Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tervist.Sai siis endale soetatud üks lada.Plaanis siis ehitada temast mingi enam vähem rallipill,et jäärada ja vb ka suvel mõnd väiksemat rallit sõita.
Autoks siis Lada samara sport(21083),95a,1.5 pritsung mootoriga,kere on tal enam vähem korralik,eelmine aasta põhi ära tehtud.
Algul olid all 14 tolli valuveljed,aga kuna endal pole plaanis teda tänavaautoks jätta,siis müüsin need maha,mis ma neid ikka kõveraks ajan.
Kuna sai maha müüdud valuveljed,siis mõtlesin et värviks ära oma plekkveljed..Sai siis ostetud krunti,liivapabereid ja veljevärvi.
Näpud olid küll lõpuks villis,aga tulemus jäi minuarust vägagi hea.
Kuna mul kõik rattad tikkpoltide peale tehtud,(valuvelgede pärast),siis jäid plekkveljele tikkpoldid pikaks,ja mõned olid keevitusest lahti.Võtsin siis ratta alt ära ja tõmmitsaga proovisin rummu ära tõmmata...tuli tuli ilusti,kuni käis plaks ja laager laiali nii läks ka teiselt poolt ,sai siis need ära vahetatud,õli ära vahetatud,filtrid ja rihmad.
Paar päeva tagasi ostsin suure tulekustuti veel,ja ka korvistme koos Sparco 6p traksidega.
Vaja oleks uut taguluuki,kuna see vääga läbi roostetanud...samamoodi oli ka tekkinud palju pindmist roostet kere alumisele äärele,ukseääred olid roostes jne.Mõtlesin siis et tõmban kivikaitsmega üle.Ostsin siis jälle krunti,roostemuundurit ja ka kivikaitset..Terve päeva jamasin ja jamasin,õhtuks sain ta valmis.Kuna plaanis järgmine suvi terve auto üle värvida,siis mingit megailusat tööd ei teinud,peaselt et talve üle elaks.
Paar pilti ka.
Paar pilti ka mis vahepeal teinud autoga
Sai korviste sisse pandud,trakside kinnitusi veel pole,ei ole veel head mõtet kuidas teha...Auto hetkel seest tühi,kuna tahan armatuuri vähe ümber teha ja mittevajalikud asjad minema visata.
Natuke aega tagasi põles genekas läbi...soendusradika lüliti läks kärssama..kuna oli ühendatud eelmise omaniku poolt valesti,niiet igas asendis on vool peal igal klemmil.Ei oska öelda kas võis selle viga olla..või on kuskil veel suurem lühis peal.
Täna siis sain uue geneka ühe ladaklubi kasutaja käest Tänud talle:)
Ükspäev nägin üht ilusat pütti garaazis seismas:P mõtlesin et vahetan ära,teeb äkki paremat häält,nüüd selline mahe jäme hääl,pütt küll seest tühi,aga õnneks ei röögi eriti.
Plaanis ette panna väiksed umbes 10x15 Hella prosed,ei ole veel leidnud head ideed kuhu need kinnitada.
Eks ikka jah Hetkel plaan auto tagumisse osasse mingi raamistik vist isegi ehitada,et kui peaks üle nippli käima,siis vähemalt päästab midagigi ja vähemalt saab traksid taha siis kinnitada -.-
Kevadel "KUI",saan auto eest head hinda,või pakutakse mingit isast krossisiklit vahetuseks,siis vb läheb minema,aga suur võimalus et jääb endale,ja siis juba puur sisse ja vb isegi ka mootori kallale.
Nüüd eelmine nv sai toodud aku tuppa sisse..leidsin kodust vastavad akukaablid,ja siis tõin ka massilüliti armatuuri,ehitasin kogu kesskonsooli ümber,alumiinium plaat,kõik asjad läksid siis tummler lülitite alla ja süüde+starteri nupp ka sinna.
Pilte kahjuks praegu pole.
Ikka jah,lülitid said kõik nii et ikka mugavalt saaks lülitada.
Nüüd vaja veel täistuled vedada lülitile...pmst,süüte sisse paned,hakkavad põlema,aga võtavad voolu täiega maha,kuigi relee on vahel,plõksub.Aga kui auto käima paned,hakkab relee ühtlaselt pinisema...Omaarust sai küll õigest kohast võetud,aga ju siis läks midagi valesti.