1. leht 1-st

Lada VFTS Harju KEK "Replica" - ccve

Postitatud: 01 Nov 2011 19:33
Postitas ccve
Poolteist aastat tagasi sai müüdud kiired Ladad ning kõik sellega seonduv, plaani järgi see aastate pikkune Lada maania lõpetada. Paljud seda ei uskunud. Tundub, et põhjusega..

Alates 2012 aastast hakkab Eesti pinnal elutsema 2105 baasil Harju KEK "Replica". Tõsi, KEK'ga sarnaneb ainult välimus ning disain. Kõik ülejäänud (Alates turvavarustusest, veermikust jne) hakkab vastama E10 reeglitele. Auto mõte ei saa olema ralliradade vallutamine vaid pigem iluasi rahvale näitamiseks ning vahel ehk mõned kiiremad oma lõbuks. Ideaalis 0 autona mõnel Rahvarallil näiteks!

Suurema tõuke kogu sellele projektile andis kasutaja VFTS sarnase põhimõttega auto valmimine. Nüüdseks on valminud kõik kerega seonduv ning ootab veel paari väikest muudatust ning siis juba värvi. Võib ka öelda, et 70 % vajaminevatest detailidest on olemas, et auto liikvele saada.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kere poolest ei ole enam tegemist palju. Küljekarpidelt tuleb eemaldada seal olevad rauad, teha seisupukkidele avad ning kinni keevitada mõningad avad.

Milline auto välja hakkab nägema? Täpselt selline!

Pilt

Hiljuti sai ka soetatud Cromodora veljed millele tuleb peale tõmmata Niisp rehvid! Veljed vajavad muidugi ka taastamist.

Pilt
(Foto on illustreeriv!)

Kui on uusi tulemusi saab ka see teema kostitatud fotodega ning ka sõnadega!

Postitatud: 02 Nov 2011 01:44
Postitas Lithium
Oo, üks vägev projekt jälle tulemas. Edu ja paksu rahakotti! :spin

Postitatud: 02 Nov 2011 04:18
Postitas Arvos
Ilus vaadata tehtud tööd.

Postitatud: 02 Nov 2011 12:02
Postitas veixx1907
Tundub,et tuleb üks korralik replica:D Aga küsimus selline mis krunti kasutanud oled?Mina oleksin happekrunti kasutanud,paistab et rooste tahab välja tulla:( või on eeeltöö kiiruga tehtud!Aga jõudu,jäksu edasiseks!

Postitatud: 02 Nov 2011 14:06
Postitas VäikeMägilane
Tore, et ehitatakse!
Kõige muu positiivse juures, püüan tähelepanu juhtida selle roolisamba aretusele. Kui siin nüüd piloodi enda ohutust silmas pidada, siis kas ei oleks turvalisem jätta siiski originaal-süsteem (ja seda tugevdada teatud kohtadest et rool lihtsalt logisema ei hakkaks käes)?
Kas lansekate tugevdus on liidetud turvapuuriga? Hetkel näeb masin rohkem tangi kui auto moodi välja.

Samas on teil veel tööd turvapuri kallal, kui te taotlete uut tehn.kaarti - nõuded on kasvanud aastatega;)

Kuna kere pole ilmselt uus (või eksport variant), siis oleks hea kui tehase punktid üle oleks vaadatud/keevitatud

Hankige palun siis ka 8" ATS'id ja 235/60R13 rehvid asfaltile
Cibie/Bosch vanakooli laternaid leiab ka veel neti avarustest
katuse spoileri saate kust? Endalgi kerge huvi!
Uksed-luugid tulevad alu?


Liitun eespool kõnelajaga-edu ja paksu rahakotti!

Postitatud: 02 Nov 2011 15:06
Postitas ccve
 
VäikeMägilane kirjutas:Tore, et ehitatakse!
Kõige muu positiivse juures, püüan tähelepanu juhtida selle roolisamba aretusele. Kui siin nüüd piloodi enda ohutust silmas pidada, siis kas ei oleks turvalisem jätta siiski originaal-süsteem (ja seda tugevdada teatud kohtadest et rool lihtsalt logisema ei hakkaks käes)?
Kas lansekate tugevdus on liidetud turvapuuriga? Hetkel näeb masin rohkem tangi kui auto moodi välja.

Samas on teil veel tööd turvapuri kallal, kui te taotlete uut tehn.kaarti - nõuded on kasvanud aastatega;)

Kuna kere pole ilmselt uus (või eksport variant), siis oleks hea kui tehase punktid üle oleks vaadatud/keevitatud

Hankige palun siis ka 8" ATS'id ja 235/60R13 rehvid asfaltile
Cibie/Bosch vanakooli laternaid leiab ka veel neti avarustest
katuse spoileri saate kust? Endalgi kerge huvi!
Uksed-luugid tulevad alu?


