1. leht 1-st
2101, Peep007, 1975
Postitatud: 01 Nov 2011 21:11
Postitas Peep7
Tere
Panen oma masina ka siia üles. Tegemist siis 2101-ga aastast 1975. Ostetud eelmise aasta novembri kuus, ühe vanapaari käest. Kelle sönul olen teine omanik eestis. Masinat on ühekorra nende palvel üle värvitud, ning ka vahetatud mitmeid detaile. Läbisöit pidavat esimesel ringil olema ehk 74000 midagi. Edasi vedas teda 1,2 mootor 4 käigukastiga. Ajaloost suurt midagi ei mäleta, kuigi räägiti küll, tollel hetkel olin rohkem autost huvitatud kui selle ajaloost. Ostes oli auto vasakpoolse avariiga. Algul sai suure hurraaga alustatud taastamist, kuid üsna pea vajus asi ära ja jäi seisma. Nönda pooliku esiotsaga seisis ta kuuris 3-4 kuud. Mingi aeg sai jälle asi käsile vötetud ja tehtud löpuni mis alustatud. Vahetatud sai pool nina ja pool laansekat, mis olgem ausad on paras porr. Tänasel päeval veab masinat edasi 1,6 mootor, mis tuleb korda teha, ning 5 käiguline käigukast. Kapoti liikumis suunda on muudetud, ning vöiks öelda et alles muutmisel, kuna pole veel päris valmis. Uus kapote on olemas ning ka värvitud, sama aeg sai ka mootori ruum värvitud. Sees bmw e36 istmed, ning nii madalal kui vähegi saab. 07 elektriskeem on paigaldatud kapoti alla ja salongi, tagumine osa on originaal. 07 armatuur ja kaitsmeplokk ka. Ette on pandud 05-e klaasid ja eksport peeglid. 6,5 tolli laiad plekid alla pandud, enda tehtud, muu on siiani veermikus muutmata. Autot ehitan endale ja nönda kuidas viitsin ja rahakott lubab.
pilv4.jpg-thumb.jpg
pilv5.jpg-thumb.jpg
pilv6.jpg-thumb.jpg
PA020614.JPG-thumb.jpg
Postitatud: 02 Nov 2011 12:24
Postitas veixx1907
Masin paistab piltidelt pärs kobe:D edu masinaga!endal sama seis teen nii kuidas jõuan ja kuidas raha on:) kapoti lahendus päris hea.
Postitatud: 03 Nov 2011 17:03
Postitas Peep7
Endale meeldib ka selline kapoti lahendus. Ruumi on palju rohkem toimetamiseks, ning linnas olen püündud ka juba möne lahtise suu.

Postitatud: 03 Nov 2011 17:28
Postitas kõrv
peep007 kirjutas:... ning linnas olen püündud ka juba möne lahtise suu.

Kas auto sureb siis tihti ära, et linnas kapoti pead kergitama ?:D
Postitatud: 03 Nov 2011 21:36
Postitas Peep7
Mitte just tihti, aga on ette tulnud küll.

Postitatud: 15 Dets 2011 17:35
Postitas Peep7
Täna sain kaua oodatud pölle ja tiiva kätte, lähiajal ära värvida ja külge, tiib läheb luugi külge, pölle saab talvistes oludes ära eemaldada. Differ on ka viimasel ajal häält tegema hakanud, korra külili visates märkasin, et alt öline. Ilmselt kohe kohe peaks ära vahetama. Hetkel peaks all olema 4,3 kuid tahaks panna 4,1. Oma varud vaatasin läbi, korpuse peal kirjas 2101 köigil, ilmselt need ka 4,3med. Kui kellegil 4,1 pakkuda vöib u2u ja hind ka öelda.

Postitatud: 15 Dets 2011 18:03
Postitas GTA
Väliskorpuse peal võibki 2101 kirjas olla, suurel hammasrattal on märge 2103 kui 4.1 ülekanne. Ülekande määramiseks keera ratta flantsi 10x ja loe kardaani flantsi poolpöördeid. 39 poolpööret, 41, 43 ja 44. Vastavalt siis 3.9 ülekanne, 4.1 jne

Postitatud: 16 Dets 2011 00:13
Postitas Peep7
Seda nöksu tean, kuid pole esimese hooga sellepeale tulnudgi:( . Pigem pidasin seda silmas et kas köigil korpustel on 2101 kirjas vöi on midagi muud ka?. Ning köige täpsema tulemuse saab alles siis kui ikka lahti vötad ja vaatad mis suurel hammasrattal kirjas

