1. leht 3-st

2101, k6lu, 1980

Postitatud: 29 Nov 2011 12:06
Postitas k6lu
Tere. Peale pikka mõtlemist teen siis ka enda autost teema.
Auto on ostetud aasta tagasi Tartust ja on olnud sellest ajast peale igapäeva kasutuses. Läbisõit ei ole teada, kuna eelmine omanik oli spido ära lõhkunud, ilmselt seda kerida üritanud. Auto ajaloo kohta polegi eriti midagi teada.
Esimene asi, mis koju sõites kohutavat müra tegi, oli kardaani vahelaager. See sai koheselt ka ära vahetatud. Ülejäänud talve oli auto sõidus ja ilma suuremate vigadeta toimis kõik. Kevadel andsin sõbrannale lubaduse, et tulen sünnipäevale siksiga ja selle eesmärgiga hakkasingi autot põhjalikumalt remontima. Esisillas said ära vahetatud kõik rooliotsad, sarniirid, amordipuksid ja piduriklotsid. Õõtsa puksid oli korralikud, ei kolisenud, seega jätsin vanad alles. Tagasillas vajasid vahetamist lühikesed reaktiivvardad ja amordipuksid ning üks tagapiduri töösilinder. Seejärel asusime mootori kallale. Reguleerisime klapid, panime paika süüte, pingutasime keti,vahetasime õhufiltri ning panime uue õli. Küünlavahe sai ka omaarust mälu järgi paika pandud (0,4) , kuid proovisõidul hakkas auto hirmsasti puterdama ega tahtnud kiirust koguda. Viga otsisime tükk aega, kui alles leidsime targast raamatust, et küünlavahe peab olema 0,6-0,7 . Panime selle siis uuesti paika ja toimis jälle, nagu pidi.
Järgmiseks asusime salongi kallale. Juhiistme kronstein oli vaja ära vahetada, ka siinid ei töötanud korralikult, kuid need vaatasime üle ja tegime ise korda. Ka heli panime autosse.
Kere olukord oli rahludav, seepärast ei hakanud midagi vahetama. Ainuke detail, mida kere küljes muutsin, oli küljepeegli vahetus originaalpeegli vastu.
PiltPiltPiltPilt
kardaani vahelaagri vahetamine
Pilt Klapi regull Pilt Istme kronsa vahetus PiltPiltPiltPilt
Ja pilt kui jõudsin sünnipäevale Pilt

Viimati sai autol ära vahetatud armatuur koos selle valgusega(03 oma), alla läks sportsummuti ja auto on madalaks lastud :)
Led-ide paigutus tahokas.
Pilt
Bensu näidik.Pilt
Kõige aeganõudvam töö oli elektri ringi tegemine.
Pilt
Kahjuks fotokas ei tee nii head pilti, aga tausta valgus on ilus punane
Pilt
Peale 3 päevast keevitamist sai ka argooniga keevitamine käppa :)
Pilt

Uuest aastast on plaan keretöödega tegelema hakata. Aga eks see paistab, kui garaazi soojaks ei saa, ei saa ka ehitama hakata. Ja suureks mõjutajaks on veel finants ja aeg.
Aga kajastan oma tegemisi ikka edasi, sest see pole ainuke VA3 meie peres. Vaikselt nokitsen ka teisi. Varsti teen ühe teema juurde :)
Küsimustele vastan meeleldi.

Postitatud: 01 Dets 2011 13:01
Postitas veljo15
Kas põhi muidu pehme pole tal , pildipealt tundub natuke kahtlane:puzzled ?
Samuti kuidas tal pagasiruumi-,bensiinipaagi- ning tagavararatta aluse plekkide seisukord on ?
Aga mis siin ikka edu ja head putitamist:spin

Postitatud: 01 Dets 2011 16:41
Postitas k6lu
Pagassi põhi on täitsa läbi, isegi üks auk on. Suvel tagurdasin oksa hunnikusse ja üks roigas tungis läbi pagassi põhja.:( Ülejäänud põhi on korras.

Postitatud: 14 Dets 2011 10:36
Postitas k6lu
Tere. Viimasel ajal tekkinud autol laadimisega jama ja ilmselt viga on helitehnikas, kuna võimendi on üpriski suur 1500W bigkiller mis toidab ainult 900W hertzi ja krt laadimist ei toimu isegi mitte sõites, näitab 11v ja tühikäigul 8v.
Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud? Kas viga hakata otsima laadimisreleest või genekast?

ette tänades K6lu

Postitatud: 14 Dets 2011 14:26
Postitas iisak
Millega see istmetala keevitatud on, et nii sinine kõik?

Postitatud: 14 Dets 2011 14:33
Postitas k6lu
Vasega on punktid joodetud. ;)

Postitatud: 14 Dets 2011 15:58
Postitas -Imelyk-
 
k6lu kirjutas:Tere. Viimasel ajal tekkinud autol laadimisega jama ja ilmselt viga on helitehnikas, kuna võimendi on üpriski suur 1500W bigkiller mis toidab ainult 900W hertzi ja krt laadimist ei toimu isegi mitte sõites, näitab 11v ja tühikäigul 8v.
Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud? Kas viga hakata otsima laadimisreleest või genekast?

ette tänades K6lu
Ehk proovid ära vahetada harjad, kui ei aidanud siis pingerelee.
Kuigi ise arvan et pigem harjad või genekas.