Liitun eespool kõnelajaga-edu ja paksu rahakotti!
Sarnast roolisüsteemi kasutasin ka enda ex-punasel krossikal. Kasutatakse seda sama ka ühel sel hooajal parima kohaga lõpetanud rallikrossi vaz'l.
Lansekate tugevdus ei ole liidetud ohutuspuuriga.
Jah tean, et turvapuuri kallal on veel veidike tööd. Algselt oli see auto plaanitud minema krossi radadele ning turvapuur on valmistatud 5? aastat tagasi..
Kõik tehase punktid saavad üle keevitatud ning ka põhjaalt igasugused silla jms kronsteinid tugevdatud.
8" Atse võib muidugi küll pakkuda, aga minuteada KEK'i omal neid väga ei kasutatud vaid kasutati keskelt musti kärg velgi kroom äärega.
Cibie tuled tulevad, katusespoileri üritan organiseerida läbi kasutaja VFTSi Saare pinnalt.
Uksed-luugid ei tule alumiiniumist. Tagumine luuk ja uksed jäävad originaal kuid kapott arvatavasti klaasfiibrist.
Keegi eespool küsis midagi krundi kohta. See on lihtsalt keevitatud pindadele kiiruga peale kantud.

Postitatud: 02 Nov 2011 18:45
Postitas PuZuP
Kas see eend seal kardaanitunneli peal on kõiguvahetusliigendi jaoks ?
Kui jah, siis on Sul töötavast süsteemist mingit pildilinki?

Postitatud: 03 Nov 2011 12:02
Postitas VäikeMägilane
 
PuZuP kirjutas:Kas see eend seal kardaanitunneli peal on kõiguvahetusliigendi jaoks ?
Kui jah, siis on Sul töötavast süsteemist mingit pildilinki?
Mõtlesid äkki käiguvahetuse liigend?

Postitatud: 03 Nov 2011 12:35
Postitas twist
 
PuZuP kirjutas:Kas see eend seal kardaanitunneli peal on kõiguvahetusliigendi jaoks ?
Kui jah, siis on Sul töötavast süsteemist mingit pildilinki?
Vana krossika teemas on näha.
SIIN

Postitatud: 03 Nov 2011 13:55
Postitas PuZuP
 
VäikeMägilane kirjutas: 
PuZuP kirjutas:Kas see eend seal kardaanitunneli peal on kõiguvahetusliigendi jaoks ?
Kui jah, siis on Sul töötavast süsteemist mingit pildilinki?
Mõtlesid äkki käiguvahetuse liigend?
Andestust :P


P.S. See vana krossika teema link ei tööta millegipärast.

Võta lingi lõpust maha &page=3 ja asi töötab.
K

Postitatud: 10 Nov 2011 17:54
Postitas overspeed

Postitatud: 10 Nov 2011 18:26
Postitas GTA
Aga miks mitte Bolšihhide replica:

Pilt

Absoluutselt mitte paha pärast, aga ka muid legendaarseid disaine on olemas. Muidugi mitte nii üheselt Eestis äratuntavaid, kuid minule seostub sini-puna-valge VFTS miskipärast praeguse Vene federatsija värvidega :D

Lahkunud Raide värvid, siin ka asfaldiseades, mis oleks eriti lahe vaadata:

http://rcforum.ru/picture.php?albumid=1 ... reid=31692

Veel kord, ma ei kritiseeri ega midagi, lihtsalt konstruktiivne mõttelend.

edit: kui mingi ime läbi peaks sul üks cromodora üle jääma (saad näiteks 5-veljelise komplekti), siis pliispliispliis, sooviksin üleliigset omale. Ma olen õnnetumas seisus, kuna oman vaid kolmeveljelist komplekti nimetatud velgi:(

Postitatud: 10 Nov 2011 18:32
Postitas exideN
kus sa puuri said ? ja mis hinnaga, muidu edu ja paksu rahakotti!!!

Postitatud: 10 Nov 2011 18:44
Postitas ccve
GTA: Cromodorasid saingi viiese komplekti, ehk teoreetiliselt on üks üle, aga..
ExideN: Kohaliku keevitaja tehtud.

Juurde sai ka soetatud 13"x5" 4x98 üpris heas korras Ats Classic valuveljed :)

Administreeriv toiming

Postitatud: 25 Nov 2012 22:08
Postitas Kytt
 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teema on suletud.