Soetasin siis endale oma esimese tänavakõlbuliku Lada. Päris esimene ta mul ei ole, sest talveks on ka üks lumeraja pill. Aga see ei ole nüüd tähtis.
Tegemist on 1986'da aasta 2107 eksport variandiga.
Südameks 56KW 1500cc mootor ning 5-käiguline kast liigutab seda "vanakest" päris erksalt. Vead: kuskilt ploki vahelt immitseb õli, mootoris on kerge surve sees, vändakaela tihend on läbi, sidur vajab vahetamist/puhastamist, kõik tagumised puksid tuleb vahetada, vent ei käivitu. Üleüldiselt tuleb terve auto üle käia, pidurid ja kõik muud vidinad lahti võtta ja kokku tagasi panna.
"Känd" on üle keevitatud juba eelmise omaniku poolt, ning alla on laotud KYB gaasi amordid+ 02 vedruring. Auto veereb 13" Borbet velgedel( pean vaid suverehvid ka veel soetama, hetkel BF Goodrichi T/A'd all). Kerel läbiv rooste puudub, kuid esiuste alumised servad on läbi roostetanud ning tungraua toed on ka läbi mädanenud.
Eesmärk on auto valmis saada 21' juuniks 2011, minu keskkooli lõpetamise ajaks, loodan et saan ka.

Plaanid: Helisüsteem - USB makk, 4 ovaali, 2 tweeterit ja võibolla tulevikus ka mõni bassikast.
Spidoplokil tausvalgus LEDidele ümber teha; keskkonsoolis muuta kõik nuppude asukohad; laevalgustus vahetada välja MAZDA 625 valgusti vastu ( 2kohtvalgustit + üks üldine ühes tükis), Kesklukk ( võimalik, et tulevikus ka signalisatsioon), uued uksepolstrid ( tuhatoosid roogin välja), uus heliisolatsioon.
Kindlasti on vaja ka teha värviparandusi tagaluugil, ning puudu on ka esistange kroom-plaadid.
Suveks auto valmis saan, siis on kindel plaan liituda ka Ladaklubiga

Pildid:








Kriitika, soovitused ja kõik muu on oodatud.
Otsin ka kahte esimest heas korras ust, kellel on, andke U2U kaudu märku, või telefonil 5122616, Rauno.