1. leht 1-st

2105 Gasp00 1982

Postitatud: 01 Nov 2011 14:44
Postitas Gasp00
Nii sai siis endale soetatud see nv niuke aparaat nagu 2105 mootoriks 1.2 ja läbisõiduks 16 600km aparaat toodud soomest. Pilliga olen ikka väga rahul kuna vähe sõitnud ja väga korralik, imestasin isegi seda, et roostet ei esine, kõik koopa ääred ja karbid ilusti kivikaitsmega ära tehtud, aga jah arvatavasti tuleb siis nii öelda hobiralliks, kuigi algul mõte küll et ei raatsi jätaks nii nagu on. Kuid nüüdseks siis juba väiksed plaanid tehtud ja pilte saab siis arvatavasti ka varsti ja targemad mehed siin foorumis võiks rääkida et milline siguli mootor on kõige mõtekam peale panna mida annab puurida ja asju teha ise arvasin et 1.6 nii, et kõik mootori pakkumised on tere tulnud proovin siis põhjaliku projekti teha ja pidevalt kursis hoida.

Postitatud: 05 Nov 2011 20:02
Postitas Gasp00
Nii sai siis täna seest põhi puhtaks lastud, ütleme nii et välimus on petlik seest põhi ikka suht mäda ja millalgi keevitusse homme jätkuvad siis ettevalmistus tööd keevitamiseks, natuke on ikka veel puhtaks lükata
http://images12.fotki.com/v236/photos/1 ... 598-vi.jpg
http://images54.fotki.com/v101/photos/1 ... 599-vi.jpg
http://images51.fotki.com/v102/photos/1 ... 600-vi.jpg
http://images15.fotki.com/v2/photos/1/1 ... 601-vi.jpg

Postitatud: 01 Juul 2013 14:51
Postitas Gasp00
Minu kätte sattus siis selline isend. Küsimus ongi selles, et äkki keegi teab sellest rohkem, kust pärit ja kas paneb ka sigulli paremini elama?
Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Sept 2013 15:46
Postitas Gasp00
Vahepeal sai veel kapotialune ära värvitud, karbid kõik lõpuni valmis tehtud ja tagatiib külge pantud nii et loodame talveks ikka rajale pääseda. Järgmine nädalavahetusega tahaks jõuda laiendid ja esipõlle külge ja võibolla isegi terve auto ära värvida. Praegu üks buss vajab kiiremas korras värvimist ja pole aega väga teha aga järgmine nädal peaks nagu siis bussi tehtud saama ja siis saab täielikult ladale pühenduda. Suured tänud siis kasutajale Ussinahk kellelt tulid siis laiendid, tagatiib ja esipõll.

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Sept 2013 16:39
Postitas olaaf
selle karpa paigaldamisel oleks sisselaske kollektor hea 33mm peale seest teha - suuremaks turvaliselt ei kannata enam :)
tavalise sisselaske kollega suurte lõõridega karpa mingit effekti peale viletsa madala otsa ja hulkuva küttesegu ei saavuta..

selgituseks veel, et see karpa on pärit 2L fiati mootorilt, ja lada mootor ei hakka kunagi originaal kollega nii hingama nagu fiati x-flow kaas.

Postitatud: 16 Sept 2013 20:17
Postitas Gasp00
Tänud nõuannete eest, aga ongi pikemat aega mõttes mõlkunud küsimus kust saaks siukesi freese millega sisselaske kollet suuremaks ajada. Kuna sisselaskel ei lähe see kolle otse et tavalise metall freesiga saaks teha ju? Millise spets värgiga seda teha saaks või siis tuleb viia kuhugi spetsalistide kätte? Ja üks küsimus on veel, et on 1.6 mootor olemas, millest oleneb see kas seda saab 82 mõõtu puurida või ei ? kuna peaks olema 2 sorti plokke ühte vist saab ühte mitte.