Eks omme selgub ehk on omalgi 4,1 olemas

Postitatud: 04 Veebr 2012 12:26
Postitas Peep7
Nii vahepeal on 4,1 differ alla saanud, oli teine omal olemas. Mingi aeg oli soojendusega probleeme, önneks probleem seisnes selles ,et ühe lödviku vahelt tilkus jahutusvedelikku vähemaks. Sai käidud ka kohalikul rallil/sprindil, masin pidas kenasti vastu ning endalegi kergeks üllatuseks liikus ka päris reipalt. Tulemuseks oli 3. koht oma klassis. Pärast rallit tekkis jälle soojendusega probleeme ,ning see kord on asi natuke tösisem. Plokikaane tihend on omadega öhtal. Nii pea kui aega/ viitsimist on vahetan ära. Lisaks remontimistele sai ka päris palju söidetud, ning kütuse kulu jäi 7,6- 8l vahemikku.
Postitatud: 04 Veebr 2012 13:49
Postitas nukkits12
asjalik pill, edu edaspidiseks:)
Postitatud: 04 Veebr 2012 14:12
Postitas mopeed
Täitsa vägev! Edu!
Postitatud: 04 Veebr 2012 17:37
Postitas tjux
mis vahepeal siis autoga kah teinud oled ?
Postitatud: 27 Veebr 2012 16:55
Postitas WHISTLER
Naised saunas rääkisid, et peale on rännanud escorti diiselmootor. Peep võiks väidet kinnitada või ümber lükata. protsessist ja lahendusest lähemalt rääkida.
Postitatud: 27 Veebr 2012 17:05
Postitas Kaspar.K
Escorti 1,8 diisel on küll vazi mootori asemele töstetud, aga muud pole veel tehtud.

Käisin reedel vaatamas.

Postitatud: 27 Veebr 2012 18:55
Postitas Peep7
Soh, üksgi naine pole seda diislit seal vahel veel näinud, naistega ilmselt ei käinud saunas.

Aga jah escu 1,8D on vahele töstetud ja möte on täitsa peale panna ja söitma ka veel. Otsa läheb 1:1 sierra kast gardaani lahendust veel näeb, karter tuleb ka sierra 1,8lt vöi home made. Muu tegemine on rohkem nokkimine, peaks hakkama saama. Hetkel otsin kasti ja karterit ning selle taga kogu asi seisabgi. Pilti kah, mootor toetab karteriga silla talale sellepärast nii körgel ongi. Röhutan veel kord üle ,et on lihtsalt vahele töstetud hetkel!
DSC_0082.JPG-thumb.jpg
Postitatud: 14 Mai 2012 22:06
Postitas ToM
Masuudi projekt käib veel või kuidas lood on?:)
Postitatud: 15 Mai 2012 00:11
Postitas Peep7
Kuna millegagi vaja liikuda ja liigutab teda originaal 1,2l mootor koos 5se kastiga nüüd. Ei ütleks et see vilets kombo oleks, kuskil foorumis jäi silma et keegi kurtis. Minu meelest saab möödagi söita kui vaja ja seda täiesti arvestatavalt.
Jäi nagu katki see diisli panek kuna üv oli kohe ukse taga ja pole karterit saanud tänasepäevani. Üritasin ka elektroodiga alumiiniumit keevitada, ei tulnud sellest ka midagi välja, ning sinna ta jäigi. Nüüd vöiks öelda et on uued tuuled ja nii pea kui vajalik kröbisev ja aeg leidub tahaks teha keretööd löpuks ära. Kuna asi on juba nii ebameeldiv ,et endalgi kole vaadata. Üle pika aja auto alla vaadates avastasin omalegi üllatuseks möne augu ja väga vähesel määral mastiksit, koorub teine siis suurte tükkidena juba

Uutest tuultest siis kui midagi on näidata, muidu pole muud kui mötted ja mötted aga tegudeni nagu ei pasitagi jöudvat.

Ka mingi turbo teema
Postitatud: 21 Dets 2014 22:20
Postitas Peep7
Viimasest postitusest on möödas palju ning vöiks öelda ,et masin seisis terve selle aja. Seismise pöhjustas väike " avarii" talvel söitsin üle jää kamaka mis löhkus paremal ees kandvaid keredetaile. Sellel momendil ei leidnud seda motivatsiooni ,et sellest midagi teha. Mootor sai mingi aeg maha müüdud ja aina enam kiskus asi metalli viimise poole. Suvel need mötted olid üsnagi tugevad ,kuid mingil pöhjusel ei viinud ikkagi.
Sügisel hakkasin aktiivsemalt midagi talveks otsima, et vöiks ju jää/ lume peal ka mingi " fun " pilli olla. Kuidagi tekkis 15e eest pool pidune 1,3l mootor ka pakkumisse ja hindasin antud masina seisu. Sobilik talve masin oligi leitud ning seda enda hoovist:D.
Paremal ees tegin vajaliku keevitus töö ning kere poolest oli olemas. Mootor sai täieliku remondi. Köik vöimalik vahetatud ning vastavalt komplekteeritud. Sellel hetkel olin kahe vahel kas turbo vöi lihtsalt tavaline mootor. Esimeseks käivituseks oli selge et ikka turbo. Algas turbo paigaldus ja muu sellega seonduv. Turboks tuli bmw 2,4D turbo. Süsteemiks tuli läbi karpa imev, kuna karpa ei kannata väga peale puhutavat röhku.
Teoorias peaks( meie arvates) rahulikul söidul kütus läbi esimese lööri ja röhu all olles läbi teise lööri mootorisse liikuma. Kas see asi ka niimoodi kestab, eks näis. Hetkel on asi täpselt nii kaugel ,et eile sai esimene söit orig seades karpaga. Mis tähendab seda et ees ootab kövasti düüside vahetust, ning möne asja ringi tegemist. Julgeks väita et hullem on veel ees:lol. Kuiva teooria lugemise vahele on see ilmselt sobilik kah.
rsz_dsc_0112.jpg-thumb.jpg