1. leht 5-st

2101, Raxo, 1972

Postitatud: 08 Dets 2003 13:45
Postitas Raxo
Lisan siis kah siia oma tagasihoidliku kopika.

Auto siis aastast 1972, peres olnud kogu selle aja. Orginaalis oli auto sinist värvi, ei tea miks otsustati üle värvida. Nüüdseks veel kord paar üleni üle värvitud (seekord sama värviga). Rooste on ikka tõeline vaenlane :kuri

Mootor on 1.2 nagu sellistel ikka, ainult et aasta tagasi sai kap. remont tehtud. Praegu mõtlen, et oleks võinud parem mingi 1.5 peale osta.

Autos on 2 raadiot! :lol Kuigi orginaalraadiol pole antenni ja kõlarit taga. Teiseks on suht vana CD-makk Philips RC 602 (vist Hobby Hallis oli kunagi, ise ei tellinud). Taga akna peal 2 160 W Pioneeri kõlarit (millest üks krõbiseb ja mind närvi üritab ajada).
Paremaks raadiokuulamiseks sai katusele ka antenn pandud (nagu viaccessil).

Kap.remondi ajal sai 30 a. all olnud käigukast välja vahetada. Asemele läks tutikas 30 a. seisnud käigukast, mis kunagi tehasest tagavaraks toodud :)

Mõned pildid ka, kuigi need ei ole kõige uuemad:
Pildid http://www.zone.ee/raxo

PS. vahtralehti pole enam :cool:

Postitatud: 08 Dets 2003 14:06
Postitas Zero
kena tavaline kopikas;)
PS.tee seest ka pilte

Postitatud: 08 Dets 2003 14:21
Postitas Raxo
Paari nädala pärast peaks digika saama, siis klõpsin iga nurga alt :)

Postitatud: 08 Dets 2003 15:41
Postitas kirves
Esialgne postitaja Raxo
Paari nädala pärast peaks digika saama, siis klõpsin iga nurga alt :)
Kui soovi on võin mõnel päeval su autost pilti teha, mul digiaparaat olemas.

Postitatud: 17 Veebr 2004 21:33
Postitas Zero
tegelikult võib see jalamatt lihtsalt mõne teise auto oma ka olla:rolleyes

Postitatud: 17 Veebr 2004 21:51
Postitas Raxo
Ei ole. See pedaal oli aastaid seal põranda küljes (ja ka see matt on seal 32 aastat olnud). Kui auto enda kätte sain (paar aastat tagasi), siis kruvisin selle ära. Põhjus, miks pedaal ümber tehti oli selles, et talvel kippus pedaal sinna sattunud vee tõttu jäässe minema :(

Käsipiduri hoob sai ka alles hiljuti ära vahetatud, kuna orginaal läks liigsest kurvides kasutamisest kõveraks :lol

Postitatud: 17 Veebr 2004 21:55
Postitas Ronn
Kolmanda käiguga sõites nagu cd-plaati vahetada ei saagi?

Postitatud: 17 Veebr 2004 22:04
Postitas Raxo
Nibin-nabin saab ;)
Aga ega ma eriti plaate ei kuulagi. See makk on nii vana ja jätab väiksemagi augu peale vahele :(

Postitatud: 06 Mär 2004 12:16
Postitas Jonx
CD mängijal jah vähe kehva asukoht käigukangi suhtes :)

Postitatud: 09 Mär 2004 08:52
Postitas fibo
kui lihtsalt radiot kuulad siis viska see cd makk välja ja pane orig. sisse fm plokk ja on eriti seff
ja kui väheks jääb monteeri mingi vöim juurde ;)

Postitatud: 10 Mär 2004 20:25
Postitas Raxo
Hehe, ka mõte.

Päriselt saab ka nii? Ei tea, ise eriline elektroonik ei ole....s.t. et ei jaga midagi sellest :(

Ja pealegi, siis kaob kiire kanalite vahetus ära ...

Postitatud: 09 Apr 2004 16:10
Postitas Raxo
Tekkis siis sihuke küsimus maki poole pealt.

Mis asi mis on?
Pilt

Paremal all nurgas on maandus, seda ma tean, see on ühendatud roolisamba kinnituspoldi alla. Siis B+ ja P on omavahel kokku ühendatud ja siis omakorda sigaretisüütaja plussi. Aga mis on need ülemine vasakpoolne ja alumine keskmine (need lihtsalt seisavad seal niisama otsad isoleerituna)? :o

Postitatud: 09 Apr 2004 19:21
Postitas -gena-
See ülemine vasak on igal juhul antenn!

Postitatud: 09 Apr 2004 19:32
Postitas Raxo
Algselt postitas: -Gena-
See ülemine vasak on igal juhul antenn!
Ja mis sellega tehakse? Antennil on ju oma auk (suurem ümmargune). Aga milleks antennile mingi muu juhe? :puzzled

Ja kas P ja B+ ongi mõeldud niimoodi üheks ühendamiseks?

Postitatud: 09 Apr 2004 21:10
Postitas viaccess
See antenni auk on elektrilise antenni jaoks, kui lykkad maki sisse, siis antenn tuleb automaatselt v2lja, ja vastupidi. All keskel peaks olema nupude valgustus koos parktuledega. P ja B+ peavad koos olema kui sa tahad et su makk mängiks koguaeg, aga kui yhendad B+ sigareti süütajaga aga P süüdega siis B+ hoiab vool maki sees, et su radio sagedused sassi ei läheks aga P annab siis voolu kui süüde sees ja makk läheb automaatselt käima. Jutt on segane, aga loodan et said aru.

Postitatud: 09 Apr 2004 23:42
Postitas Raxo
Sain aru küll :)
Suured tänud!

Aga nüüd üks teine asi.
See on vist loomulik, et kui auto ei käi ja makk mängib, siis makivalgustus vilgub? Ja kui mingi piirini volüümi lisada (nii nagu sõidu ajal normaalne), siis lülitab maki korraks välja ja siis sisse tagasi.

Kunagi kui makk sai alles panna, siis oli ka sama probleem, ainult see volüümi piir oli madalamal. Asi leidis lahenduse selle näol, et võtsin massi roolisamba alt (enne oli sigaretisüütaja miinusest).

Postitatud: 10 Apr 2004 00:17
Postitas AaClub
kontrolli igaks juhuks kõik juhtme ühendused üle kuskil võib külm joode olla või oksudeerunud ühendus, see mida via üritas seletada on mälu ja süütevoolu otsad need kokku ühendades on iga kell muusika aga lahus aint süütelukuga :cool:

Postitatud: 23 Apr 2004 22:47
Postitas Raxo
Enam pole nagu jamasid olnud....kuigi ma pole midagi teinudki... Ehk on see seotud soojade ilmadega :lol

Auto juures on ka väike muutus: nimelt all suvekummid (ammu tegelikult juba) ebatraditsiooniliselt värvitud velgede peal :cool:

Pilt

Pimedas on efekt muidugi parem...aga ega selle nurga altki midagi viga pole ;)

P.S. Mis on maksimum rehvi mõõt, mis ette ja taha alla lähevad? Et ei hakkaks koopasse käima.

Postitatud: 09 Mai 2004 21:21
Postitas Raxo
Makiprobleem lahenes sellega, et voolu võtsin otse aku "+" klemmilt :)

Postitatud: 26 Juun 2004 22:20
Postitas VeilSide
väga huvitav ja omapärane ;)