2101, undu, 1981

2101, undu, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

2101, undu, 1981

Postitus Postitas undu »

Tere, sai siis kah üks kopikas koju toodud. Et kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest, et eelmine lada, mis mul oli, oli nii roostes kerega ja vajas ka mujalt remonti, seega sai varuosadeks müüdud. Hiljem sai veidi veel raha kogutud ja vaikselt uut ladat otsima hakatud. Sansa oli nii tubli, et leidis mulle alguses ühe helerohelise 05 oma kodukandi ligidalt, sellel olla just keretööd tehtud ja ka mujalt pidid täitsa vinks-vonks olema, aga siiski vajas see kulutusi üsna palju. Paar nädalat tagasi aga leidsin soov.ee-st ühe kuulutuse kus müüdi VAZ 2101, telefoni teel lesest müüja kiitis küll, et tegu väga hea ja korras autoga, aga olin siiski skeptiline. Läks mõned päevad aega kui saadeti mulle paar pilti autost ja siis mõned päevad hiljem saigi see ära toodud, kojusõit umbes 60 km möödus küll mõnusalt, mootor tiksus vaikselt ja ka mingeid muid kolinadi ega mürinaid ei olnud. Ise jäin igatahes ostuga rahule, eest kundepoolne nurk on küll mõlgiga ja stanged vajavad natuke painutamist, sättimist ja veel mõne koha pealt värviga mäkerdamist. Kere on ka heas seisukorras ja otseseid auke ega roostet kuskilt väga ei paista, eks kui põhjamatid üles kakun, näen täpsemalt, karbid, pagasniku põhjaplekk ja tungrauakohad on kõvad igatahes ja päris kenad.
Paar pilti kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Seest kah üks: Pilt

Praegu peaksin olema kolmas omanik sellel autol, eelmine omanik siis vanem meesterahvas oli ostnud selle kuskilt tallinna kandist ülevaataja käest. Hiljem oli auto olnud vanema mehe käes, kuid kuna tal oli tervis kehvaks jäänud oli auto teinud eelmisel sügisel korra lähemalt tutvust ühe puuriidaga, millest ka mõlk esitiival ja peale seda oli jäänud auto seisma, pärandajad aga ei osanud autoga midagi peale hakata ja müüsid selle maha, toredad inimesed tundusid igatahes ja ka neil oli hea meel et auto ikkagi niisama seisma ei jää ja huvilise kätte läks.

Pagasnik: Pilt
Pilt
Mootor: Pilt

Praegu pean kahjuks veel mõned päevad ootama, aga kui pühad läbi, siis saan hakata nokitsema auto kallal, kõigepealt väliselt korda ja siis võibolla lähevad ka istmed vahetusse. Huvitav on ka see, et auto kere on justkui 01 oma, aga enamus detaile 011 omad aga mootor vist siiski 1,2.

Autot üritan summercämbi ajaks korda seada ja ise tahaks väga sinna tulla, kuigi töökindluse kohta väike kahtlus on et kas lõpuni vastu peab, aga eks näis kuidas finantsidega on, kui autoga ei saa üritan pealtvaatajana ikka kohale tulla.

Lõpetuseks ka üks pilt: Pilt
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Auto täielik hübriid!
Esi ja tagapõll on 011 omad, samuti stanged...
Esivõre, suunad, tagatuled ja katus 01 oma.
Salongis ka näha nii 01 kui ka 011 detaile.
Plekkide virrvarr viidab sellele et auto üle elanud kerevahetuse või avarii.
Karbid ka vahetatud, puuduvad liistud.
Huvitav isend igatahes. Edu!
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Tänud, veider on ta jah, aga vähemalt kere tundub korralik ja kõva ja ka mootor ja veermik on vaikne. Pole veel väga uurida saanud, aga loodan vähemalt et mingeid suuremaid avariikahjustusi pole alles jäänud juhul kui on avarii teinud, müüja ka ajaloost väga palju just rääkida ei osanud.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Nonii, täna sai siis auto endale varjualuse ja sain ka natuke auto kallal nokitseda, sai küljest võetud kaitserauad ja nüüd proovin neid sirgeks painutada millegi vahel (ideid ?), samuti tuleb mul nende kinnitused üle vaadata. Veel oskaks keegi äkki pakkuda miskit puhastusvahendit, millega kaitseraudu ja iluvõret puhastada saaks, midagi odavamat ja lihtsamat. Veel küsiks selle kohta, et auto karbid ja nii esipõll kui tagapõll on kivikaitsega üle tehtud, aga eest on seda veidi maha koorunud ja sealt alt tuli rooste välja, kruvikaga kraapisin siis veel seda maha ja roostet tuli veelgi mõne koha pealt, sealt aga kus kivikaitse korralikult kinni oli all haljas plekk, et kas peaks veel seda kivikaitset maha kaapima või lihtsalt need kohad mis kahtlased tunduvad.

