1. leht 2-st
21011,Sander,1971(1987)
Postitatud: 24 Sept 2011 21:09
Postitas Sander
Kirjutan siia ka siis kõik otsast peale, sest see algne iba mida ma olin ajanud, tundus ka endale keeruline lugeda.
Auto on siis soetatud 4 aastat tagasi isa töökaaslase käest.Kuna 4 aastat tagasi olin ma veel 12 aastane

siis sõitsin selle asjaga põllal, aeg möödus ja põlluralli muutus igavaks.Otsustasin asjast teha ilusa vaatamisväärsuse mida Tallinna tänavatel kindlasti veel kunagi näeb.
Dokumentides on kirjas, et auto on ostetud aastal 1971 ja on 2101.Kere on aga vahetuse saanud aastal 1987 ja koos sellega ka enamus jubinatest(armatuur, rool..) aga mootor on endiselt 1.2.
Pilte:

See kuri auk on nüüdseks ilusti ära parandatud.

Sinise plokiga 1.2 mootor.Tean, et neid ei tehtud sinise plokiga aga ilmselt on üle värvitud.

See sinine pisike kast on kõlar, kui keegi ära ei taju

Postitatud: 09 Jaan 2012 19:34
Postitas ando
Sander kirjutas:
Leidsin ka dokumendid autole ülesse ja sain teada, et auto kere on 1987 aastal vahetatud.Kuidas said 2101 peale 21011 stanged ja peeglid,seda ma ei tea
Terve kere on 011 oma, sellele viitab armatuuri näidikute taust ja ka õhutusavad C-piilarites. Kui soovid sel aastal liikuma saada, siis tegele hädavajalike asjade remontimisega. "Tuunima" võid hakata siis, kui auto sinu jaoks igavaks muutunud ning on vahendeid (loe:raha,aega,teadmisi) täienduste jaoks. Edu.
Postitatud: 18 Jaan 2012 21:33
Postitas Sander
Hetkel on tehtud niipalju, et kere on võetud praktiliselt paljaks, ostetud uus mootor, armatuur ja mõningaid väiksemaid jubinaid veel.
Kevade poole läheb auto värvimisse.Mustaks läheb.
Siis on plaanis lõigata vedrusid natuke, et madalaks lasta.Kui sellega hakkama ei saa siis peab madalad vedrud lihtsalt ostma.
Mootorist niipalju, et on 1500cc.Kui on raha ja leiab odavalt mingi võimsama mootorratta karpa, siis aretan selle mootorile peale.Peale tuleb ka veel Niva sidur ja sidurikorv.
Autole läheb peale veel ka 5 käiguline kast, laiad plekid ja esistange lisad.Kui õnnestub siis ostaks taha ka uue silla, sest sigla enda oma on suht pehme.
Auto valmissaamis aja olen kõvasti edasi lükanud, sest projekt on kõvasti sisukamaks läinud.Preagu põen ise ainult seda, et kui kunagi valmis, siis võin saada sellise ebameeldivuse osaliseks, et ülevaatuselt läbi ei saagi aga loodan et seda ei juhtu.
Nädalavahetusel lükkan veidi pilte ka.
Postitatud: 18 Jaan 2012 21:49
Postitas k6lu
Miks taga silda vahetada? Ma pole veel kuulnud/lugenud, et kellelgi oleks originaal mootoriga sild nõrgaks/pehmeks jäänud.
Ja miks auto ÜV läbi ei peaks pääsema? Ainuke probleem võib olla kere vahetusega, kui kere nr ei kattu passis olevaga.
Aga edu autoga:)
Postitatud: 18 Jaan 2012 22:18
Postitas Sander
Kerevahetus on passis kirjas, sellega pole hullu.
Unustasin ka selle mainimata et sportnukk ja torukolle tulevad ka peale.
Aga just see, et kui suur karpa peale läheb, siis saab ainult tutvusega läbi mina pakun.Vaevalt, et tavaline ülevaataja sellega läbi laseb.
Postitatud: 21 Jaan 2012 21:20
Postitas Sander
Oleks vaja natuke abi ka.
Sooviksin seda pigimatti põhjast kätte saada, aga seda kraapida pahtlilabidaga või traatharjaga lasta, ei ole just kõige mõnusam.Pahtlilabidaga läheks lihtsalt aastaid aega, et see sealt ära saada ja traathari läheb pigi täis.
Kuidas oleks kõige targem seda sealt ära võtta?
Ja kas keegi teab mingit inimest, kes suudaks elektrisüsteemi nullist ülesse ehitada ja mis hinnaga?
Postitatud: 21 Jaan 2012 22:08
Postitas mopeed
Mis ta sees lihtsalt tõmmates ära ei tule? Mul küll tuli. Aga elektrisüsteemiga võibolla aitab mõni kohalik elektrik.
Postitatud: 21 Jaan 2012 22:14
Postitas Arvos
Elektrisüsteemi pole midagi üles ehitada. Ostad juhtmekomplekti. Seal kõik pistikud ju küljes. Elektriskeem ette ja hakkad aga muudkui asju külge ühendama.
Postitatud: 21 Jaan 2012 23:19
Postitas mossekutt
Rool on mosse oma .Edu autoga

