaks?
Postitatud: 18 Jaan 2012 20:54
Postitas k6lu
Vanasti olid need kardinad väga poppid asjad, igal noorel mosse või siksi mehel oli selline, kuid enam pole neid kuskil silma hakanud. Olen kuulutusi näinud, et neid otsitakse aga müügis pole ühtegi näinud.
Kardin näeb äge välja, kuid selle kinnitused pole just kõige paremad. Kardan, et kui maantee peal 90-100 km/h sõita siis see läheb lendu. Peab mingi parema kinnituse välja mõtlema;)
Esituled.
Postitatud: 18 Jaan 2012 20:58
Postitas SexSix
Kas lähitulede ja kaugtulede lülitades on releed vahel? Asuvad parempoolsel lanseronil. Muidu hakkab roolisambal olevaid lüliteid sulatama.