Lisaks leidsin ka riiulist tutikad samara ilukilbid, mis võibolla peale väikest modimist alla lähevad ja halogen lisatuled, millede jaoks mingi juhe juba ette stange juurde läks, loodan et see töötab ka. Üldjuhul uurisin ka autot nii pealt kui alt ja suuri roostekahjustusi või auke kuskil ei paistnud, alt on ka kõik paksult mingi õlilaadse asjaga koos, samuti kraapisin uste alt servadest seda möginat maha.

Lisaseadmetest on autol ka plokisoojendus, mis talvel kindlasti ära kuluda võib ja samuti ka raadio sain peale väikest nokitsemist tööle. Ise olen igatahes autoga rahul ja esialgu plaanin väliselt korda teha, samuti mõlguvad peas mõtted esipõlle lisast ja tagasihoidlikust tagaspoilerist.

Veel tahaks küsida et kust ma võiks värvikoodi leida, et kus tavaliselt ladadel see on (audil oli näiteks pagasniku põhjal kleeps kust sai koodi) see auto on ilmselt küll ülevärvitud, aga äkki kuskilt ikkagi võib leida värvikoodi, vaja oleks seda värviparanduste tegemiseks, et kõik ikka ühte tooni saada.

Samuti tahavad mõtted võimsama mootori poole mõlkuda, aga vahendeid vist praegu ei jaguks ja praegu sõidaks vist suve lõpuni sellisena nagu ta on.

Ahjaa, istmed lähevad ka vahetusse, on olemas miskised opel ascona või rekordi istmed, mis lähevad esiistmete asemele ja võibolla ka tagaiste läeb vahetusse.

Igatahes... pikk jutt sai praegu, aga kui miskit arengut, siis kostitan ka piltidega, vaatan et roosteaukude pilte on mujal teemades küll juba :D, mul õnneks ainult esipõll veidi roostetab ja mujalt ka ainult veidi pindmist roostet.

Igatahes... :D uni peal juba.. kui keegi viitsib miskit hääd nõu anda eelnevatele küsimustele siis oleks tänulik.

Edit: Ahjaa.. esitiival olev mõlk läks peaaegu üldse meelest, igatahes üritan sellega ka tegeleda, lolli koha peal ta on, aga kui võtan ratta alt ja logari küljest, ehk siis pääsen ligi sinna ja saan veidi välja taguda seda, päris täis pahteldada poleks mu meelest eriti arukas, kuna oskamatu tegemise puhul võib seal üks labakäesuurune pahtlilatakas lihtsalt üks päev ära pudeneda. :D proovin ikka välja lüüa. Ja tagatiivad ja tagastange on ka hoope saanud, et teagi kas lumevallidest, aga siiski, tuleb sealtki veidi kõpitseda.
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 734
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Plaan siis see suvi kohe värvima hakata?
Tiival olevate mõlkide all võib ka roostet esineda.

Kui cambile plaan selle masinaga tulla siis kontrolli pigem tehniline seisukord üle. Piduri voolikud, torud , klotsid jne..

Muidu edu- Cambil näeme(Ikka 2011 aasta SC mõtlen:))

Edu.
Žiguliga juba igav ei hakka.
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

Sa võid netist huvi pärast ju VIN-koodi järgi vaadata, kas on avariisid olnud.
Muidu auto tundub selline suht koht enamvähem olevat. :lol
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Ei plaani kohe värvima hakata ja seisukord on hea küll mu meelest, lihtsalt rooste eemaldamist ja mõne koha pealt väikeste paranduste tegemist. Ja cämbil näeme kindlasti, aga aastat küll ei julge öelda :D.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

 
aargo kirjutas:Sa võid netist huvi pärast ju VIN-koodi järgi vaadata, kas on avariisid olnud.
Muidu auto tundub selline suht koht enamvähem olevat. :lol
No varsti on rohkem enamvähem :D, tegelt selle hinna eest on siin autot küll.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