Postitatud: 23 Jaan 2012 18:33
Postitas Sander
Käisin siis sõbraga nädalavahetusel siis natuke autot tegemas.Tegemisest küll midagi eriti välja ei tulnud, sest motivatsiooni ei olnud, külm oli, ja leidsime, et atv taga autokapoti peal on päris pull olla ja siis rallisime autokapotil paar tundi kuid auto siiski puutumata ei jäänud.
Võtsime kanalilt katted pealt ära ja läksime auto alla vaatama. Pasakiht on seal all küll paks aga imekombel ühtegi auku me tuvastada ei suutnud. Ilmselt on eelmine omanik põhja mingi asjaga üle määrinud, tundub et tasus ära.
Kiskusime siis ka seest natuke välja, no see pigimatt on seal ikka väga vana.Selle ära võtmine võtaks ikka ropult higi, niiet ilmselt paneme sellele lihtsalt korraliku pigimati peale.
Päris ilma roosteta nüüd ka ikka ei saa, pagasnikus on üks rusikasuurune roostelaik, arvatavasti suht pehme ka.
Panime siis mootori ka tööle, üllatavalt hästi töötab see mootor ikka.
Aga edaspidiseid uudiseid ilmselt niipea ei tule, sest garaaž on igast pahna täis, et endal pole ruumi liikudagi.Ilmselt peab ootama kuni lumi ära sulab ja auto välja saab ajada.
Postitatud: 23 Jaan 2012 19:04
Postitas PuZuP
Selleks, et pigimatti kätte saada lihtsamalt, tuleb seda "natuke" soojendada. Ehk siis võtke kuumapuhur (tööstuslik föön) ning sellega soojendad ning samal ajal pahtlilabidaga lükkad. Tuleb ära nagu sulavõi. Võib kasutada kuumutamiseks ka näiteks käsibrennerit, aga siis kipub pärast tuba tossu täis olema kuna bituumenmati kärsakat on kõik kohad täis. Aga eks ise valite.
Postitatud: 24 Jaan 2012 00:42
Postitas veixx1907
Selle vana pigimatti soovitaks ära võtta,kuna sealt alt tulevad tavaliselt välja need roostekohad mida ei näe:mad:
See puhtalt soovitus,eks omanik tea ise mida oma masinaga teeb:D
Postitatud: 24 Jaan 2012 14:20
Postitas olaaf
mina eemaldasin pigimati -10 kraadi juures - meisliga tuli suurte tükkidena ära, kuumutades oli terve salong pehmet pigi täis ja eemaldamine väga vaevaline..
Postitatud: 25 Jaan 2012 19:27
Postitas mopeed
veixx1907 kirjutas:Selle vana pigimatti soovitaks ära võtta,kuna sealt alt tulevad tavaliselt välja need roostekohad mida ei näe:mad:
See puhtalt soovitus,eks omanik tea ise mida oma masinaga teeb:D
Jah see on täiesti õige omal oli samamoodi aga kui matti eemaldasin siis oli tulemus käes.
Postitatud: 25 Jaan 2012 22:10
Postitas -Imelyk-
Mina olen Olaafiga nõus, miinuskraadiga väga hea pigi eemaldada, sooja matti ikka väga nadi eemaldada, aga kui lada südamelähedane ja tahtmist palju saab kõigega hakkama;)
Postitatud: 26 Jaan 2012 01:03
Postitas veljo15
Olen samuti nõus , et külmemas ruumis lihtsam seda pigi maha rookida , tuleb täiesti edukalt suurte tükkidena

Soojas või siis kuumapuhuriga on minuarvates see hoopisgi keerulisem aga mitte võimatu , kuid siisgi ise jääksin esimese varjandi juurde.
Postitatud: 04 Veebr 2012 21:16
Postitas Sander
Otsustasin üle pika aja kirjutada ka..
Proovisin siis -20'ga seda pigi maha koorida sealt, ei õnnestu ikka mitte mingi valemiga. Ilmselt peab alla jääma see.
Pikka aega olen nüüd mõelnud, et mida järgmiseks osta asjale. Kuna plaan ikkagi mootor kõigepealt valmis saada ja siis keretöödele(tiivad, stanged ja sisustus lähevad sinna alla) minna, siis esimese asjana sportnukk ja torukolle, peale seda vaatab juba mootorratta karpasid.Kui kellegil on pakkuda torukollet ja sportnukka siis igast pakkumised on teretulnud.
Postitatud: 17 Veebr 2012 18:35
Postitas Sander
Kuna plaanis on auto suht vastu maad lasta, on vaja otsustada kas lõigata vedrusid, või osta mingid madalad amordid.
Kammisin siin neid teemasid läbi nende vedrude lõikamise kohta ja eriti targemaks ei saanud. Mõned ütlevad, et ei juhtu hullu midagi, aga teised ütlevad et teed väikse pöörde, lendab vedru alt ära ja istud kusagil kraavis:(
Niipalju kui mina tean, on ainult ühel inimesel selline asi juhtunud. See rikkus tal tagakoopa täiesti ära.
Nüüd ma tahakski teada mida teie asjast arvate. Endal on küll väike hirm sees, pärast juhtubki midagi

Postitatud: 17 Veebr 2012 18:49
Postitas tjux
ei ole see vedru lõikamine midagi nii väga hull.Mul paljud tuttavad lasknud omal autod madalaks ja just vedru lõikamise teel ja siiamaani liiklevad tänavatel ilma probleemideta.Aga amordid on ka üks võimalus jah
Postitatud: 17 Veebr 2012 23:07
Postitas kontus25
Lugesin asja , sa vöid ju vedru ennast löikata , aga amordil endal on ka oma kindel pikkus antud, kui sa teed vedru lühemaks , vöib juhtuda selline asi ,et amort hakkab lihtsalt pöhja taguma .