Postitatud: 14 Dets 2011 21:20
Postitas k6lu
 
-Imelyk- kirjutas: 
k6lu kirjutas:Tere. Viimasel ajal tekkinud autol laadimisega jama ja ilmselt viga on helitehnikas, kuna võimendi on üpriski suur 1500W bigkiller mis toidab ainult 900W hertzi ja krt laadimist ei toimu isegi mitte sõites, näitab 11v ja tühikäigul 8v.
Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud? Kas viga hakata otsima laadimisreleest või genekast?

ette tänades K6lu
Ehk proovid ära vahetada harjad, kui ei aidanud siis pingerelee.
Kuigi ise arvan et pigem harjad või genekas.
Võtan ette kogu geneka vahetuse, kuna leidsin pööningul tuhlates täiesti tutika geneka ;)

Postitatud: 14 Dets 2011 21:34
Postitas -Imelyk-
 
k6lu kirjutas: 
-Imelyk- kirjutas: 
k6lu kirjutas:Tere. Viimasel ajal tekkinud autol laadimisega jama ja ilmselt viga on helitehnikas, kuna võimendi on üpriski suur 1500W bigkiller mis toidab ainult 900W hertzi ja krt laadimist ei toimu isegi mitte sõites, näitab 11v ja tühikäigul 8v.
Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud? Kas viga hakata otsima laadimisreleest või genekast?

ette tänades K6lu
Ehk proovid ära vahetada harjad, kui ei aidanud siis pingerelee.
Kuigi ise arvan et pigem harjad või genekas.
Võtan ette kogu geneka vahetuse, kuna leidsin pööningul tuhlates täiesti tutika geneka ;)
See on väga hea mõte;)
Muide, päris kena auto!

Postitatud: 14 Dets 2011 21:44
Postitas k6lu
Tänud :)
Räägi kas konksu said alla? ;)

Postitatud: 14 Dets 2011 21:55
Postitas -Imelyk-
jaa, ning esimesed koormadki tassitud:)

Postitatud: 15 Dets 2011 00:55
Postitas veljo15
 
k6lu kirjutas: Võtan ette kogu geneka vahetuse, kuna leidsin pööningul tuhlates täiesti tutika geneka ;)
UUe ´geneka panek on hea küll , aga võtta vana ka lahti ja vaata kas on harjad kulunud :puzzled kui on siis vaheta ära , siis teinekord korras genekas käepärast kohe võtta;)

Postitatud: 15 Dets 2011 19:16
Postitas k6lu
 
veljo15 kirjutas: 
k6lu kirjutas: Võtan ette kogu geneka vahetuse, kuna leidsin pööningul tuhlates täiesti tutika geneka ;)
UUe ´geneka panek on hea küll , aga võtta vana ka lahti ja vaata kas on harjad kulunud :puzzled kui on siis vaheta ära , siis teinekord korras genekas käepärast kohe võtta;)
Seda teen kindlalt :)

Postitatud: 15 Dets 2011 19:22
Postitas k6lu
Täna selgus, et talveks saab garaazi nii palju soojaks, et kannatab ka külmaga tööd teha. Seega nagu eelpool mainitud sai, et kui garaazi saab talveks soojaks siis hakkavad keretööd ja geneka vahetus lükkub edasi, aga küll jõuab ka tema kätte kord. Selleks aga on vaja "talve auto" tehniliselt korda teha ;)

"Uueks" autoks on samuti VA3 2101 1980 :)

Küsiks Teie lugejate käest siis nõu kas kajastada uus auto siin vanas teemas või teha uus?

Ette tänades K6lu ;)

Postitatud: 15 Dets 2011 19:37
Postitas reiner
Erinevad autod võiks ikkagi eraldi olla. Muidu läheb pilt liiga kirjuks.

Postitatud: 15 Dets 2011 19:53
Postitas veljo15
 
reiner kirjutas:Erinevad autod võiks ikkagi eraldi olla. Muidu läheb pilt liiga kirjuks.
Reineriga täiesti nõus;)
Võib juhtuda et pärast ei saa enam aru,kumbast autost jutt :D

Postitatud: 15 Dets 2011 19:58
Postitas k6lu
 
veljo15 kirjutas: 
reiner kirjutas:Erinevad autod võiks ikkagi eraldi olla. Muidu läheb pilt liiga kirjuks.
Reineriga täiesti nõus;)
Võib juhtuda et pärast ei saa enam aru,kumbast autost jutt :D
Selge. Siis tuleb uus teema :);)

Aga ega selle pärast see teema täitsa unarusse ei jää. Kui midagi toimetan siis annan ka siin märku. :)

Postitatud: 15 Dets 2011 21:55
Postitas k6lu
Siin mõned pildid kui auto on madalaks lastud ja talve rehv all ;)
PiltPiltPiltPilt

Postitatud: 15 Dets 2011 22:51
Postitas -Imelyk-
Mis vedrusid kasutad? orginaal?

Postitatud: 15 Dets 2011 23:22
Postitas k6lu
 
-Imelyk- kirjutas:Mis vedrusid kasutad? orginaal?
Vedrud originaalid. Kui õigesti mäletan võtsin eest 2,5 keerdu ja tagant 3 keerdu. Olen autoga sõitnud 4 inimesega+pagassis oli suur spordi kott ja woofri kast(mis on päris raske) ja rattad koopasse ei käinud ;)