VIN-koodi järgi mingid ziguli laksu leida on küll väga ebatõenäoline. Stangesid ilusaks painutada phm ei saagi, vähemalt minu silmale.
Kroomi võid nühkida Cif-iga, üpris tõhus, kuid aeg- ajalt peab kordama.
Pagasniku pilt võiks olla pigem ilma tagavararattata ja katteta tehtud.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

 
iisak kirjutas:VIN-koodi järgi mingid ziguli laksu leida on küll väga ebatõenäoline.
Kusjuures ei ole, oma vanal 06-l sai vaadatud, oli olemas küll. Muidugi need niisama kuskil külavahel väiksed kõksud vms, neid ei ole, aga kui ikka mingi suurem mats olnud, siis vast ikka näitab.
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

 
iisak kirjutas:VIN-koodi järgi mingid ziguli laksu leida on küll väga ebatõenäoline. Stangesid ilusaks painutada phm ei saagi, vähemalt minu silmale.
Kroomi võid nühkida Cif-iga, üpris tõhus, kuid aeg- ajalt peab kordama.
Pagasniku pilt võiks olla pigem ilma tagavararattata ja katteta tehtud.
Pagasnik on sealt alt korralik, miskipärast oli tagavararatta all isegi vesi, aga see õnnestus sealt välja saada. Kroomivärki vaatan, proovin. Ja stanged tahan pigem enda silma järgi enamvähem sirgu saada, kuna on eest matsu saanud(puuriit) ja tagumised küljed mõlemad.

Suurt matsu eriti ei usu, vähemalt minu silm ei tähelda mingeid allesjäänud vigastusi, seega ei muretse sellepärast.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Mõned pildid siis ka põhja alt:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ja pilt täna õhtuse seisuga, välja sai löödud mõlk esitiivalt ja veidi kraabitud määret karpidelt ja uste servadelt, alla panin ka ilukilbid, mis ei jäänud küll eriti hästi, kuid eks näis kas nad sinna jäävad. Lisaks otsisin roostekohti ja puhastasin neid veidi, homme proovin siis lõikuri kätte võtta ja puhastama, ning veidi värviparandusi teha kui parajat tooni värvi leian. Samuti proovin homme stanged koos lisatuledega külge panna, juhe nende jaoks tundub juba olemas olema, kaitsmeplokist vaja kontrollida ainult et kas kaitse terve ja kas juhe töötab.
Pilt
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Täna sai siis veidi lihvitud ja värvitud siit-sealt, rulliga just kõige parem ei jäänud, kuid loodan et peale kuivamist ikka enamvähem samasse tooni jääb.

Veel küsiks, et kas lisatulede paigaldamisel on mingeid eraldi nõudeid, olen kuulnud, et peavad olema põhilaternatest madalamad ja et nendel pidi mingi number peal olema ja neid numbreid kokku liites ei tohi saada rohkem kui 75 st rohkem tulesi ei tohi korraga olla või midagi sellist. Aga kas nende paigutamisel ka veel mingeid nõudeid on, kaugus maast, küljegabariitidest jne.. ?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
undu kirjutas:
Veel küsiks, et kas lisatulede paigaldamisel on mingeid eraldi nõudeid... jne.. ?
Ikka on.
Siit leiad kõik: https://www.riigiteataja.ee/akt/116062011011

Aga arvesta sellega, et kolme päeva pärast, s.o. 1.juulist teevad mõningad punktid tolles dokumendis läbi mingisugused muudatused . Neid näeb siis, kui asi kehtima hakkab ja leiad nupu redaktsiooni kohta "järgmine". Minu arvuti uut igatahes hetkel lahti ei purenud.
Laternate paigutusele kehtivad nõuded jäävad siiski arvatavasti samaks.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Ahah, leidsin, tänud. Sellepärast uurisin, et ülevaatusele minnes mingit jama ei tekiks.

Kopeerin siia ka teistele lugemiseks: eesmise udulaterna valgusava suurim kaugus kere välisgabariidist on 400 mm ja ülemine serv ei tohi olla kõrgemal lähitulelaterna valgusava ülemisest servast ning alumine serv ei tohi olla madalamal kui 250 mm teepinnast

Kontrollimise kohta oleva punktiga on natuke keerulisem, aga katsetab ehk sedagi.

https://www.riigiteataja.ee/akt/85417
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Täna kahjuks palju just teha ei jõudnud auto juures jälle, kuna muud toimetused nõuavad ka oma aja, aga stanged ja tuled sain külge visatud ja paar pilti ka tehtud, värvimine just kõige kenam ei olnud ja praegu on ikkagi üsna laiguline, aga eks näis... Järgmiseks istmed.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Peeglid riivavd natuke silma, eriti see juhipoolne. Katsu kuskilt korralik kroom peegel otsida. Peaks koha palju parem olema;)
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

 
-lada- kirjutas:Peeglid riivavd natuke silma, eriti see juhipoolne. Katsu kuskilt korralik kroom peegel otsida. Peaks koha palju parem olema;)
Riivavad jah endal ka, tegelikult kundepoolne on hullem kui juhi oma, aga kroomi vast ei hakka otsima, proovin lihtsalt rooste maha saada ja mustaks või siis vahetusse millegi korralikuma vastu ja mustaks.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Neid kandilisi kroomituid ikka liigub, aga peaasi, et sulle endale meelepärane on:)
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Seda küll. :)
Suletud