Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tervist rahvas.Sai siis täna ka omale ostetud Lada.Masinast siis nii palju,et teine seisnud oma 3-4 aastat väljas.Välismiselt pole nagu kerel väga vigagi,kui põhja alla ei vaata:D.Samas 130 euri ei tundunudgi väga räige olema.Ära toomisel oli mõte,et paneks bensu sisse ja prooviks kas käima ka läheb,siis saaks masin omal jõul ära sõita.Selgus,et lisa voolu andmiset jäi ka üsna väheks ja masin isegi ei tahnud lubada mitte,aga mis seal siis ikka.Köis külge ja sleppi kuna maa polnud pikk kõigest 10km. Lõpuks siis saime koju selle vinge projektiga. Kapott kohe lahti ja uurima,et kas saab ka mootorisse elu sisse.Selgus et sädeme poiss kuhugi uitma läinud.Kontakti vahe puhtaks ja süütepooli juhtmed roostest ja muust jamast ja oligi säde olemas.Käima ikka veel ei lähe isegi ei luba.Siis sai ka karpal tüüsid seest välja tuulega puhtaks.Siis oli juba võtit ja äbmliku võrgud sumpast väljas:DMootor töötas isegi täitsa kenasti ainult pisike klapi klõbin juures.Hetke seisus on mingi ilge jama tuledega.Ainukesed asjad mis pölevad on laadimis,õli surve,käsipiduri ja suunad.Korraks olid isegi pargid olemas.Hetkel polegi muud rääkida midagi juurde.Homme lisan ka mõned pildid sellest vingest pillist.
Mõned pildid ka siis:
Eile sai siis natke auto seest poolt lammutatud ja leid oli päris äge.Kõigest ainult karbi nukad on pehmeks mädanenud mis polegi väga hull töö.Täna siis saab uue süüteluku külge kruvida ja lootust on,et hakkavad ka tuled põlema.Mõned pildid ka salongist.
Tervist taas pole pikka aega enam midagi kirjutanud ja mõtlesin ,et võiks kunas on saanud ka natukene tööd masina juures tehtud.Nüüdseks on siis mootor maas ja laiali võetud.Eile sai natuke nõkitsetud pagasi ruumi kallal.Sealt tulid ka mõned kohad välja mis olid päris ägedalt ära roostetanud.Müned pildid siis.
Mootori maha tõstmiseks sai ise teha mõnest palgist vinge pukk.
130kohaliku raha eest masinat küll ja küll;)
Kere olukord ei paista ka hull olevat,natuke tööd ja asjalik siguli jälle vuramas:)
Edu ja rahulikke närve:D
Pühapäeval sai siis jälle natuke keevituse tegeletud.Algul ei tundunudgi et paigad suured tulevad aga kui ketaslõikur kätte sai võetud ja roostes tükid välja lõigatud oli pilt selge.Paar pilti ka siis.
Ja selle päeva sisse mahtus veel külje klaaside toonimine ka ära.Ainult et juhi tagumised tuleb üle toonida...kuna klaasi ukse sisse tagasi panemisel tulid suuremale klaasile kaks täket sisse.Pilt ka siis.
Terekest taas.Pole üsna pikalt siia midagi kirjutanud samas pole ka erilisi edusammusid ka.Juhi uks on nüüdseks valmis ainult pahtel ja värvi teema teha.Piltide peal on veel poolik.Tagasillal on veel piduri süsteem külge panna ja see ka valmis.Esiots on pooleldi ära värvitud aga mitte küljes veel.Ennem talve plaan rattad alla saada ,et saaks sara alla lükata.Hetkel rohkem polegi.Mõned pildid ka siis.
Nii.Ilmad ilusad ja on saanud lõpuks ka masinaga tegeletud.Suurt midagi toimunud pole,aga ikkagi miskit.Esisilla osade puhastamine käib ja selle nädala lõpuks peaks kokku saama.Mootori kallal on saanud ka natuke tegeleda.Kolvid puhtaks tehtud ja plokikaan.Nii mõned pildid ka siis.
Ja kui kellelgi oleks sihukesi kahte velge pakkuda siis võid teada anda
Nagu ma juba eelpool mainisin tomietan esisilla kallal.Mõni ilus pilt veel tehtud tööst.
Ilusad punased supportid koos uute silindritega
Siis mõned täna liivapritsiga puhastatud jupid mis krundi all ja siis teised mis eile juba puhastatud ja lõpp värvi all nüüdseks
Ja siin siis veel uued jupinaid,Rooliotsad,sarniirid,pidurivoolikud,puksid ja piduri kettad
Nüüd siis esisild ka all ja rattad maapinda puutumas.Aga väga imelik on see ,et eest osa on täiega jäik.Vedrud said need tagasi mis ennem olid ja amordid samuti.Oskab keegi midagi kosta selle peale.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
ei ole mootorit peal.Aga jäik nagu puuvanker ei tohiks ta ikkagi olla eest.vähemalt ma arvan.kõrgust mootor mõjutab kindalsti.tuguotsa saab ise kõigutada,aga eest jääb kaalu nagu väheks.
Hea teada,et ta ilma mootorita jäik on ...mudu oli juba tunne,et midagi silla kokkupanemisel valesti teinud.Aga need kaitse kummid supportitel olid sellised.
Mulle meeldib see masin. Hea töö oled teinud. Hea vaadata, kuidas mõni mees kohe viitsib asjaga tegeleda. Ja tagatulede idee pätsaksin ka ära, kui autoriõigused kaitstud ei ole.
Edu!