Postitatud: 22 Okt 2013 10:25
Postitas Gasp00
Asi nii kaugel et laiendid küljes ja koopad lõigutud ja keevitatud. Värvid ka valmis ostetud ja ootab natuke lihvi ja saab ära värvida.
Pilt

Postitatud: 22 Okt 2013 11:53
Postitas olaaf
kuni 1978 aasta blokk võib jääda kestma 82 silindriga, 1980 aasta blokil olid silindrid õhemast puust -ilmselt pikaajaliselt kestma ei jää.
Üldiselt 82 kolvi peale minnes kaotab päris palju surveastmes, kui kasutada niva või samara kolbe.
Kas blokki 79,4 või 79,7 ei saa puurida - kestaks valu kindlasti paremini:)

Postitatud: 22 Okt 2013 15:13
Postitas Gasp00
Saab ikka praegu on 79 mõõdus veel, mõtlesingi et mis riskid 82 mõõtu puurides tulevad ja kas on asjal mõttet või ei ? Ja küsimus veel kui plokist 2mm maha võtta siis kas pärast kannatab 84 väntvõlli sisse panna? Praegu plaanime tiba plokki puurida ja kaane kanaleid oma vahenditega suurendada ja kõik uued vedurd ja juhtpuksid ja asjad sisse laduda. Ning esimeseks sõiduks plaanime 25 jaanuar võrtsus, loodame selleks ajaks asja valmis saada.

Postitatud: 23 Okt 2013 13:22
Postitas olaaf
seda tasuks ikka kohe mõelda, kas jääte 80mm vända peale (=pöördemootor) või aretate 84 vända peale (=väändemootor)
84 vända ja 82 kolviga 1600 kestma ei jää - kolvi surve silindri seinale suureneb seoses väiksema r/s suhtega märgatavalt.

Kui blokist 2mm maha riivite ja pärast 84mm kolviga kolvist 1,8mm maha võtate kipub tekkima kaks muret:
Kolvilage jääb vähe järgi, kipub kolvi katki tegema, kohe kui mingi jama segu/süütega tekib.
Surveaste saab tavakolvi jaoks küllaltki kõrge.

Näiteks 79,4 kolb sile, 84 vänt ja 32cc põlemiskambriga plokikaas = ~11,6 kui klapisüvendid mitte väga hiiglaslikud teha..

Postitatud: 01 Dets 2013 21:07
Postitas Gasp00
Pool autot sai võõbatud ja asi juba silmale ilus
Pilt

Postitatud: 07 Dets 2013 13:08
Postitas Gasp00
natuke veel pildimaterjali, et siis pill värvitud valu veljed ka olemas muidu, aga ootavad rehve

Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Dets 2013 14:10
Postitas exideN
Väga huvitav :) Oleks koopalaiendid tagant teist värvi oleks minu silmis veelgi kobedab,aga eks kõigil enda arvamus. Edu sulle

Postitatud: 07 Dets 2013 15:01
Postitas Gasp00
Tükkaega mõtlesime kuda teeme selle värvilahenduse, aga nii ta lõpus välja kukkus ja silmale isegi ilus jäi. Tänud, edu on ikka tarvis.

Postitatud: 14 Veebr 2014 09:15
Postitas Gasp00
Vahepeal sai käidud mõedaka lumerajal sõitmas, väga hästi ei läinud kuna rahakott ei kannatanud uute rehvide investeermisele ja sai palju aega kaodatud ühest tõusust ülesse minekul kus oli paljas jää ära silutud ja ei tahtnud kohe üldse edasi lükata. Väiksed viperlused olid ka muidugi, alguses andis pingeregulaator saba no see veel ei takistanud lõpuni sõitmist ja siis viimane voor lõi 4 silindri küünlal portselanist osa pooleks kus tagus jõhkralt üle: viimasest voorust ka väike video ega seda jõudu 3 silindriga polnud. Võtsime asja positiivsel, et sai vähemalt jälle kätt harjutada polnud seda juba pea aasta teinud ja üldse rada meeldis väga, sai jälle uusi ja huvitavaid kogemusi. https://www.dropbox.com/s/av6iistb6aauk2d/00182.MTS

Postitatud: 20 Veebr 2014 17:17
Postitas Gasp00
Sai siis Empty wallet racing teamilt kleepsu peale ja tänu sellele veel 6 täiesti normaalset kruusarehvi
Pilt