2101, undu, 1981
Postitatud: 19 Juun 2011 22:31
Tere, sai siis kah üks kopikas koju toodud. Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et eelmine lada, mis mul oli, oli nii roostes kerega ja vajas ka mujalt remonti, seega sai varuosadeks müüdud. Hiljem sai veidi veel raha kogutud ja vaikselt uut ladat otsima hakatud. Sansa oli nii tubli, et leidis mulle alguses ühe helerohelise 05 oma kodukandi ligidalt, sellel olla just keretööd tehtud ja ka mujalt pidid täitsa vinks-vonks olema, aga siiski vajas see kulutusi üsna palju. Paar nädalat tagasi aga leidsin soov.ee-st ühe kuulutuse kus müüdi VAZ 2101, telefoni teel lesest müüja kiitis küll, et tegu väga hea ja korras autoga, aga olin siiski skeptiline. Läks mõned päevad aega kui saadeti mulle paar pilti autost ja siis mõned päevad hiljem saigi see ära toodud, kojusõit umbes 60 km möödus küll mõnusalt, mootor tiksus vaikselt ja ka mingeid muid kolinadi ega mürinaid ei olnud. Ise jäin igatahes ostuga rahule, eest kundepoolne nurk on küll mõlgiga ja stanged vajavad natuke painutamist, sättimist ja veel mõne koha pealt värviga mäkerdamist. Kere on ka heas seisukorras ja otseseid auke ega roostet kuskilt väga ei paista, eks kui põhjamatid üles kakun, näen täpsemalt, karbid, pagasniku põhjaplekk ja tungrauakohad on kõvad igatahes ja päris kenad.
Paar pilti kah:



Seest kah üks:
Praegu peaksin olema kolmas omanik sellel autol, eelmine omanik siis vanem meesterahvas oli ostnud selle kuskilt tallinna kandist ülevaataja käest. Hiljem oli auto olnud vanema mehe käes, kuid kuna tal oli tervis kehvaks jäänud oli auto teinud eelmisel sügisel korra lähemalt tutvust ühe puuriidaga, millest ka mõlk esitiival ja peale seda oli jäänud auto seisma, pärandajad aga ei osanud autoga midagi peale hakata ja müüsid selle maha, toredad inimesed tundusid igatahes ja ka neil oli hea meel et auto ikkagi niisama seisma ei jää ja huvilise kätte läks.
Pagasnik:

Mootor:
Praegu pean kahjuks veel mõned päevad ootama, aga kui pühad läbi, siis saan hakata nokitsema auto kallal, kõigepealt väliselt korda ja siis võibolla lähevad ka istmed vahetusse. Huvitav on ka see, et auto kere on justkui 01 oma, aga enamus detaile 011 omad aga mootor vist siiski 1,2.
Autot üritan summercämbi ajaks korda seada ja ise tahaks väga sinna tulla, kuigi töökindluse kohta väike kahtlus on et kas lõpuni vastu peab, aga eks näis kuidas finantsidega on, kui autoga ei saa üritan pealtvaatajana ikka kohale tulla.
Lõpetuseks ka üks pilt:
Paar pilti kah:



Seest kah üks:

Praegu peaksin olema kolmas omanik sellel autol, eelmine omanik siis vanem meesterahvas oli ostnud selle kuskilt tallinna kandist ülevaataja käest. Hiljem oli auto olnud vanema mehe käes, kuid kuna tal oli tervis kehvaks jäänud oli auto teinud eelmisel sügisel korra lähemalt tutvust ühe puuriidaga, millest ka mõlk esitiival ja peale seda oli jäänud auto seisma, pärandajad aga ei osanud autoga midagi peale hakata ja müüsid selle maha, toredad inimesed tundusid igatahes ja ka neil oli hea meel et auto ikkagi niisama seisma ei jää ja huvilise kätte läks.
Pagasnik:


Mootor:

Praegu pean kahjuks veel mõned päevad ootama, aga kui pühad läbi, siis saan hakata nokitsema auto kallal, kõigepealt väliselt korda ja siis võibolla lähevad ka istmed vahetusse. Huvitav on ka see, et auto kere on justkui 01 oma, aga enamus detaile 011 omad aga mootor vist siiski 1,2.
Autot üritan summercämbi ajaks korda seada ja ise tahaks väga sinna tulla, kuigi töökindluse kohta väike kahtlus on et kas lõpuni vastu peab, aga eks näis kuidas finantsidega on, kui autoga ei saa üritan pealtvaatajana ikka kohale tulla.
Lõpetuseks ka üks pilt:
