Miskit on jälle vahepeal ära tehtud. Sai vahetatud sidur( korv, ketas ja survelaager). Kuna käigukast oli maas, siis oli mugav see ka ära pesta. Samuti sai määritud starteri puksid. Sidurikorvi kinnitamise ja käigukasti otsapanekuga aitas sõber Tarvks. Kuna pooltelje välimised kaitsekummid nägid ka väsinud välja siis sai needki ära vahetatud. Pooltelje otsad said seest ideaalselt puhtaks küüritud vanast määrdest ja siis uut määret täis löödud. Seejärel ladusin asja kokku, puhastasin poolteljed ja värvisin ära.
Esimesed rattakoopad lasin relaka traatharjaga haljaks, töötlesin roostemuundajaga, panin peale kaks kihti Corrostopi krunti ja kõige otsa läks Hagmansi mastiks mida poes kiideti. Ahjaa mõlemad koopad nõudsid ka väikest keevitust.
Tänase seisuga on asi niikaugel, et poolteljed on paigaldatud, esimesed amordipüstakud koos uute žarniiridega on paigas(Made in Germany, müüja sõnul miskitmoodi tugevamad kah kui originaalid) Pidurisupportid on paigas( pidurivooliku ja supporti vahele said uued vaskseibid) ja pidurid on õhutatud( jällegi oli abis Tarvks).
Ahjaa, huvitav seik oli veel see, et ostsin piduritele uued tolmukaitsed mis juba paigaldades katki läksid! Konkreetselt, ei veninud lihtsalt järgi! No vene kummi kvaliteet on ikka allapoole igasugust arvestust. Õnneks müüja oli mõistev ja vahetas poes komplekti ringi ja sain vähe paremast kummisegust asjad.
Esituled ja iluvõre on kah valmis saanud. Esituled võtsin lahti, värvisin seest valgust mittepeegeldava osa mustaks ja panin värvitu liimsilikooniga tuled kokku tagasi.
Pikk jutt, s*tt jutt, aitab nüüd küll
