1. leht 1-st
2107 progress 1986
Postitatud: 21 Sept 2011 16:06
Postitas progress
Postitatud: 21 Sept 2011 16:43
Postitas Shrek
Kaspar,
Palju õnne ja edu tegemisel!
Postitatud: 21 Sept 2011 20:42
Postitas Arvos
Keevitaja on olemas vajadusel, arvan ma. Vanem mees, elukutseline. Küll ei asu ta Nõmmel, 30 km kaugemal.
Postitatud: 21 Sept 2011 22:14
Postitas progress
Tänud, tänud! Keevitaja nüüdseks leitud ja õnneks nõmmekandis. Hind oli ka mõistlik. ja otsin lõpu pütti ka nüüd masinale.
Postitatud: 21 Sept 2011 23:06
Postitas martvl
käisin isegi seda vaatamas,kuid minust ta sinna jäi kunas ei tundunud just kõige pädevam pill ja hind oli natuke liiga palju selle auto kohta !
Postitatud: 23 Sept 2011 12:04
Postitas progress
Eks 2107 on olnud mul üks selliseid masinaid mida "Pean omama" listis siis sai ta ka ära toodud. Mul mängisid just kõik nii hästi kokku ka ja saigi ta ära toodud. Nüüd proovin ta elule saada ja eks vaatan edasi mis temast saab.
Postitatud: 26 Sept 2011 12:46
Postitas progress
Tervist selline küsimus, et kas keegi oskab öelda 4 pildil paistva toru nimetust(hoiab tagasilda kinni) oleks vaja need uued osta. Ja kui keegi teab head ja soodsat kohta kus neid saab?
Postitatud: 26 Sept 2011 14:46
Postitas k6lu
Pikk reaktiivvarras. Edu Autoga
Postitatud: 26 Sept 2011 14:49
Postitas progress
Tänud k6lu. Jälle saadud sõnavõrra targemaks

. Juba kasutaja lowrideriga ka kokkulepitud aeg ja saab reaktiivvardad juba täna kätte. Õhtul proovin siis amordid ära vahetada ja vardad ka. kui küsimusi siis vastan heameelega.
Tervitades,
Kaspar!
Postitatud: 27 Sept 2011 11:02
Postitas progress
Nonii eile sain reaktiivvardad kätte ja täna loodan need alla saada masinale. Loodetavasti saab täna ka tööstusvoolu uuema vastu vahetada, et saaks juba keretöödega peale hakata.Hetkel kahju vaadata kohe kuidas auto ootab, et keegi tema kerekallal töötaks. Küsiks ka, et kui lai võib olla lõpupüti toru, et kompressioon paika jääks? Loodan, et küsin õigesti. Mis pidurikettaid ja klotse soovitaksite(mis võtab kõige paremini ja kooslus ka)?
Postitatud: 27 Sept 2011 11:23
Postitas olaaf
Tänavasõiduks tavaketas ja klots võid ju ntx automaailmast uurida miskeid paremaid saksa klotse (Master Sprott pole parem kui vene keskmine toode...).
Lõpupüti toru laiusest kompresioon siiski ei muutu - mõtetult suureks pole seda mõtet ajada - hakkab mölisema muud midagi.
Postitatud: 27 Sept 2011 11:46
Postitas progress
Ahah ookei. Aga jah põhimõtteliselt ikka tänavale jah aga oleks muidugi parem kui saab kiiresti pidama

. Egas väga suureks ei olegi soovi ajada aga juhtus hetkel kätte veidi võimsama masina lõpupütt ja siis mõtlesin ,et kas on mõtet seda sinna alla paigaldada või ei ole.
Postitatud: 27 Sept 2011 12:24
Postitas olaaf
Ma olen päris kindel, et mingisugust vahet kummalegi poole sa ei tunne, kui selle teise püti taha paned - seega kui mahub siis hakka kasutama..
Postitatud: 27 Sept 2011 13:06
Postitas k6lu
Kui uue püti paned, mis vanaga teed?
Postitatud: 27 Sept 2011 22:00
Postitas progress
Vanaga asi see, et seda ei olegi
